- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Wajow, chick overload! Wat dat betreft altijd wel mooie vrouwen in de Transformers films ja! 
Er is van het weekend ook nog gemeet én getraind!
Reeting
Meeting gehad in Utrecht bij Iron House met @RFFNCK @Jasenko @040B @vntl @flexx123 . Paar bekende gezichten, paar mensen kende ik nog niet.
Was goeie gym en daarna lekker sushi lopen buffelen bij Shizen in Vianen. Had op de deadlift nog een PR gescoord, maar de laatste 2 reps verdiende geen schoonheidsprijs (lichte bolling onderrug, en tilde teveel vanuit de rug).
Jammer ook dat ik bij de 90kg dacht dat ik al 100kg aan het deadliften was
Ik voelde me wel trouwens een dikke ecto toen ik naast de rest stond op de foto. Signaal dat ik wel echt moet gaan bulken, ik voelde mij ontzettend klein.
Reeting
Prima training, bench had ik stiekem gehoopt op meer, maar van de andere kant had ik al 3 weken niet zo intensief gebenched dus eigenlijk wel prima.
De rest van de zondag op huizenjacht geweest in en rondom Eindhoven. Bijna 4 uur rond lopen toeren maar stiekem valt dat nog vies tegen. Sommige huizen zien er op Funda leuk uit, maar dan valt de buurt bijvoorbeeld weer erg tegen
Eigen appartement hopelijk snel in de verkoop, vrijdag waren ze langs geweest om foto's te maken, dat was ook erg leuk om te zien.
Komende week staan er weer leuke dingen op de planning:
Dinsdag naar Movieworld in Duitsland met @flexx123
Zaterdag/Zondag weekendje weg met mijn vriendin, dan zijn we 4 jaar samen. Ik ga naar Kasteel Engelenburg bij Brummen (de Veluwe), dat belooft ook nog wat.
Ga 4 dagen trainen deze week ipv 5. Beetje schuiven met wat oefeningen zodat ik toch alles 2x per week train.

Er is van het weekend ook nog gemeet én getraind!

Reeting
Meeting gehad in Utrecht bij Iron House met @RFFNCK @Jasenko @040B @vntl @flexx123 . Paar bekende gezichten, paar mensen kende ik nog niet.
Was goeie gym en daarna lekker sushi lopen buffelen bij Shizen in Vianen. Had op de deadlift nog een PR gescoord, maar de laatste 2 reps verdiende geen schoonheidsprijs (lichte bolling onderrug, en tilde teveel vanuit de rug).
Jammer ook dat ik bij de 90kg dacht dat ik al 100kg aan het deadliften was
Ik voelde me wel trouwens een dikke ecto toen ik naast de rest stond op de foto. Signaal dat ik wel echt moet gaan bulken, ik voelde mij ontzettend klein.Reeting
Prima training, bench had ik stiekem gehoopt op meer, maar van de andere kant had ik al 3 weken niet zo intensief gebenched dus eigenlijk wel prima.
De rest van de zondag op huizenjacht geweest in en rondom Eindhoven. Bijna 4 uur rond lopen toeren maar stiekem valt dat nog vies tegen. Sommige huizen zien er op Funda leuk uit, maar dan valt de buurt bijvoorbeeld weer erg tegen
Eigen appartement hopelijk snel in de verkoop, vrijdag waren ze langs geweest om foto's te maken, dat was ook erg leuk om te zien.Komende week staan er weer leuke dingen op de planning:
Dinsdag naar Movieworld in Duitsland met @flexx123
Zaterdag/Zondag weekendje weg met mijn vriendin, dan zijn we 4 jaar samen. Ik ga naar Kasteel Engelenburg bij Brummen (de Veluwe), dat belooft ook nog wat.
Ga 4 dagen trainen deze week ipv 5. Beetje schuiven met wat oefeningen zodat ik toch alles 2x per week train.

.
.....