XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Wajow, chick overload! Wat dat betreft altijd wel mooie vrouwen in de Transformers films ja! :)

Er is van het weekend ook nog gemeet én getraind! :)

WQ3Xwbp.png

Reeting
Meeting gehad in Utrecht bij Iron House met @RFFNCK @Jasenko @040B @vntl @flexx123 . Paar bekende gezichten, paar mensen kende ik nog niet.
Was goeie gym en daarna lekker sushi lopen buffelen bij Shizen in Vianen. Had op de deadlift nog een PR gescoord, maar de laatste 2 reps verdiende geen schoonheidsprijs (lichte bolling onderrug, en tilde teveel vanuit de rug).
Jammer ook dat ik bij de 90kg dacht dat ik al 100kg aan het deadliften was :roflol: Ik voelde me wel trouwens een dikke ecto toen ik naast de rest stond op de foto. Signaal dat ik wel echt moet gaan bulken, ik voelde mij ontzettend klein.

VVEPo8U.png

Reeting
Prima training, bench had ik stiekem gehoopt op meer, maar van de andere kant had ik al 3 weken niet zo intensief gebenched dus eigenlijk wel prima.
De rest van de zondag op huizenjacht geweest in en rondom Eindhoven. Bijna 4 uur rond lopen toeren maar stiekem valt dat nog vies tegen. Sommige huizen zien er op Funda leuk uit, maar dan valt de buurt bijvoorbeeld weer erg tegen :( Eigen appartement hopelijk snel in de verkoop, vrijdag waren ze langs geweest om foto's te maken, dat was ook erg leuk om te zien.

Komende week staan er weer leuke dingen op de planning:
Dinsdag naar Movieworld in Duitsland met @flexx123
Zaterdag/Zondag weekendje weg met mijn vriendin, dan zijn we 4 jaar samen. Ik ga naar Kasteel Engelenburg bij Brummen (de Veluwe), dat belooft ook nog wat.

Ga 4 dagen trainen deze week ipv 5. Beetje schuiven met wat oefeningen zodat ik toch alles 2x per week train.

Komende week staan er weer leuke dingen op de planning:
Dinsdag naar Movieworld in Duitsland met @flexx123
Zaterdag/Zondag weekendje weg met mijn vriendin, dan zijn we 4 jaar samen. Ik ga naar Kasteel Engelenburg bij Brummen (de Veluwe), dat belooft ook nog wat.

Ga 4 dagen trainen deze week ipv 5. Beetje schuiven met wat oefeningen zodat ik toch alles 2x per week train.
Klinkt goed!

Kun je je bulk vast starten:trollface:

Zo hey. Wat een leventje :D

Goed getraind weer man!

Lekker man! Weet zeker dat je nog een hoop gains gaat maken :)

• #2.206
Klinkt goed!

Kun je je bulk vast starten:trollface:

Ik ben benieuwd! Hopelijk ook een beetje mooi weer dit weekend, kunnen we lekker lopen in de Veluwe! Ik ben deze week al begonnen met eten, licht onder onderhoud. Nu al een verademing..

Dat dacht ik ook! :D

Thanks bro!

Lekker man! Weet zeker dat je nog een hoop gains gaat maken :)
Ik hoop het dan ook echt :D

Gister legday:

5s4CAci.png

Reeting
Het is echt een verademing om na 2 jaar struggles echt progressie te boeken met de squat. Vorig jaar dacht ik hetzelfde mee te maken toen ik dacht dat een narrow stance dé oplossing was voor mijn squat. Vorig jaar kwam ik niet verder dan 5x60kg en dit jaar durfde ik tot april niet zwaarder te squaten dan 50kg. In april ben ik 5/3/1 gaan doen en opnieuw begonnen met een widere stance. In mijn schema doe ik ook front squats en sumo's die bijdragen aan sterkere hamstrings. Mogelijk is dat de sleutel geweest tot succes. Ik merk nu dat ik bij de zwaardere setjes omhoog kom met behulp van de bovenbenen en niet door mijn rug omhoog te duwen. Het voelt in ieder geval al een heel stuk plezieriger en ik heb ook geen last meer van knikkende knietjes. Ik ben in 2 maanden tijd van 50kg naar 70kg gegaan en dat is voor mijn doen een aardige progressie. Nu een beetje bij beetje bouwen naar werksetjes met meer reps en dan ben ik een tevreden mens!

Wat betreft isolatie ben ik van plan niet meer drastisch te verhogen. Ik merk dat de spiercontractie niet altijd even goed is wanneer ik te zwaar ga en dat ik de spanning er dan niet altijd goed op houd bij het afremmen van het gewicht. Een aantal oefeningen ga ik dus verlagen en meer letten op de spanning er meer gecontroleerd op houden en dus ook meer tut/mmc @Skatermarvin

Wat betreft voeding ga ik de komende weken opbouwen. Ik heb maanden lang gecut op ~1700/1800 kcal. Deze week ga ik rond ~2250kcal zitten en dan nog 2 weken op onderhoud denk ik (~2500kcal). Dan gaan we echt bulken. Ik vond het gister al een verademing om 250gr complexe carbs (brood + pasta) naar binnen te duwen.

Wat betreft isolatie ben ik van plan niet meer drastisch te verhogen. Ik merk dat de spiercontractie niet altijd even goed is wanneer ik te zwaar ga en dat ik de spanning er dan niet altijd goed op houd bij het afremmen van het gewicht. Een aantal oefeningen ga ik dus verlagen en meer letten op de spanning er meer gecontroleerd op houden en dus ook meer tut/mmc @Skatermarvin
Verstandig :woot:

Goed te lezen dat je compounds nu wel lekker gaan en je daar mooi progressie op maakt!:thumbs:

Wat moet dat lekker zijn..weer op 2250 en straks weer naar 2500kcals...en meer:meal:

Misschien ook een gedeelte angst w.b.t. de squat. Fijn dat het nu de goede kant op gaat. :)

Goeie vorderingen allemaal. Gaat lekker met de squat idd.

Top dat je SQ nu eindelijk vooruit gaat!
Zo zie je maar weer dat de aanhouder win ;).

Hoe lang ben je daar nou mee bezig? Zonder de cardio dan.

Schat zo'n 90 minuten?

Ik denk 2uur.

Mooi dat het de goede kant op gaat kerel. Maar ehhh.. Niet tevreden zijn he!! ;)

• #2.215
Verstandig :woot:

Goed te lezen dat je compounds nu wel lekker gaan en je daar mooi progressie op maakt!:thumbs:

Wat moet dat lekker zijn..weer op 2250 en straks weer naar 2500kcals...en meer:meal:
Stiekem wel een verademing. Ik raakte al bijna gewend aan al dat gecut, maar tijd om te (vr)eten en te gainen!

Misschien ook een gedeelte angst w.b.t. de squat. Fijn dat het nu de goede kant op gaat. :)
Koppigheid en voornamelijk er gewoon geen vertrouwen in hebben en zelfs een hekel hebben aan de oefening speelde voor een groot deel mee. In mijn huidige schema doe ik nu 2x per week squaten (normale squat ~12 setjes inclusief warmup) en 8 setjes front squats. Frequentie en verbeterde hamstrings zijn denk ik key geweest :)
Goeie vorderingen allemaal. Gaat lekker met de squat idd.
Ein-de-lijk!
Top dat je SQ nu eindelijk vooruit gaat!
Zo zie je maar weer dat de aanhouder win ;).
Haha ja! Ik kan mij nog wel herinneren dat je dat in het verleden heel vaak hebt gezegd (en @marina1975 ook volgens mij). Het heeft wel eventjes geduurd zeg!
Hoe lang ben je daar nou mee bezig? Zonder de cardio dan.
Dat kan ik je toevallig precies vertellen aangezien ik mijn workouts klok:

Squat + Sumo (legday): gemiddeld ~1u 45 minuten
Bench + OHP: (chest + arms + back): gemiddeld ~1 uur 35 minuten
OHP + Incline Bench: (shoulders + chest): gemiddeld ~ 1 uur 15 minuten
Deadlift + Front Squat: (back + abs): gemiddeld ~1 uur 30 minuten
Bench + Close-Grip Bench: (shoulders + arms): gemiddeld ~1 uur 30 minuten

Totaal gemiddelde per training is ~90 minuten

Ik doe over de eerste 2 oefeningen gemiddeld ongeveer 50 a 60 minuten en vervolgens is het meestal 20 a 30 minuten isolatie. Vooral op de legdays zijn mijn trainingen een stuk intensiever (hogere hartslag) en neem ik ook iets langere pauzes tussen de setjes door. Gemiddelde hartslag op een legday is denk ik zo een ~125 en op een niet legday ~110. (aldus mijn Fitbit).
Klopt precies! :D
Ietsje minder, zie post bij Robke :D
Mooi dat het de goede kant op gaat kerel. Maar ehhh.. Niet tevreden zijn he!! ;)
Het kan natuurlijk altijd beter! :D

Het WORDT beter! Je kan het man :D

Je ziet T ... De volhouder wint he! :D
Helemaal top!!

Je doet wel een ingewikkeld schema, vooral op squat. Wat is de reden dat je niet simpel 4x5 x 70 kg doet of zo iets? (just curious....)

Ach natuurlijk, staat er ook boven. Een schema van Jim Wendler :o .....

Terug
Naar boven