Fitness Seller

Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

Peiling Peiling Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

• Ja

Stemmen: 33 28,9%
  • Nee

Stemmen: 49 43,0%
  • Ik ben ecto, nobody fears me

Stemmen: 32 28,1%

• Totaal stemmers
    114
Ja, die gaan aan de kant. Dat moet ook wel, want er blijft bar weinig ruimte over aan mijn kant van de weg.

mijn keuze staat er niet bij: Ik ben endo, dikke mensen zijn vrolijk... vaak proberen ze een praatje met me te maken.

Als ik aan het joggen ben gaat iedereen voor me aan de kant :roflol:

Mijn bakkebaarden beginnen een beetje op die van Hellboy te lijken ... nu de rest nog.

Nee, oude mensen vragen zelfs aan mij om voor hen geld af te halen omdat ze de bankautomaten niet snappen.

Nee,
ze blijven lekker in de weg en voor m'n voeten lopen.:(

Ik ga nergens lopend heen pak altijd de auto

hehe wat een ''Whistful Thinking'' allemaal;)

nee, tenzij ik in de auto zit..............dan vluchten ze alle kanten op.
:o

Nee, hier in Nederland is het trottoir breed genoeg voor meerdere mensen naast elkaar ;) .

Meestal wel eigenlijk.
Niet omdat ik zo groot ben, maar omdat ik een ****ed up uitstraling heb en er bewust op doel om een beetje te provoceren.

Overigens ga ik zelf ook vaak aan de kant voor mensen, kwestie van normen en waarden.
Maar als ik een groepje luidruchtige jongeren zie dan probeer ik de weg zelfs een beetje te versperren.
En ook daarin ben ik selectief, als ik zeker weet dat het fittie gaat worden dan ga ik wel aan de kant, maar net genoeg zodat ik nog enig zelfrespect hou en niet het idee heb dat ik mijn stuk stoep opgeef voor een alpha-male, want ik ben zelf het alpha-mannetje natuurlijk.

Terug
Naar boven