SJ2
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
Meestal wel eigenlijk.
Niet omdat ik zo groot ben, maar omdat ik een ****ed up uitstraling heb en er bewust op doel om een beetje te provoceren.
Overigens ga ik zelf ook vaak aan de kant voor mensen, kwestie van normen en waarden.
Maar als ik een groepje luidruchtige jongeren zie dan probeer ik de weg zelfs een beetje te versperren.
En ook daarin ben ik selectief, als ik zeker weet dat het fittie gaat worden dan ga ik wel aan de kant, maar net genoeg zodat ik nog enig zelfrespect hou en niet het idee heb dat ik mijn stuk stoep opgeef voor een alpha-male, want ik ben zelf het alpha-mannetje natuurlijk.
sooo true
het kan allemaal gepast en netjes, maar wordt ik 'uitgedaagd' om opzji te gaan terwijl ik recht heb op mijn stukje stoep hell no, dan loop ik stug door.Tijd terug fietste ik snel naar m'n werk terwijl er twee fietsers 'spook reden' één op de stoep en één op mijn fietspad. Beide hadden ze iemand achterop en ze keken mij aan van wijk jij maar uit
. Dus ik vertraag niet, en op het laatste moment moest de ene fietser een 90 graden bocht maken om het niet tot een botsing te doen verlopen. Ik fietste met een grijns nog steeds rechtdoor. Hoorde wel wat gemompel, maar met zo'n MP3 in hoor je toch niets.
Laatst bewerkt: