Fitness Seller

Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

Peiling Peiling Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

• Ja

Stemmen: 33 28,9%
  • Nee

Stemmen: 49 43,0%
  • Ik ben ecto, nobody fears me

Stemmen: 32 28,1%

• Totaal stemmers
    114
Meestal wel eigenlijk.
Niet omdat ik zo groot ben, maar omdat ik een ****ed up uitstraling heb en er bewust op doel om een beetje te provoceren.

Overigens ga ik zelf ook vaak aan de kant voor mensen, kwestie van normen en waarden.
Maar als ik een groepje luidruchtige jongeren zie dan probeer ik de weg zelfs een beetje te versperren.
En ook daarin ben ik selectief, als ik zeker weet dat het fittie gaat worden dan ga ik wel aan de kant, maar net genoeg zodat ik nog enig zelfrespect hou en niet het idee heb dat ik mijn stuk stoep opgeef voor een alpha-male, want ik ben zelf het alpha-mannetje natuurlijk.
:roflol: sooo true :D het kan allemaal gepast en netjes, maar wordt ik 'uitgedaagd' om opzji te gaan terwijl ik recht heb op mijn stukje stoep hell no, dan loop ik stug door.

Tijd terug fietste ik snel naar m'n werk terwijl er twee fietsers 'spook reden' één op de stoep en één op mijn fietspad. Beide hadden ze iemand achterop en ze keken mij aan van wijk jij maar uit:cool:. Dus ik vertraag niet, en op het laatste moment moest de ene fietser een 90 graden bocht maken om het niet tot een botsing te doen verlopen. Ik fietste met een grijns nog steeds rechtdoor. Hoorde wel wat gemompel, maar met zo'n MP3 in hoor je toch niets.

Laatst bewerkt:
Ja zie er uit als een marokaan

Ik liep dus laatst op de stoep. En er komen 5 Marokkaanse jongeren over de breedte van de stoep mijn kant op. Het maakt me niet uit al zijn ze paars. Dus ik tik er 1 tegen ze jassie. Zegt ie: "eeeey swaaa, wat denk je wel niet wat je doet jonguh" Dus ik zeg, nah als dat jassie van jou echt beschadigd is, en je wilt er wat aan doen.... Kom op dan kankerjong! vuile vieze kaaankerlijer!

heb jij uberhaupt wel ooit irl een marokkaan gezien. Heb namelijk nog nooit een maroc swaa horen zeggen, een antiliaan okay maar een maroc

heb jij uberhaupt wel ooit irl een marokkaan gezien. Heb namelijk nog nooit een maroc swaa horen zeggen, een antiliaan okay maar een maroc

Weet je dat nog niet? MichaelSmink ziet altijd hordes Marokkanen die breed lopen. Als hij dan op het punt staat om ze eens even terecht te wijzen en ze wat klappen te geven, wordt hij wakker.

gelukkig niej :D

Ik liep dus laatst op de stoep. En er komen 5 Marokkaanse jongeren over de breedte van de stoep mijn kant op. Het maakt me niet uit al zijn ze paars. Dus ik tik er 1 tegen ze jassie. Zegt ie: "eeeey swaaa, wat denk je wel niet wat je doet jonguh" Dus ik zeg, nah als dat jassie van jou echt beschadigd is, en je wilt er wat aan doen.... Kom op dan kankerjong! vuile vieze kaaankerlijer!

http://nl.youtube.com/watch?v=hT64M7GSb78&feature=related

Ik zeg altijd vriendelijk Hallo tegen iedereen. En als het een groepje marokanen zijn dan loop ik om zodat ze me niet in elkaar slaan. Logisch toch...

als ik met me derde been uit mijn gulp slingerend over de straat wandel rent iedereen weg :cool:

ik zie alleen een kikker?

Je zou nooit voor iemand aan de kant moeten, omdat je altijd aan de rechterstoep hoort te lopen, of ga je in je auto ook links aanhouden ?

Terug
Naar boven