XXL Nutrition

Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

Peiling Peiling Gaan voetgangers ook aan de andere kant vd weg wandelen als ze je zien aankomen?

• Ja

Stemmen: 33 28,9%
  • Nee

Stemmen: 49 43,0%
  • Ik ben ecto, nobody fears me

Stemmen: 32 28,1%

• Totaal stemmers
    114
Neen. Maar ooit!

De stoep is meestal breed genoeg om langs elkaar te lopen hoor ;) Het enige waar ik ooit last van heb zijn groepjes Turken die per se met zijn 5en naast elkaar moeten lopen, en het vertikken om aan de kant te gaan.

Hmm.. ik liep laatst door de gang van de sportschool tegen een ecto aan die meende dat ze per see met zijn vieren tegelijk door de deur moesten lopen terwijl ik de andere kant net uit liep. Zijn mattie zei nog "sla hem in elkaar", maar helaas, dat was een geintje :)

Mannen wel ja, vrouwen komen van de overkant.

Nee.

meestal wel maar je kan ook zelf de moeite doen om mensen niet in de weg te lopen. Buiten zo'n rij pubers ofzo die de ganse breedte vant voetpad opnemen dan ga ik gewoon recht door zee :D

Mannen plegen meestal zelfmoord en vrouwen rukken zich de kleren van het lijf als ze mij zien aanlopen.

Nope, ze blijven staan en de dames willen dan meestal een handtekening op dr t**ten, om me daarna gillend achterna te rennen:D

• Topic Starter Topic Starter
wat ik ook het schijt van krijg is als ik achter een koppel of enkel persoon wandel, krijg dan het rapistgevoel :scratch:

wat voor kleding draag je? ik draag een zwarte trui met capuchon, zwarte trainingsbroek, zwarte sokken, zwarte schoenen en zwarte handschoenen
en meestal zie je mensen dan toch wel zenuwachtig worden :eyebrow:

wat voor kleding draag je? ik draag een zwarte trui met capuchon, zwarte trainingsbroek, zwarte sokken, zwarte schoenen en zwarte handschoenen
en meestal zie je mensen dan toch wel zenuwachtig worden :eyebrow:

Huurmoordenaar? :D

Maar iig ik wijk niet uit voor mensen ik loop gewoon door ze heen, lekker opzij gaan, tenzij het een chick ofzo of een oud vrouwtje is natuurlijk.

Dude,

Je hebt issues:).

Terug
Naar boven