Nope, en ik doe ook geen poging!

Tenzij ik jou een martel straf moet geven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope, en ik doe ook geen poging!
Tenzij ik jou een martel straf moet geven![]()

Ik liep dus laatst op de stoep. En er komen 5 Marokkaanse jongeren over de breedte van de stoep mijn kant op. Het maakt me niet uit al zijn ze paars. Dus ik tik er 1 tegen ze jassie. Zegt ie: "eeeey swaaa, wat denk je wel niet wat je doet jonguh" Dus ik zeg, nah als dat jassie van jou echt beschadigd is, en je wilt er wat aan doen.... Kom op dan kankerjong! vuile vieze kaaankerlijer!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik liep dus laatst op de stoep. En er komen 5 Marokkaanse jongeren over de breedte van de stoep mijn kant op. Het maakt me niet uit al zijn ze paars. Dus ik tik er 1 tegen ze jassie. Zegt ie: "eeeey swaaa, wat denk je wel niet wat je doet jonguh" Dus ik zeg, nah als dat jassie van jou echt beschadigd is, en je wilt er wat aan doen.... Kom op dan kankerjong! vuile vieze kaaankerlijer!
Ik liep dus laatst op de stoep. En er komen 5 Marokkaanse jongeren over de breedte van de stoep mijn kant op. Het maakt me niet uit al zijn ze paars. Dus ik tik er 1 tegen ze jassie. Zegt ie: "eeeey swaaa, wat denk je wel niet wat je doet jonguh" Dus ik zeg, nah als dat jassie van jou echt beschadigd is, en je wilt er wat aan doen.... Kom op dan kankerjong! vuile vieze kaaankerlijer!

wat ik ook het schijt van krijg is als ik achter een koppel of enkel persoon wandel, krijg dan het rapistgevoel![]()