MuscleMeat

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
hvl cal is dit ongeveer? (schat)

50 g brinta + scoop whey
90 noodles
100g rijst+ blik kipfilet
2 stukken kippenborst
whey+ banaan
3 eieren
1 blik tonijn in blik

Google

nah deed wel met blik eerst maar kreeg er buikpijn van, nu alleen tonijn!

Update :

Ben momenteel bezig met cutten, na mijn cut ga ik alles strict bijhouden hier in mijn log.

Dit gaat er gebeuren

Cutten
Cleanbulk tot april
Cutten
first cycle

Alles zal strict worden genoteerd, behalve als ik cut dan heb ik geen zin om alles te loggen omdat het toch niet echt speciaal is :p

Heb een foto gemaakt maar kwaliteit is ** slecht, jammer :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2igg5f9.jpg

niemand wat :P bump

Cycle? :roflol:

Ziet er al een stuk beter uit dan op de vorige foto. Voor de rest is er, door de kwaliteit, vrij weinig over te zeggen. Verschil tussen rechts en links valt me wel erg goed. Bij Josef kom je overigens niet in de buurt

Over die 'first cycle' zou ik nog maar eens nadenken, ik zou toch nog zeker anderhalf jaar goed bouwen. Zie het nu bij een jongen uit mn gym die na een jaar trainen al kuurt. Doet je fysiek geen goed brah, hij groeit echt als kool maar raakt volledig uit balans. Zorg dat je een gebalanceerd fysiek bereikt op een mooi vp (8%) en ga dan over die kuur denken.

Ziet er al een stuk beter uit dan op de vorige foto. Voor de rest is er, door de kwaliteit, vrij weinig over te zeggen. Verschil tussen rechts en links valt me wel erg goed. Bij Josef kom je overigens niet in de buurt

Over die 'first cycle' zou ik nog maar eens nadenken, ik zou toch nog zeker anderhalf jaar goed bouwen. Zie het nu bij een jongen uit mn gym die na een jaar trainen al kuurt. Doet je fysiek geen goed brah, hij groeit echt als kool maar raakt volledig uit balans. Zorg dat je een gebalanceerd fysiek bereikt op een mooi vp (8%) en ga dan over die kuur denken.
Wanneer ik ga kuren (ergens rond zomervakantie) ga ik goed naturel gainen, alles gaat strict na mijn cut ;) ik hoop vele vvm kilo's te winnen naturel in een jaar en dan een kuur als ik rond de 8 procent ben, volgende foto's komen na een half jaar rond maart ofzo als ik ga cutten

Je moet niet denken dat de gains er net zo makkelijk aankomen als in je eerste jaar. Vergissing die vaak gemaakt word en wat je vies gaat tegenvallen. Je moet het natuurlijk zelf weten en ik weet je shape tegen die tijd nog niet, maar ik kan je op voorhand al vertellen dat één jaartje wachten je beter zou doen.

Je moet niet denken dat de gains er net zo makkelijk aankomen als in je eerste jaar. Vergissing die vaak gemaakt word en wat je vies gaat tegenvallen. Je moet het natuurlijk zelf weten en ik weet je shape tegen die tijd nog niet, maar ik kan je op voorhand al vertellen dat één jaartje wachten je beter zou doen.
Ik ben er zeker van dat ik goed ga gainen, kennis en voeding vind ik nu heel erg goed, en ben in 15maanden 12 kg aangekomen en wat vet kwijtgeraakt zonder een voedingsschema of dergelijke maar zoals je al zei we zien wel, heb veel mensen die met aas bezig zijn rond en die zeggen dat een lichte cycle geen kwaad kan als ik maar een goed basis heb en een normale bf.

Maja nog een jaar dus kan veel gebeuren ;)

Gewoon aan de aas gaan maat, is goed voor je

Ik kies liever de eerlijke weg.
Stel dat ik in een jaar miljonair kan worden door te stelen.
Of dat ik in drie jaar miljonair kan worden door kei hard te werken..
Dan kies je toch voor de tweede?
Het is maar een metafoor.. Maar ik vind dat je jezelf belazert.
Zou je niet meer trots zijn?
Het is geen verwijt, maar ik snap gewoon de mensen niet die gebruiken.

Veel mensen denken zo, ik vind vanzelf dat ik niks ''steel'' of ''vals speel'' als jij door middel van hard werken en slijmen meer resultaat kan boeken en zo een hoger functie kunt krijgen bij je baan zou je dat ook doen?
Ga als ik kuur 2x harder en stricter eten. Er zijn veel mensen die aas vals spelen vinden maar ik vind van niet, bodybuilding is een sport waar je heel lang moet trainen om groot te worden naturel, zelf ga ik trainen tot de dood maar wil zelf een snellere weg creeeren.

grtz

2ni0jyf.jpg
Beter foto proberen te maken.

borst en triceps ga ik beter op focussen, 2x per week , 1x 5 reps andere keer 10 reps

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 17:52 ----------

Moet ook zeggen dat ik maar 100 gram carbs binnenhaal, misschien dat ik voller ben na mijn cut als ik weer bulk.

Terug
Naar boven