XXL Nutrition

Gaining muscle (cleanbulk)

• Topic Starter Topic Starter
Heb me net gewogen toen ik net wakker werd en kwam uit op 82 kg en moet nog eten dus gaat goed :D

Nu twijfel ik of ik wel genoeg kcal binnenkrijg omdat er mensen twijfelen een mn voeding :(

Vandaag word wel bulken, mn moeder maakt turkse pizza's en wil stuk of 12 eten

+ zonnebank

Als ik een beetje reken kom ik op ongeveer 2500kcal. Post anders je voedingsschema eens met alle macronutrient en kcal berekend.
Ik zou met jouw gewicht op 3000kcal zitten tenzij je een hele langzame stofwisseling hebt.

Als ik een beetje reken kom ik op ongeveer 2500kcal. Post anders je voedingsschema eens met alle macronutrient en kcal berekend.
Ik zou met jouw gewicht op 3000kcal zitten tenzij je een hele langzame stofwisseling hebt.
3400 is mn cleanbulk, als ik zo weinig eet waarom word ik zwaarder en kan ik hoger gewicht? ??? zal nu even berekenen wat ik gisteren at.

3400 is mn cleanbulk, als ik zo weinig eet waarom word ik zwaarder en kan ik hoger gewicht? ??? zal nu even berekenen wat ik gisteren at.

3400 kcal is genoeg sowieso, maar dat kon ik niet echt opmaken uit wat je laatst neerzette. Maar goed ik zie natuurlijk niet hoeveel het precies is

3400 kcal is genoeg sowieso, maar dat kon ik niet echt opmaken uit wat je laatst neerzette. Maar goed ik zie natuurlijk niet hoeveel het precies is
hmm voedingsschema is niet elke dag hetzelfde ik hou me strict aan dieet als ik cut alleen, zit zelf gewoon te eten tot ik niet meer kan eten, ouders zeggen dat ik echt groot ben geworden. maja we zien wel hoe het gaat in juni moet ik 85 wegen dan even beetje cutten.

+1 dat bedoelde ik dus ook soms ziet het er netjes uit wat hij eet maar vaak lijkt het nergens op is mijn mening. en zwaarder worden betekent niet altyd spiermassa gainen ;) vooral niet als je net uit een cut komt. probeer een beetje een goed schema te maken en je daar ongeveer aan te houden. waarschijnlijk ga je dan nog beter gainen

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

hmm voedingsschema is niet elke dag hetzelfde ik hou me strict aan dieet als ik cut alleen, zit zelf gewoon te eten tot ik niet meer kan eten, ouders zeggen dat ik echt groot ben geworden. maja we zien wel hoe het gaat in juni moet ik 85 wegen dan even beetje cutten.

dat zeiden mijn ouders ook lang geleden toen mijn armen van 30 naar 34cm waren gegaan haha. maar die 85 is zo te halen als je dat wilt maar er zit een groot verschil in om 3kilo massa te gainen of 3 kilo SPIERmassa en als je spiermassa wilt gainen zul je denk ik toch een wat strakker schema moeten gaan hanteren

+1 dat bedoelde ik dus ook soms ziet het er netjes uit wat hij eet maar vaak lijkt het nergens op is mijn mening. en zwaarder worden betekent niet altyd spiermassa gainen ;) vooral niet als je net uit een cut komt. probeer een beetje een goed schema te maken en je daar ongeveer aan te houden. waarschijnlijk ga je dan nog beter gainen

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

dat zeiden mijn ouders ook lang geleden toen mijn armen van 30 naar 34cm waren gegaan haha. maar die 85 is zo te halen als je dat wilt maar er zit een groot verschil in om 3kilo massa te gainen of 3 kilo SPIERmassa en als je spiermassa wilt gainen zul je denk ik toch een wat strakker schema moeten gaan hanteren
Mag ik je dan vragen wat niet clean aan mn voeding van vorige keer is? Wil het graag weten, sta open voor tips :D

Ik zou zelf geen brood eten aangezien er veel zout in zit, maar op zich is dat ook niet zo'n probleem eigenlijk.

Ik zou zelf geen brood eten aangezien er veel zout in zit, maar op zich is dat ook niet zo'n probleem eigenlijk.
Dat deed ik ook eerst niet maar is heel raar voor mensen blijkbaar als je rijst meeneemt naar school en het is ook koud om te eten, verder eet ik geen zout eten.. Als ik nou geen school had at ik steeds rijst/kip rijst/vis :p

Mensen hebben niks te maken met wat jij eet. Ik lach gewoon met ze mee en bedenk me hoe meesterlijk mijn lichaam eruit ziet in vergelijking met dat van hun :)

Mensen hebben niks te maken met wat jij eet. Ik lach gewoon met ze mee en bedenk me hoe meesterlijk mijn lichaam eruit ziet in vergelijking met dat van hun :)
Daar heb je een punt :D Maar zelf ben ik niet dikker geworden.. ga misschien fijn gemalen haver kopen bij b&f eet ik dat ipv brood. Normaal brinta word gelijk hard en kan het niet meer drinken. En krijg acne van teveel melk.

thx jay :D

Haver? Ik zou toch liever brood eten. Daar kan je nog wat op doen :P

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Trouwens als je acne gevoelig bent moet je die vitamine b5 poeder eens kopen. Ik neem 5 gram tijdens kuurtjes en heb amper last van acne.

Leuk logje ouwe, zit ook al vooruitgang in, nice.:)

Mag ik je dan vragen wat niet clean aan mn voeding van vorige keer is? Wil het graag weten, sta open voor tips :D

1x scoop whey
2x perfect carbs
3 boterhammen pindakaas
3 boterhammen
1 pak kipfilet (8 plakjes)
2 en half borden spaghetti + vlees

straks 100gram rijst + tonijn in blik
100/200g kipfilet + 2 schepjes olijfolie
500g kwark+ halve scoop whey

deze is de laatste die je gepost hebt als ik het goed gezien heb :P

1) als je de perfect carbs van body en fitshop bedoeld die zijn alleen voor na je training das hetzelfde als dextrose dus puur enkelvoudige koolhydraten dus geen maaltijd mits je lekker vet wilt worden

2) wanneer eet je wat? ook niet onbelangrijk

3) zie volgens mij nergens een ontbijt staan

4) ik tel maar 4 maaltijden

5) bijna geen goede vetten

enz

1x scoop whey
2x perfect carbs
3 boterhammen pindakaas
3 boterhammen
1 pak kipfilet (8 plakjes)
2 en half borden spaghetti + vlees

straks 100gram rijst + tonijn in blik
100/200g kipfilet + 2 schepjes olijfolie
500g kwark+ halve scoop whey

deze is de laatste die je gepost hebt als ik het goed gezien heb :P

1) als je de perfect carbs van body en fitshop bedoeld die zijn alleen voor na je training das hetzelfde als dextrose dus puur enkelvoudige koolhydraten dus geen maaltijd mits je lekker vet wilt worden

2) wanneer eet je wat? ook niet onbelangrijk

3) zie volgens mij nergens een ontbijt staan

4) ik tel maar 4 maaltijden

5) bijna geen goede vetten

enz

perfect carbs is meestal als ik wakker ben en naar school ga of na training ( 1 scoop=30gram) weet niet of je uiteindelijk dik ervan word het is niet dat ik het drink en dan gelijk ga slapen.

goeie vetten wat ik heb is olijfolie wat kan ik erbij toevoegen?

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Leuk logje ouwe, zit ook al vooruitgang in, nice.:)
THX bro
Haver? Ik zou toch liever brood eten. Daar kan je nog wat op doen :P

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Trouwens als je acne gevoelig bent moet je die vitamine b5 poeder eens kopen. Ik neem 5 gram tijdens kuurtjes en heb amper last van acne.
Wat ''lidteken'' en wat kleine puisten op mn rug, wou vandaag zonnebanken maar vroeg om een bril erbij maar dat hadden ze niet ben dus terug naar huis gegaan.

je moet je eens gewoon goed in gaan lezen en dan een nieuw schema maken inclusief de macronutrienten erbij zetten zodat het duidelijk word. dan hier eens posten voor te laten bekijken door andere voor eventuele tips.

goede vetten zit oa in noten vette vis, olijfolie.....
perfect carbs alleen na training nemen icm whey eiwitten
als ontbijt havermout of brinta met whey gaan pakken gewoon in een shakebeker met melk stoppen en slurpen maar

Perfect carbs moet je alleen na je training nemen man. 1 schepje is genoeg voor jouw gewicht.

Als je dit om een andere tijdstip neemt wordt het 100% opgeslagen als vet.

Perfect carbs neem ik toevallig nu ook na de training want vitargo was op.
Wel 100 gram natuurlijk.

Ok zal perfect carbs alleen na training nemen dan

Bij ontbijt zou EVENTUEEL kunnen

Terug
Naar boven