Ben een maandje soort van gaan cutten. Niet nodig geweest maar ivm stage en andere slaapplaats niet de motivatie gehad om me aan de bulk te houden.
Vanaf maandag weer begonnen, heb een nieuw voedingsschema en eet nu 3100/3200 kcal pro tag. Nu volhouden tot eind januari dan heb ik weer stage en andere slaapplaats. Hoop dat ik dan me voeding op peil kan houden.
Maar ook ivm andere gym waar ik slaap, daar kloppen de gewichten niet echt merk ik wel. Dacht dat ik 110kg gedl had maar terug in mijn gym ging 100kg maar 1 keer
Heb ook een Deload week gedaan voordat ik weer terug naar huis ging.
Ben vandaag weer gaan squatten, gister deed mijn onderrug / SI gewricht best zeer dus DL zat er sws niet in.
Viel mee met squats vandaag, dacht dat ik veel kracht verloren was. Dit zijn mijn doelen voor dit jaar nog:
70 kg BP
110kg DL
80kg Squat
Alhoewel de tijd drukt hoop ik dat het gaat lukken. Willpower is er iig!
Sta er momenteel zo bij, ik train nu bijna een jaar waarvan een half jaar met voedingskennis. Had zoveel meer in gezeten maar volgend jaar weer volop knallen! Dit was ongv 6 uurtjes na training. inb4 posing sucks,ecto. :
Mijn shoulder - waist ratio is echt hnng maar heb echt een hekel aan mijn zandloper shit.

Hoe verander ik dat eig? Eindeloos Deadliften?
LB vandaag gehad:
Squats:
5x70kg
3x73,5kg
3x73,5kg
3x73,5kg
Poging tot frontsquat:
5x30kg (rofl)
1x40kg
Rug bolt en **** deze oefening probeer em al zo lang krijg hem niet onder de knie :SSS.
RDL:
10x60kg
6x70kg
6x70kg
Leg Curl:
8x50kg
8x50kg
8x50kg
Poging tot calve raises maar kreeg zieke kramp elke herhaling dus liet ik maar zitten.
One leg Legpress + Superset leg extensions:
10x45kg beide benen
8x52kg beide benen
8x52kg beide benen
Leg Extensions:
10x59kg
8x59kg
8x59kg
Abs