XXL Nutrition

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Ja man. Heb normaal nooit last van mn schouder bij pressen :P. Schouders zijn wel flink gegroeid zeg pff.

Donderdag ga ik proberen mijn benen en buik te doen. Buik is echt meest unmusclar van het hele lichaam, zelfs kuiten zien er beter uit :P.

Thx ben ook blij met mijn BOR gewicht. Rug is toch een van mijn sterke punten, terwijl borst dat niet is.

Ok dan, dirty bulken omdat je niet kan wachten tot je gaat cutten.
Logica is ver te zoeken kerel :p

Daarnaast zal je BOR ook hoog zijn juist vanwege dat je rug je sterke punt is, borst heeft er vrij weinig mee te maken.

Er staat toch niet dat ik dirty bulk om te cutten?

Ik bulk nu en ik kan niet wachten om te cutten straks op mijn gewenste gewicht.

Zucht zal hier maar niet op reageren.. denk dat begrijpend lezen wel in zijn voordeel is hier. Dat borst mijn zwakke punt is was random en heeft idd niks met mijn BOR te maken.

ik snap niet hoe je met 14 kg side raises kunt doen, beter op je vorm letten srs!

kast van een kerel waarmee ik train, echt een kasstttt van een kerel. (bankdrukken 200+/squat 340)
gaat maximaal tot 14 kg met side raises:roflol:

ik deed ze soms ook met 16-20 kg.. maar vorm was gewoon slecht. 8-10 kg is voor mij al voldoende.. goed concentreren en je ellebogen omhoog drukken

Laatst bewerkt:
Today leg day. Had geen last van mijn voet tijdens de oefeningen, alleen een beetje tijdens calve raises.

Ging echt lekker, heb squatten gemist D: .

Squat (3x5)

5x70kg
5x73,5kg (pr)
3x73,5kg

Leg Press (3x8-12)

10x93kg
10x103kg
10x107kg (pr)

Walking Lunges (3x10-12)

12x14kg db's
10x12kg db's
12x10kg db's

Romanian Deadlift (3x8-12)

10x50kg
10x60kg
10x60kg

Calve Raises Leg Press (3x8-12)

20x69kg
20x73kg
14x73kg

Absssssss

iets meer vetten en iets meer eiwit bro, ik zou van beide nog 10-20 gram erbij doen (just to be sure)
voeding is niet clean maar je hebt denk ik moeite met het proppen, eet wel je groentes he jongeman :P
Ziek worden door lage weerstand is ook klote, kan je niet trainen en je levert ook in waarschijnlijk.

wanneer train je? waarom eet je die kwark niet als laatste maaltijd?
en waar is de rest van het schema, je mist nog 500 kcals..?

Ik eet gewoon nog fruit, ben die wel vergeten erbij te zetten. Eiwitten kan eventueel meer worden ja, maar rijst die ik gemaakt heb is goed voor 8+ dagen en elk bakje zit 225 +- gram maar daar zit ook kip bij. Kon ze niet apart afwegen maar dat doe ik next time wel.

Vet eet ik eigenlijk teveel soms, want we vreten best wel vaak vette shit like frituur enz xD. Maar zal erop letten, dan maar boterham met pindakaas extra :).

Ik hou inderdaad niet van eten en zou 't liefst op 1500kcal gainen maarja.. dus ik cut dat over een paar maanden er weer af. BF % is eig niet veranderd, heb wel een dikkere buik gekregen.

Ik ben eigenlijk nooit ziek omdat ik met dieren werk, klinkt misschien vreemd ofc maar je word zo minder snel ziek door 't werk dat ik doe :P.

Ik eet door de weeks wel gewoon groentjes ja.

Ik train op MA, DI, DO en VRIJ volgens UB/LB schema. Op rust dagen eet ik gewoon één boterham minder D: . Eventueel wat minder avond eten.

Ik eet kwark altijd als laatste maaltijd, voordat ik dus naar bed ga. Ik mis idd 500 kcals maar die zitten +- in het avondeten.

Vandaag de laatste training van deze weeeeek. UB! Heb echt zieke after math in mijn benen, kan bijna niet meer lopen :roflol:

Bench Press (3x5)

4x60kg
3x60kg
4x60kg

Had een spotter die redelijk hielp, BP gaat niet echt lekker vooruit :\. Loop al 3/4 weken te klooien op dit gewicht. Linker arm deed het meeste werk ook, steeds wou rechts bij rep 3 en 4 niet goed meewerken en was links al omhoog.

Chin-Ups (3x8-10)

10xBW
8xBW
6xBW

Kan niet wachten totdat ik de dip belt heb.

Dumbbell Shoulder Press (3x8-12)

5x18kg
8x18kg
7x18kg (PRtje)

T-Bar Rows (3x8-12)
8x45kg
8x45kg
8x45kg (PR) Geloof ik

Incline Cable Chest Fly's (3x8-10)
10x14kg
10x14kg
10x14kg

Face Pulls (3x12)
12x45kg
12x53kg
12x53kg

Decline EZ Bar Skull Crusher (3x10-12)
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Dumbbell Hammer Curl (3x10-12)
12x12kg
12x12kg
12x12kg

Post workout: Pizza Salami ongv 960 kcal

Laatst bewerkt:
Ik zit ook aan de pizza salami, maar de mijne is 1260 kcal's. Big Americans jonge!! :P
Dips belt? Waz da?

Mooie afsluiting voor het weekend dit :)

Nette training kerel.
Misschien eens kijken naar elite fts (powerlifters) voor tips bij benchpress.

Hoe warm je trouwens op voor benchpress als ik vragen mag ?.

Joa ik denk dat het gewoon aan de kracht ligt. Chest loopt sws achter ook in massa..

Zal ff kijken thx! Heb ook al So you think you can bench gezien maar ik deed eig al wat hij deed.

Rotator Cuff warmup met lange stok en warmup setjes.. dat is warmup van elke UB training.

http://www.youtube.com/watch?v=38KuH1onG0o

Eerste 10 sec

Zo na 4 dagen vakantie weer eens tijd om op schema te eten en te liften. Heb 3 dagen van buffet kunnen eten (hele dag lang) dus ben wat aangekomen (75kg in de ochtend gewogen). Lekker dat er weer wat grammetjes op zitten.

Ik had in de eerste instantie iets tegen creatine, maar omdat ik toch een beetje blijf stagneren bij de BP hoop ik met creatine wat meer uit de BP te halen. Niet alleen daaruit, maar natuurlijk wil ik ook ervaren hoe dit supplementje werkt :).

Op welke reprange zit je vast met BP? Reprange aanpassen heeft mij namelijk wel wat geholpen, alhoewel het weinig nut heeft als je al reps van 3-5 doet (dan zou je gas kunnen terugnemen/deloaden en vervolgens kijken of je een PR eruit kan knallen, maar hier heb ik geen ervaring mee).

Gewoon 1-5 en atm zit ik op 3x 3 / 4 . Wordt dus een beetje plateau. Ik heb eig al veel rust gehad voorheen, het is toch óf deloaden óf helemaal rust?

Gewoon 1-5 en atm zit ik op 3x 3 / 4 . Wordt dus een beetje plateau. Ik heb eig al veel rust gehad voorheen, het is toch óf deloaden óf helemaal rust?

Klopt. Deload heb ik nog niet gedaan, extra rustdagen wel en dat werkte voor mij meestal wel.
Je zou ook naar je pre-workout kunnen kijken of je gehele voeding, weet nie hoeveel carbs je zit, dat zou ook verschil kunnen maken.
Anders weet ik het ook niet man :p
Zelf knal ik er voor de training flink wat carbs (suikers) in

Voor mijn kcal inname zat ik al op teveel carbs volgens inex. Heb ook pre workout en vanaf morgen creatine. Dan gaan we eens kijken :)

Hoe zien je opwarm setjes eruit bij benchpress ?
Ik deed namelijk ook teveel tijdens opwarm setjes waardoor ik te weinig overhield voor de werksetjes.
Sinds tijdje betere(kortere) warming up en benchpress ging ook meteen omhoog.

Je kan nu ook gewoon een dumbell tussen je benen klemmen als je nog geen dip belt hebt en zwaarder wilt chinnen.
Trainingen zien er goed uit kerel!

he ben jy die mang van PSN?

BP opwarmsessie doe ik altijd 10xstang 8x30kg 8x40kg 8x50kg en dan 6x55kg en dan naar de 60. Misschien is dat inderdaad teveel :\.

Supersized ja dat klopt maar die van ons zijn nogal onhandig om vast te houden en anders zit ik elke keer te klooien om dat ding tussen me benen te krijgen. Heb nog wel ego in die zin :P. Ik probeer tot dan gewoon meer reps te halen.

@ Markgenius

Ja mang ik ben die chatsessie G

EDIT: Vandaag met mijn eerste 5g creatine begonnen. Voel me helemaal AAS nu.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven