MuscleMeat

Gotta gain it all! Ash's log.

hé wat leuk! ik vandaag ook 2kg omdat gisteren niet schyt

• Topic Starter Topic Starter
Lekker he. Heb al 4x gescheten vandaag nie goe. Srs ik schijt elke dag minstens 3 keer wats deze.

Zo eerste homo training van het jaar gehad **** zeg wat ben ik er ontevreden over. Dacht even 70kg pr op de bench te zetten nejjjjjjjjj.

BP:
3x67kg
2x67kg
1x67kg Allemaal veel hulp van spotter man man man man

T-Bar Row:
8x50kg
7x50kg
7x50kg

Behind Neck Barbell Shoulder Press:
10x30kg
10x30kg
8x30kg

Wat een h**ren oefening is dit man jeetje. Voelde me rotator cuff gewoon zeggen van wats met jou.

Underhand Grip Lat Pulldown:
10x39kg
10x39kg
8x39kg

Face Pulls:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Incline Cable Chest Fly:
10x14kg
10x14kg
8x14kg

Underhand One Hand Tricep Pushdown:
10x14kg
8x14kg
8x14kg

Zottman Curl:
8x14kg
8x14kg
6x14kg

**** behind the neck man, knal een MP/OHP erin staand.
Of zittend maar gewoon voor je b**kes langs :p

Wanneer USC?

MP heb ik al op maandag haha xD. Kan eventueel wel push press ofzo of een clean erin gooien. Maar moet dan weer techniek doen.

Volgende week idee?? Weet niet tot hoelaat je school hebt.

MP heb ik al op maandag haha xD. Kan eventueel wel push press ofzo of een clean erin gooien. Maar moet dan weer techniek doen.

Volgende week idee?? Weet niet tot hoelaat je school hebt.

Volgende week is de week voor mijn tentamens, dus zal ik nog even op moeten terugkomen.
Nog geen idee wat mijn trainingsschema word omdat ik het moet afstemmen op 3x of 4x per week trainen.
februari kon jij niet, toch?

Nee ben ik op stage en niet in Nijmegen. Wordt dat dan maart? :roflol:

Nee ben ik op stage en niet in Nijmegen. Wordt dat dan maart? :roflol:

Nah, volgende week kan wel.
Maandag ga ik sowieso omdat ik niet train in het weekend, dan ga ik om 14:00.
Als je dan niet kunt zal ik je later nog even een bericht sturen voor een andere dag?
DL en squat liggen bij mij onder revalidatie dus die skip ik liever als ik met iemand anders train, maar als jij deadlift wil doen door magnesium gebruik is dat geen probleem :p
Heb zelf UB staan voor maandag, als je het ermee eens bent?

Maandag 14;00 gaat niet lukken man, echt k*t want over 2 weken kan dat weer wel :roflol:

Heb om de week extra lessen tot 16:00 :(

Dinsdag LB Donderdag UB of LB of vrijdag LB/UB

Zeg ut maar :P liefst train ik ofc ub met jou volgens jouw routine of jij via mijne /care.

Dinsdag ben ik om 14:50 klaar en donderdag ongv rond 16:00. Vrijdag dan weer rond 15:00 not sure.

man man man heb je nog gebenched ofwat?

Donderdag word hem sowieso niet, ben dan pas klaar met school om 17:30.
Ik train uit school omdat ik niet uit Nijmegen kom dus ik heb heel beperkte tijden.
Vrijdag hebben wij gesprekken gepland staan over de hele dag, maar ik weet woensdag pas hoe laat ik mijn gesprek heb :(
Dinsdag ben ik om 11:15 al klaar.

Zie nu dus ook dat ik wss ma/wo/vr ga, aangezien ik het niet trek om donderdag nog te gaan om 17:30, of ik moet voor schooltijd gaan :o
Kom er nog even op terug man, misschien de vrijdag als het meezit ;)

Haha wats dees :P. Naja komt wel iig xD

Ja maandag kan als ik op school ga wachten van 13:30 tot 16:30 :roflol:
Misschien als ik toevallig nog schoolwerk heb liggen maar vind 3 uur lang wel iets teveel :P

Haha nee joh gek! Moet ons beide gwn uitkomen.

Zo had vanmorgen fiets kapot dus was laik nooooooo geen squats vandaag maar ga zometeen leg day houden :D.

Ik denk dat ik het wendler schema ga volgen. Aangezien ik niet sterk ben, maar wel wil worden lijkt me dit een verbetering.

Ben echt jaloers op andere lifters met dezelfde stats als mij die 10-30kg meer op de bp hebben en zoveel meer op de squat/dl. :(

Zal niet heel anders worden me schema, doe nu ipc hetzelfde maar wendler veranderd de rep range van de grote 4 voor me.

Wat wil je eigenlijk bereiken?

Wil eind dit jaar

BP 100kg
Squat 120kg
DL 150kg
MP 70kg

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

En 85kg bw

Bedoelde eerder kracht of massa?

Terug
Naar boven