AndroidHealthClinic

Gotta gain it all! Ash's log.

Denk dat rear delts wel passend zijn of?
Durf ik me niet over uit te spreken. Wat zegt Rippetoe hiervan?

Persoonlijk ben ik geen voorstander van SS als je voor massa gaat. (teveel spieren die niet of weinig getraind worden) Maar jij wilt toch voor kracht gaan dit jaar dus ik blijf zeker volgen.

Powerclean ben ik geen fan van, vereist veel techniek en is zodoende lang niet zo effectief als het zou moeten zijn ;)

Blijft jouw keuze natuurlijk, maar ga niets forceren omdat je perse die powerclean wil doen.

• Topic Starter Topic Starter
LB gister:

DL:
6x60kg
5x90kg
3x100kg
2x90kg

Gelukkig moet je bij SS 't gewicht resetten :o
Ga ook werken aan m'n boven rug die bolt.

Front Squat:
8x40kg
8x40kg
8x40kg VPR :D

ATG is goei. Boven rug bolt wel, maar moet fff kijken hoe ik dat op ga lossen. Hebben meerdere last van bij DL/Front Squat/Squat. Als de onderrug maar niet bolt is het goed, maar wil gewoon recht rug hebben.

Leg Extensions:
8x68kg
8x68kg
8x68kg

One leg calve Raises:
20x22kg
17x22kg
14x22kg PR

Lying Hamstring Curls:
10x41kg
10x41kg
10x41kg

Abs

Bolt je bovenrug bij front squat? Is dat niet gewoon een kwestie van borst vooruit en kont naar achteren? Of is dat een flexibiliteitsprobleem bij je?

Heeft met meerdere dingen te maken. APT / http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance_repair/heal_that_hunchback

en abs zijn heel weak bij mij. Ben tegenwoordig veel aan het stretchen en kijken wat ik kan doen aan kyphosis / lordosis

Ook hipflexor inflexibilty is bij mij het geval. Merk het ook bij deadlift hoor. MP niet zo heel erg, maar let daar erg op naar achteren leunen, maar bovenrug bolt wel.

Zo lekkere pomping gehad zeg. Helemaal tevreden!

BP:
5x60kg
10x55kg
8x55kg
7x55kg PR & VPR

T-Bar Row met stang op de grond:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Ga deze vanaf nu doen, veel betere MMC en kan beter me evenwicht bewaren dan op de actual t-bar.

Underhand Lat Pulldown:
10x52kg
10x52kg
10x52kg PR

****ing idiote sportschool medewerker moest tijdens mijn set de bar met WD-40 inspuiten omdat piep. Zit me hele tank top onder die troep :S krijg schade vergoeding als ik het niet eruit gewassen krijg. Dat dere 2 euro.

Incline Cable Chest Fly:
10x18kg
10x18kg
8x18kg

Face Pulls:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Incline Dumbbell Lateral Raises:
10x6kg
10x6kg
10x6kg

Underhand 1h Tricep Pushdown:
10x14kg
10x14kg
10x14kg

Barbell Curls in squat rek:
8x30kg
6x30kg Bicep PR <3
6x30kg

Leek wel of ik aas biceps had bij laatste rep van laatste 2 setjes :roflol: vein popte bijna.

Lekker volume man, wat bench betreft liggen wij echt vlak bij elkaar. Alleen jij ligt iets voorop, ben nooit verder gekomen dan 3x60kg :p
Lol @ wd40 spray :roflol: En jelly @ je veins, dat heb ik dus nooit. Te hoog vetpercentage :o Ik zal je wat actiever volgen, ben wel benieuwd naar je routine! :cool:

7x55kg PR jij wat?!
Je hebt al vaak zat boven de 60kg gedrukt, dus alleen de VPR klopt toch? :p

Volgende week vrijdag kan nog idd, 15:30 doen?
Misschien handig om alvast te bepalen wat we gaan trainen? :o

7x55kg PR jij wat?!
Je hebt al vaak zat boven de 60kg gedrukt, dus alleen de VPR klopt toch? :p

Volgende week vrijdag kan nog idd, 15:30 doen?
Misschien handig om alvast te bepalen wat we gaan trainen? :o

Ja ik bedoelde PR op massa haha maar dan is het idd vpr :P.

15:30 prima :) UB toch?

Lekker volume man, wat bench betreft liggen wij echt vlak bij elkaar. Alleen jij ligt iets voorop, ben nooit verder gekomen dan 3x60kg :p
Lol @ wd40 spray :roflol: En jelly @ je veins, dat heb ik dus nooit. Te hoog vetpercentage :o Ik zal je wat actiever volgen, ben wel benieuwd naar je routine! :cool:

Thx. Klopt ik ga binnenkort weer resetten om SS te volgen, schema van babylovers ivm rug volume.

Ik heb geen idee wat mijn vet% is maar zal rond de 13-15% liggen. Not sure. Vet% is nooit omhoog gegaan gelukkig tijdens mijn bulk.

Wordt er hier nog wat getraind?

Trek je schouderbladen eens naar elkaar voor die bolle bovenrug.

Thx. Klopt ik ga binnenkort weer resetten om SS te volgen, schema van babylovers ivm rug volume.

Ik heb geen idee wat mijn vet% is maar zal rond de 13-15% liggen. Not sure. Vet% is nooit omhoog gegaan gelukkig tijdens mijn bulk.

Oke man, nice. Goed basic schema waar je wel goede krachtprogressie mee kan boeken.

Netjes man, mijn vet zal wel weer rond de 18-19% zijn.. :o Dan bulk jij netjes, ik pak altijd wel vet mee.

Wordt er hier nog wat getraind?

Vandaag niet ivm huiswerk die ik de hele week heb laten liggen :o, maar je kunt omhoog scrollen.

Skippin' leg day
Trek je schouderbladen eens naar elkaar voor die bolle bovenrug.
Zal het eens proberen thx :)

Oke man, nice. Goed basic schema waar je wel goede krachtprogressie mee kan boeken.

Netjes man, mijn vet zal wel weer rond de 18-19% zijn.. :o Dan bulk jij netjes, ik pak altijd wel vet mee.

Ben ook ecto zal ook altijd ecto blijven zonder kuur :roflol:

Jup komt ook wel wat massa bij hoor (hoop ik).

15:30 UB is prima :thumbs:

Hé Koen!
Pff ben je offline, saai :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven