AndroidHealthClinic

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Haha johaan niet verplicht voelen om op mijn log te posten zodra ik op jouw log post he xd.

Thx maar schouder bij bp is waardeloos anders drukte ik meer.

Zal ik doen ben nu met rehab bezig en mn front squat zag er goed uit.

Ben op stage op mn knieen gevallen tijdens t tillen van kisten de trap op. Miste een trede xd. Kan niet eens normaal squatten dus ff aankijken met legs. :(

Wanneer ga je weer loggen? :(

Inderdaad, we missen je logs :(

Wel zeker goed dat je die rehab doet, voordat je grotere problemen zich voordoen.

Spieren versterken die (in jouw geval) de houding verbeteren en strekken denk ik?

wanneer kan je weer trainen gab? je moet nog een keer naar het usc komen

Thx guys.

Soon guys soon. Zodra ik een voetstap zet in mn eigen gym ga ik weer loggen. Duurt nog twee weken.

Heb wel wat updates :

MP PR:

3x3x50kg

Front Squat PR: 3x5x45kg

SQ PR:

2x85kg

Rehab is zeker nodig, maar DL ziet er nog niet zo grandioos uit dus moet even kijken hoe ik 't allemaal nog ga aanpakken.

Hamstrings moet ik strekken, billen en abs versterken.

@ Krimlo

In maart word dat ergens, u okay bro?

Ook hier even update pic arm

uploadfromtaptalk1391880590942.jpg

Goeie fapsessies bruh :thumbs:
Tot wanneer bulk?

Thx gaan wat beter ja, houd nu 2 uur lang vol :roflol:

Tot einde van SS denk ik of als ik een keertje droog bij wil staan. Voorlopig nog ff massa en kracht pakken.

Thx gaan wat beter ja, houd nu 2 uur lang vol :roflol:

Tot einde van SS denk ik of als ik een keertje droog bij wil staan. Voorlopig nog ff massa en kracht pakken.

Als je nog een half jaar door bulkt ben je misschien zwaarder dan ik na mijn cut, dan mag ik je geen ecto meer noemen :o

Kast

ja tuurlijk zie je wel een keer verschijnen. buffel arm, lekker squat pr, goed bezig gij

Haha johaan niet verplicht voelen om op mijn log te posten zodra ik op jouw log post he xd.

Thx maar schouder bij bp is waardeloos anders drukte ik meer.

Zal ik doen ben nu met rehab bezig en mn front squat zag er goed uit.

Haha, dat voel ik mij dus wel! Vind het zo zielig als iemand zijn kostbare tijd in mijn log steekt, dan moet ik wel een opbeurende tekst terug sturen! :P

Same problem man, mijn schouders begeven het ook altijd. Staan ook altijd vol pomp tijdens chestday.

Nice, front squat vind ik echt een $#@$% oefening. Frontdelts voelen dan echt klote aan.

Wel een sterke MP man! Lekker bezig, en jou arm is als ik zo kijk groter dan die van mij. :p

Goed getraind bro!

Thx rug is inderdaad bij getrokken zag vandaag in pashokje.

Maandag aan de slag met SS :).

DL zag er ook goed uit, blijf wel stretchen ofc... Laatst 1x5 DL gedaan ging goed.

Vanaf maandag weer loggen, ben klaar met stage. April tot Juni mag ik weer terug maar blijf dan wel loggen en SSen.

Yeeey hij is er weer

Volgende UB training bij jou gym? :P

Jo. Na volgende week toch na dat gaynerval

Nice dat je maandag weer gaat loggen, SS = starting strength? Of ben je bekeerd tot SS-er? :P

Is wel een goed schema, ben wel benieuwd tot hoever je komt

Terug
Naar boven