Fitness Seller

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Max was 45kg @ MP dus we zien ut wel. Is iig niet heel zwaar nog.

Heb een spierscheur in mijn onderarm dus bicep / pull werk wordt lastig. Rows gaan nog wel maar Pull-Ups kan ik vergeten.

Damn, dat lijkt me wel klote blessure om te hebben.

Ja dippen gaat ook niet, op leunen of gebruiken doet zo zeer dan ik links gewoon niet optimaal gebruik. Dat betekend dat rechts sterker en groter wordt en links niet :roflol: . Dan maar ff herstellen.

Veel fappen met links dus xD
Hoe lang is de hersteltijd voor een spierscheur dan ?

6 tot 8 weken zei de huisarts. Loop er al 6 weken mee maar net 2 weken rust hihi.

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Ben dikker geworden zeg ben nu 79kg omfg nog 1 kg dan masterrace 80kg.

Ff een dagje bij de plaatselijke turk bivakkeren en je zit over de 80kg :D

Heb net zak nibbits opgevreten dus zal wel :roflol: .

Hoop volgende week wel 80kg te wegen.

GL with dat cut bro u gonna need it :mc:
:roflol: Nog een paar weken bulken en dan begin ik er aan. :o Hoeveel maand moet jij nog deloaden?

tumblr_m4i1kdKiYn1rw2q7so1_r1_500.gif

Ben al klaar met ''deload'' behalve squats/dl's, inmiddels al PRtjus aan het zetten hier en daar. :P

Squat en DL komen weer in de buurt van 5rm. BP woensdag even VPR zettun en dan MP vrijdag VPR.

Patience young padawan.

Hoop dat het goed gaat werken voor jou.

Ja broskie moet wel lukken. Denk dat UB/LB toch teveel van me lichaam vroeg. Voel me nu ook veel sterker enz. Ff paar maandjes bulken en kracht gainen daarna wat cutten en dan op naar hypertrophy trenning. Dat staat op ut programma.

Geen eindeloze wachttijden voor iso oefeningen meer enz, eerder klaar. Heerlijke dees babylovers SS.

Lekker dat je er goede resultaten mee behaald :D

Hetgeen wat je logt, wat doe je als warming-up daarvoor? Of geen warming-up?

Warming up is altijd 20 - 40 - 80% van werkset en dan de werksetjes.

Daarnaast doe ik supermans voor onderrug, toe to hand op de grond liggend warming up onderrug en nog wat losmakende oefeningen. Ook dynamische hip flexor stretch zit in de warming up.

Ga binnenkort een foamroller aanschaffen want mijn warming up is ofc niet zo optimaal, met foamroller wordt 't wat realistischer. Tips zijn welkom ofc voor warming ups.

Ahzo :)

Zelf doe ik; 10x bar, 5x50%, 5x75%, 3x90%, 3x5xwerkgewicht + eventuele 1reppers.

Ik ga me zelf idd ook nog verdiepen in stretchen etc, ik doe altijd maar wat random stretches die ik bij voetbal ook doe, niet helemaal ideaal :o

Ga je volgen :thumbs:
Maar zoals ik in Koen's log al zei sport je ook @ USC?

Ahzo :)

Zelf doe ik; 10x bar, 5x50%, 5x75%, 3x90%, 3x5xwerkgewicht + eventuele 1reppers.

Ik ga me zelf idd ook nog verdiepen in stretchen etc, ik doe altijd maar wat random stretches die ik bij voetbal ook doe, niet helemaal ideaal :o

Heb even multi quote uitgevonden nice.

Ja goeie warming up is wel belangrijk ofc.

Ga je volgen :thumbs:
Maar zoals ik in Koen's log al zei sport je ook @ USC?

Hey Tim leuk dat je mij de zwakke naturel lifter wilt volgen. Hopelijk sta ik over een paar jaar naast je op 't podia.

Nee ik sport @ Avalon momenteel en ga binnenkort verhuizen want ben toe aan iets nieuws. Ben geen HAN student en 50 euro /pm vind ik een beetje teveel van het goede.

Heb even multi quote uitgevonden nice.

Ja goeie warming up is wel belangrijk ofc.

Hey Tim leuk dat je mij de zwakke naturel lifter wilt volgen. Hopelijk sta ik over een paar jaar naast je op 't podia.

Nee ik sport @ Avalon momenteel en ga binnenkort verhuizen want ben toe aan iets nieuws. Ben geen HAN student en 50 euro /pm vind ik een beetje teveel van het goede.
Je ging toch voor kracht trainen? :scratch:

Ja maar wil nog wel een keer op 't podium staan vroeg of laat. Powerlifting gaat als ectomorph niet lukken denk ik, zeker niet ivm mijn voedingslust :roflol:

Terug
Naar boven