XXL Nutrition

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
5 euro :S

Gaat lekker zo te zien bro. Hoe lang doe je nu SS?

Nog niet eens een dag man want squat is nog nie op 5rm :roflol:

huh

laatste paar training lijken toch verdomd veel op SS setup :dunno:

Ja is ook SS maar squats en DL zitten nog niet op 5rm zoals ik al zei.

Bijna een maand dus, 24 februari begonnen. 4-6 weken anti-stagnatie deload blaat. Ga ff 10kg i.p.v. 5k erop pleuren voor DL morgen, duurt anders te lang.

Training met de heren van het forum gehad, Shady, TimtrenZ en gastheer Krimlo. Trapsteam.

ATG Squat:

3x5x70kg PR

Deadlift:

1x5x90kg

MP:

3x5x45kg

CGBP:

8x50kg
7x55kg
8x55kg PR

Voorkant schouder is m'n zwakste spier :roflol: dus wordt wat die 50 straks.

Disagree, in vergelijking tot je andere lifts zeker netjes

Mp en Bp liggen goed in verhouding bro, squats zijn ook zeker ATG, netjes!

Front Squat:

3x5x50kg PR

Bench Press

5x67,5kg
5x67,5kg PR
4x67,5kg ??? ging iets helemaal mis, traps werkten ineens mee lol. Denk toch dat die negor mij teveel geholpen heeft met die 65kg :S

Vrijdag maar weer 67,5kg dan :o

Pendlay Row:

3x5x62,5kg PR

Cable Reverse Fly:

3x8x11,5kg

Tricep Rope Pushdown: (touw uit elkaar spreiden aan einde van rep)

3x8x41kg

Goei pomp maar wil liever dips doen.

Nie slecht, asbrenger!

BP gaat weer kudt was wel slecht hoowr :S Op een gegeven moment werkt die k*t front delt niet meer door fatigue.. heb ook gekke langzame rep gedaan toen bar @ midden van rom was. Dat betekend toch zwakke pecs ofz.

Geen idee man, hol je je rug wel goed genoeg / borst naar boven? Dan zou de werking van front delts minder moeten zijn, geloof ik.
Of een rep-out na je werksets gooien, misschien geeft het net de doorslag voor je volgende BP sessie.

Ja maar geen idee of die houding tijdens de lift veranderd, zal wel denk ik. Als 't zwaar wordt geef ik alles en laat ik die gekke rug houding gaan. Zal dat wel zijn.

Zal eraan denken man, hoe ziet die repout eruit dan op welk gewicht moet ik die doen?

'Officieel' word er een percentage aangeraden, geloof ik, waar ik niet zeker over ben.
Pak zelf altijd 10kg minder dan me werkset voor de rep-out.

Weet ook niet of het de juiste manier is aangezien jij een 'bewezen' schema volgt waarvan de maker meer verstand heeft dan ik. Merk alleen persoonlijk dat ik met 3 werksetjes niet geheel tevreden ben omdat er vaak genoeg kracht over is voor nog 1 a 2 sets ;)
Mits het lukt met herstel ofc!

Die 6 jaar deload werpt z'n vruchten af, jodendoder1945. :p

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

een 'bewezen' schema volgt waarvan de maker meer verstand heeft dan ik.
Zo ziet een bulk er uit op SS :D (srs)
failed-bulk.jpg

'Officieel' word er een percentage aangeraden, geloof ik, waar ik niet zeker over ben.
Pak zelf altijd 10kg minder dan me werkset voor de rep-out.

Weet ook niet of het de juiste manier is aangezien jij een 'bewezen' schema volgt waarvan de maker meer verstand heeft dan ik. Merk alleen persoonlijk dat ik met 3 werksetjes niet geheel tevreden ben omdat er vaak genoeg kracht over is voor nog 1 a 2 sets ;)
Mits het lukt met herstel ofc!
Dan doe je niet genoeg in je werksetjes :D

Ben altijd blij als ik mn laatste set bp heb gedaan. Ben te bang om de reps niet te halen. dis feel :(

@ tatt. Ik zie nu al beter verschil in romp en borst gedeelte dan ik dat bij die ub lb split zag. Ik groei wss beter op 5 reps :D

Terug
Naar boven