AndroidHealthClinic

Gotta gain it all! Ash's log.

Ben altijd blij als ik mn laatste set bp heb gedaan. Ben te bang om de reps niet te halen. dis feel :(

@ tatt. Ik zie nu al beter verschil in romp en borst gedeelte dan ik dat bij die ub lb split zag. Ik groei wss beter op 5 reps :D
Of je had een crappy schema. :p Uiteindelijk is het momenteel niet zo belangrijk voor jou. Zolang je kracht goed vooruit gaat (en dat moet met dit schema wel lukken). ;)

Al haal je 3 of 4 reps op je extra werkset, dan heb je alsnog die reps extra gepakt aangezien je normaal geen extra werkset zou pakken ;)
Volgende keer bij USC pakken we BP als main oefening en dan wil ik een 1RM van 85kg zien, prepare!

Zo ziet een bulk er uit op SS :D (srs)
failed-bulk.jpg

Ben jij dat?

beetje nie zo lang gelee

Lekker die PR's man!! Ik voel traps ook vaak bij BP.. :p
Volgens mij wel goed teken, traps zoveel mogelijk die bank in proberen te drukken.
Des te minder je vanuit je schouders drukt.

• Topic Starter Topic Starter
Nou traps gingen juist van bank af enz, rare bewegingen.. snap city ticket

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Argh kan iemand mijn vs beoordelen.. ben weer 2kg afgevallen somehow (net een weekje met crea gestopt want = op en verzendkosten bij B&F is lachwekkend).

w84ztj.png

Onderhoud is 2600 zit dus boven 500kcal dirty bulk. MAAR GAIN GEEN KILO NIET EENSCH PER MAAND JOH :S

Veel te weinig eiwit. Eet gewoon 0.5kg kwark ipv 0.25. En waar is de avondmaaltijd?
Die chocolade cruesli snap je denk ik zelf ook wel dat je die beter kan schrappen?
En voeg wat eieren toe.
En die 2kg afgevallen, in hoeveel tijd? Weeg je op dezelfde tijdstippen onder vergelijkbare omstandigheden (lees: eten in je maag/...). Die 2kg kan ook grotendeels vocht zijn

Vinnie veel te weinig eiwit ben je hooms ofz. Jij zweert zeker ook bij die bro science 2g per kg BW :roflol:

Avondmaaltijd is willekeurig omdat ik bij m'n ouders woon.

Waarom zou ik die moeten schrappen pls? Bron van kcal en carbs, plus suikers ofc.

Waarom moet ik eieren toevoegen?

Vinnie veel te weinig eiwit ben je hooms ofz. Jij zweert zeker ook bij die bro science 2g per kg BW :roflol:

Avondmaaltijd is willekeurig omdat ik bij m'n ouders woon.

Waarom zou ik die moeten schrappen pls? Bron van kcal en carbs, plus suikers ofc.

Waarom moet ik eieren toevoegen?

Optimaal is 1.8gr eiwit per kg lichaamsgewicht. Ga er iets boven zitten voor de zekerheid en dan kom je inderdaad op 2gr de kg uit. Geen broscience dus lullo. Uiteraard gain je ook op een kcal overschot maar, hypothetisch gezien, een kcal overschot met 1gr eiwit is natuurlijk verre van optimaal. Suikers zijn lege kcal waar je (buiten een korte energie rush en kcal) geen fl**ker aan hebt en beter complexe carbs voor in de plaats kan nemen.

Of ben jij van mening dat als je schema uit enkel chocola bestaat dat dat dan ook prima is, aangezien het genoeg kh en v bevat?
Eieren toevoegen omdat ze eiwit bevatten die je tekort komt in je schema en daarnaast goede vetten bevatten.

Laat mij eens zien waar je dat vandaan hebt :roflol:

Ik heb nu sws 1,5g eiwit per kg bw, met shakie kan ik idd 2g per doen maar muscle gains zijn niet 't probleem.

zijn lege kcal waar je (buiten een korte energie rush en kcal

?? snap em niet echt. In een maaltijd cruesli chocola zitten 1/20 chocola stukken en 19/20 zijn gewoon brokken complexe koolhydraten :o

Elke dag eieren koken is niet echt een goeie optie vind ik maar thx for 2 cents.

:roflol: out

Eieren zijn eiwitten met een zeer goede biologische waarde, vrij gemakkelijk mee te nemen en je kan ermee variëren ;)

Daarnaast heeft de creatine blijkbaar ook een hoop vastgehouden

Snap dat eieren heilig zijn maar daar is geen plaats voor in mijn tijd:schema . Shake of handje noten would do more omdat ik al heel de dag tot avond eten vol zit en geen eetlust meer heb voor meer maaltijden.

Eggs-all-day-crew checking in
Idem. Elke ochtend een omelet :eating:

Laat mij eens zien waar je dat vandaan hebt :roflol:
Doe eens rustig man. Je vraagt om input maar zodra het niet overeenkomt met jouw visie begin je te flippen. :p

Koop (of download) dit boek eens en je zult begrijpen waarom het beter is om hoger in eiwitten te zitten dan die 1,5g (wat echt heel laag is voor een bb'er).

http://www.bodyrecomposition.com/the-protein-book

Idem. Elke ochtend een omelet :eating:

Doe eens rustig man. Je vraagt om input maar zodra het niet overeenkomt met jouw visie begin je te flippen. :p

Koop (of download) dit boek eens en je zult begrijpen waarom het beter is om hoger in eiwitten te zitten dan die 1,5g (wat echt heel laag is voor een bb'er).

http://www.bodyrecomposition.com/the-protein-book

Nee omdat het hele 2g eiwit per kg lichaamsgewicht zo'n bullshit is voor een atleet. Nogmaals: wij zijn geen juiceheads, deze mensen hebben inderdaad hoge eiwit inname nodig.

Zegmaar jij hebt dat boek gelezen? Heb je die gekocht? :roflol:

Nee omdat het hele 2g eiwit per kg lichaamsgewicht zo'n bullshit is voor een atleet. Nogmaals: wij zijn geen juiceheads, deze mensen hebben inderdaad hoge eiwit inname nodig.
De meeste enhanced bb'ers zitten al snel op 4 gram hoor. Ik weet niet waar je dat idee vandaan hebt maar het zou misschien geen slecht idee zijn om je er eens in te verdiepen.

En ja ik heb het boek "gekocht" op de kat.ph :roflol:

Terug
Naar boven