Fitness Seller

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Meer rust en consistentie denk ik. Zelfde programma gewoon. Death metal ofzo? IDK m8.

Vandaag een korte lift day. Erg druk :S

ATG SQ: 5x5x82,5kg PR

BP: 5x5x60kg

Links hammer strength pull down:
3x10x40kg

Linker lat schijnt kleiner te zijn dan rechter, ff bijwerken enzo.

Goeie bijwerkingen bruh.

SQ begint hard te gaan mane.

Watskeburt, je squat is flink vooruit gegaan. Mooie progressie man, en congratz met die PR! :cool:
Om je lats bij te laten trekken misschien een idee om ze afzonderlijk te trainen zoals DB rows?

Goeie bijwerkingen bruh.

SQ begint hard te gaan mane.

Ja mane. Op naar 2 plates. (I'm so weak)

Watskeburt, je squat is flink vooruit gegaan. Mooie progressie man, en congratz met die PR! :cool:
Om je lats bij te laten trekken misschien een idee om ze afzonderlijk te trainen zoals DB rows?

Linker Latissimus mist enkel wat breedte, dikte is gelijk. Moet dus wat verticale pulls doen met links en meer op links focussen.

Thx voor reply.

Training van gister:

SQ:

5x5x85kg PR

OHP: 4x50kg nope.jpg. Teveel lower back extension, te weinig strict OHP.

10x40kg
7x40kg
7x40kg

DL:

3x120kg PR Normale grip
2x120kg PR Hooked grip

Eerste keer grip problemen bij de 3rde rep, jammer. Voelde ook wel goed zwaar, had ook flinke doms dus vond wel knap dat ik 3 haalde :o

CG-Pull-Ups:

6xBW
6xBW
6xBW

Met focus op langzaam en met controle zakken.

Beetje lam gisteren, zat weinig power in en had zin in hypertrofie dus:

FSQ:
3x10x40kg dat quad pump tho

Incline DBBP:
8x24kg
7x24kg
7x24kg

DB Row:
3x8x38kg PR Beetje grip problemen alleen, straps needed.

Seated Hammer Curls:
6x18kg
6x18kg
5x18kg PR

Tricep Rope Extension:
8x26.5kg
8x26.5kg
7x26.5kg

ABS:
Rope Crunch 3x8
Hanging Straight leg raises 3x8
Ab wheel 2x10

Ga weer is loggen dan! :D

ATG LB SQ:

5x5x95kg PR

Bench:

5x5x52,5kg

Pendlay Row:

5x5x55kg (last van steken door bloedprikken dus ff uitkijken.)

Weighted Dips:

3x5x10kg+bw

Preacher Curl:
12x23kg
10x23kg
8x23kg

Hangende been raises:
3x10xbw

hier dan :S

goeie squat bench rows dips curls en hangende been raises

ga zo door

sinds wanneer skwat jij 90+ voor 5x5

weer in

Ole OG's are in.

SQ:

5x97,5kg best zwaar kek
4x97,5kg teveel voorover buig, maandag weer proberen. Slecht gegeten deze week dus idk.

Goed moment om 1rm te testen, geen zin om te struggelen.

1x100kg PR
1x105kg PR
0x110 nope.jpg

Bench:
5x5x55kg

Deadlift:
1x5x105kg
1x120kg
0,9x130kg PR. Net niet/wel lockout, gleed uit m'n poten kek en had geen straps mee.

CG Pull-ups:

10xBW
6xBW
10xBW

Incline lying DB side raise:

8x8kg
10x8kg
10x8kg

Beetje jammer van de 97,5kg.

Laatst bewerkt:
Doelen voor dit jaar:

120kg squat
150kg deadlift
80kg bench
60kg OHP
80kg Row (als blessure toelaat)

Zit nu op :

1x105kg Squat
1x130kg Deadlift
1x70kg Bench (long time ago)
5x5x50kg OHP
5x5x70kg Pendlay Row (long time ago)

Realistische doelen. We work towards it! Voedingsschema toegevoegd. Avondeten excl. Eet op onderhoud en avondeten vult aan.

A.s vrijdag proberen te trainen, heb net me verstandskies getrokken en tandarts wist was powerlifting was en raadde dit iig tot maandag af. FUUUUU

Naamloos.png

Goede doelen man :) OHP is relatief hoog vergeleken met bench, kijken hoe dat uitpakt.

op naar het wezen van een sick c*nt

Goede doelen man :) OHP is relatief hoog vergeleken met bench, kijken hoe dat uitpakt.
op naar het wezen van een sick c*nt

Schouders lopen ook voor op chest. :roflol: Maar ik bench nu 2x in de week en OHP 1x de week omdat ik bench prioriteit vind.

Heren ik ga nadat ik deze krachtdoelen behaald heb beginnen met een half jaar hypertrophy, om zo alle achtergelopen spieren bij te werken en wat massa te gainen. Weet alleen niet of ik van te voren ga cutten, omdat mijn vp % best hoog is. Wil vanaf 10% gaan bouwen en gaan cleanbulken. Wil toch wel de bodybuilding kant op omdat ik na 2 jaar nog moeite heb met een 100kg squat:roflol:. Wil elk halfjaar switchen tussen kracht en hypertrophy tot ik genoeg massa en kracht heb opgebouwd voor een lichte kuur.

Hoe denken jullie hierover?

Heren ik ga nadat ik deze krachtdoelen behaald heb beginnen met een half jaar hypertrophy, om zo alle achtergelopen spieren bij te werken en wat massa te gainen. Weet alleen niet of ik van te voren ga cutten, omdat mijn vp % best hoog is. Wil vanaf 10% gaan bouwen en gaan cleanbulken. Wil toch wel de bodybuilding kant op omdat ik na 2 jaar nog moeite heb met een 100kg squat:roflol:. Wil elk halfjaar switchen tussen kracht en hypertrophy tot ik genoeg massa en kracht heb opgebouwd voor een lichte kuur.

Hoe denken jullie hierover?

Je kan van beide kanten eten, onnodig om vol een of vol ander te gaan.

Als je meer bodybuilding wil doen, kan je bijvoorbeeld push/pull/legs doen om zo je bovenlichaam (dat belangrijker wordt geacht) wat meer focus te geven. De grote compounds low rep te doen, om ze daarna met lager gewicht te pakken voor meer volume. En daarbij natuurlijk assistance voor waar jij het nodig vindt.

Ik zou als ik jou was idd gewoon compound pushen op low reps (1-5) zoals Steen zegt. Dat in combinatie met zo hoog mogelijke frequentie hanteren zonder kek te doen, minimaal ub/lb ( dus 2x pw voor je squat en bench), mijn voorkeur ligt bij fb 3-4x pw (Is persoonlijk per persoon jwz). Gewoon meer volume pompen op lagere intensiteit (zeg onder de 65-70%) erbij op compounds of variaties ervan voor wat extra massa, en natuurlijk niet je isolatie vergeten voor je side delt en je lats of waar je de extra beef ook wil zien. Voor mij heeft dat beter gewerkt voor massa dan elke split voor 'hypertrofie'.

Oja nog erbij: in ub/lb heb je wel wat meer ruimte over het algemeen om je isolatie te doen dan in fb training. Merk bij mezelf wel dat een FB soms zo lang kan duren dat je gewoonweg geen zin meer hebt om nog een paar kleine spiergroepen erbij te pakken, als jij dat ook zo ervaart dan zou ik daar wel rekening mee houden als je toch echt voor die sweet gainz wil gaan.

Laatst bewerkt:
Je kan van beide kanten eten, onnodig om vol een of vol ander te gaan.

Als je meer bodybuilding wil doen, kan je bijvoorbeeld push/pull/legs doen om zo je bovenlichaam (dat belangrijker wordt geacht) wat meer focus te geven. De grote compounds low rep te doen, om ze daarna met lager gewicht te pakken voor meer volume. En daarbij natuurlijk assistance voor waar jij het nodig vindt.

Beide kanten eten, vol een vol ander? Wat?

Ja dacht zelf ook aan push/pull/legs inderdaad. Thx for input

Ik zou als ik jou was idd gewoon compound pushen op low reps (1-5) zoals Steen zegt. Dat in combinatie met zo hoog mogelijke frequentie hanteren zonder kek te doen, minimaal ub/lb ( dus 2x pw voor je squat en bench), mijn voorkeur ligt bij fb 3-4x pw (Is persoonlijk per persoon jwz). Gewoon meer volume pompen op lagere intensiteit (zeg onder de 65-70%) erbij op compounds of variaties ervan voor wat extra massa, en natuurlijk niet je isolatie vergeten voor je side delt en je lats of waar je de extra beef ook wil zien. Voor mij heeft dat beter gewerkt voor massa dan elke split voor 'hypertrofie'.

Oja nog erbij: in ub/lb heb je wel wat meer ruimte over het algemeen om je isolatie te doen dan in fb training. Merk bij mezelf wel dat een FB soms zo lang kan duren dat je gewoonweg geen zin meer hebt om nog een paar kleine spiergroepen erbij te pakken, als jij dat ook zo ervaart dan zou ik daar wel rekening mee houden als je toch echt voor die sweet gainz wil gaan.

Maar hoe ziet dat er dan uit? 3 sets van 5 en dan elke week verhogen in gewicht? Ik doe nu al extra's bij SL zoals pull-ups, dips en side raises/curls. Wil ook geen split gaan draaien tot ik juice maar idd wel ub/lb of push/pull/legs.

Jo hoe sla jij je trainingen op, gewoon op je mobiel ofwat?
Ja met SL app. Heb geupgrade voor pro versie btw.

Ik zou zeggen dat je nog wel kan progressief laden ja zonder al te snel vast te lopen. Verder kan je het op heel veel manieren indelen, afhankelijk van waar je meer of minder de focus op wil leggen. Ben zelf ook zeker niet de beste met zelf schema's verzinnen heur. Bij ub lb kan je bv twee verschillende rep ranges pakken op de twee verschillende dagen en die gewoon progressief laden. Bv squat 5x5 en squat 5x3, ik zeg maar ieks. Dat je met je 5x3 1 'lading' voorloopt op je 5x5, kan je rustiger bouwen.

Terug
Naar boven