Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer rust en consistentie denk ik. Zelfde programma gewoon. Death metal ofzo? IDK m8.
Goeie bijwerkingen bruh.
SQ begint hard te gaan mane.
Watskeburt, je squat is flink vooruit gegaan. Mooie progressie man, en congratz met die PR!
Om je lats bij te laten trekken misschien een idee om ze afzonderlijk te trainen zoals DB rows?

Goede doelen manOHP is relatief hoog vergeleken met bench, kijken hoe dat uitpakt.
op naar het wezen van een sick c*nt
Maar ik bench nu 2x in de week en OHP 1x de week omdat ik bench prioriteit vind.
. Wil elk halfjaar switchen tussen kracht en hypertrophy tot ik genoeg massa en kracht heb opgebouwd voor een lichte kuur.Heren ik ga nadat ik deze krachtdoelen behaald heb beginnen met een half jaar hypertrophy, om zo alle achtergelopen spieren bij te werken en wat massa te gainen. Weet alleen niet of ik van te voren ga cutten, omdat mijn vp % best hoog is. Wil vanaf 10% gaan bouwen en gaan cleanbulken. Wil toch wel de bodybuilding kant op omdat ik na 2 jaar nog moeite heb met een 100kg squat. Wil elk halfjaar switchen tussen kracht en hypertrophy tot ik genoeg massa en kracht heb opgebouwd voor een lichte kuur.
Hoe denken jullie hierover?
Je kan van beide kanten eten, onnodig om vol een of vol ander te gaan.
Als je meer bodybuilding wil doen, kan je bijvoorbeeld push/pull/legs doen om zo je bovenlichaam (dat belangrijker wordt geacht) wat meer focus te geven. De grote compounds low rep te doen, om ze daarna met lager gewicht te pakken voor meer volume. En daarbij natuurlijk assistance voor waar jij het nodig vindt.
Ik zou als ik jou was idd gewoon compound pushen op low reps (1-5) zoals Steen zegt. Dat in combinatie met zo hoog mogelijke frequentie hanteren zonder kek te doen, minimaal ub/lb ( dus 2x pw voor je squat en bench), mijn voorkeur ligt bij fb 3-4x pw (Is persoonlijk per persoon jwz). Gewoon meer volume pompen op lagere intensiteit (zeg onder de 65-70%) erbij op compounds of variaties ervan voor wat extra massa, en natuurlijk niet je isolatie vergeten voor je side delt en je lats of waar je de extra beef ook wil zien. Voor mij heeft dat beter gewerkt voor massa dan elke split voor 'hypertrofie'.
Oja nog erbij: in ub/lb heb je wel wat meer ruimte over het algemeen om je isolatie te doen dan in fb training. Merk bij mezelf wel dat een FB soms zo lang kan duren dat je gewoonweg geen zin meer hebt om nog een paar kleine spiergroepen erbij te pakken, als jij dat ook zo ervaart dan zou ik daar wel rekening mee houden als je toch echt voor die sweet gainz wil gaan.
Ja met SL app. Heb geupgrade voor pro versie btw.Jo hoe sla jij je trainingen op, gewoon op je mobiel ofwat?