MuscleMeat

Gotta gain it all! Ash's log.

• Topic Starter Topic Starter
Nee heb geen dunnere stangen en wil hier zsm weg.

Zal ik ook doen thx man!

Sorry brah, missed that :P
Landmine chest press ken ik niet, klinkt gevaarlijk xD

Ik train niet bij USC nee. Nog niet iig.

Landmine Chest Press is goed voor je upper pec. Ik krijg geen gains van de incline namelijk.

Word toch tijd voor USC, ook al is het een proefdag om je DL te verleggen met een kleine 10kg :P

Proefdag hebben ze niet :P.

USC is 50 euro my boy aangezien ik geen student ben van HAN.

50 per maand?!
ik krijg je wel gratis naar binnen, éénmalig :p

Ja G voor buitenstaanders. Jwz ze moeten onderhouduuuu.

Gewoon over het poortje heenstappen, is gratis :D

Ga eens tijdje met overhand grip deadliften of anders hook grip (deze lijkt mij wel naar om te doen)

Blergh. Motivatie was weg om hier te posten dus lang geen bericht. Weekje tussenuit genomen want mijn lichaam was echt helemaal op ook. In een dipje dus :P but I'm back! Better than before!

Heb vandaag de 4x70kg aangetikt met squatten.

PR met Deadlift namelijk 4x90kg en 2x90kg maar dan met bolle rug (fail). Had geen last van grip (had normale grip) problemen.

Verder nog de 60kg aangetikt bij Bench Press max 2x2 (echt wtf schiet niet op)

43,5kg bij Military Press..

50kg bij BOR.

Ik weeg nu 74kg

Welkom terug :)

Heb telkens geen zin om mijn log te updaten :\. Idk why. Voeding gaat ook nog k*t, heb echt een hekel aan eten. Maar ik ga als ik alle benodigdheden heb rijst met kip koken voor 5 dagen in de week (school / stage). Daarnaast kan ik nog dingen toevoegen aan mijn schema als brood en ?.

Hebben jullie (mits jullie nog geabonneerd zijn lol) nog leuke ideeën om eten voor op school mee te nemen die ik een avond van te voren kan maken?

Heb sinds twee weken ook supplementen. Whey Perfection (all natural), Pre-Workout en Dextrose.

Ook sinds twee weken mijn voet gekneusd (verzwikt) dus heb mezelf voorgesteld een tijd niet meer benen te trainen maar momenteel heb ik er geen last meer van dus ik ga vanaf donderdag weer aan de slag met benen.

Ik BP momenteel nog steeds 2x60kg echt fuuuuuu.

MP is nu 2x45kg geworden

Daarnaast ben ik 1kg afgevallen maar ik probeer die er nu zsm weer aan te krijgen. Ik hoop dit jaar nog de 80kg te halen. Dan ga ik denk ik cutten maar dat zie ik dan wel aan mijn vet %.

Ik heb nu vakantie btw en ik denk gewoon dat het deels door school komt, dat ik steeds geen zin heb om te posten. Ik kan me er nu weer volledig op focussen, alhoewel ik nog genoeg huiswerk heb :o.

Dit eet ik (behalve de rijst die ga ik vanaf morgen klaarmaken). Ik heb ongv 3200 kcal nodig om kg's te gainen. :

2qlemgw.png

Ik ga vanaf nu ook mijn workouts posten.

Damn zoveel carbs met zo weinig kcal ?
Waarom heb je een kleine meisje portie met kwark ?, eet gewoon die hele bak leeg want die extra eiwitten kun je wel gebruiken.

Lol eiwitten heb ik genoeg. Daar komt avond eten nog bij xD.

Is dat slecht dan teveel carbs / weinig kcal verhouding?? Zo ja waarom?

Nouja, teveel carbs en je loopt risico dat je te snel aankomt.
Lijkt me logisch dat je kan raden dat het niet de juiste manier van aankomen zal zijn.
Zou dus met dit schema gaan starten en niks erbij doen wat je bedoeling was.
Vooral aangezien je avondeten er nog bij komt waar ook carbs bij zitten.

Ik kom uit bloemkoolland man.

Maar wut niet juiste manier van aankomen? Als ik 1kg per week gain zal ik echt wel gaan verminderen hoor :P. Ik start met dit schema en kijk wel verder.

De cruesli zit best wel hoog in carbs, maar zonder dat zit ik ver onder kcal behoefte. :\ Vergeet niet dat ik dirty bulk hé, ik kan niet wachten om te cutten ;).

Thx for feedback!

Training van vandaag:

Military Press (3x5):

D.m.v. oefenen gister voor de muscle-up en dus mijn schouder niet meewerkte vandaag, oefening heb ik vandaag een dropset gedaan met de MP.

Military Press
8x40kg
8x35kg
8x30kg
8x25kg

Bent over Rows
8x50kg
8x55kg
8x55kg PR

Ik wou incline gaan pressen maar schouder deed zeer.

Incline Dumbbell Fly
10x18kg
8x18kg
8x18kg

Lat Pull Down Hammer Grip
10x36kg
10x45kg
8x45kg

High Cable Crossovers
8x18kg
8x18kg
8x18kg

Cable Skullcrusher
12x23kg
12x23kg
12x23kg

Dumbbell Side Lateral Raises
10x12kg
8x14kg
6x14kg

EZ Bar close grip curl
8x20kg
10x20kg
6x20kg

Klote van je schouder man, hopen dat het de volgende keer beter is dan.
Sterke BOR, dat wel! :)

Terug
Naar boven