Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Ja was wel lekker opzich,
Nouja ik heb eigenlijk nooit een branderig gevoel, alleen als ik echt veel herhalingen doe achter elkaar. Maar ze waren wel opgepompt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net beetje rug getraint. Wou eigenlijk niet gaan trainen maar toch maar gedaan, rustig aan lekker licht maar ik had wel meer pomp dan normaal in m'n lats al bij het 1e setje front pulldown en deadlift opwarmen al w00t.
Gewichten waren heel laag en is ook niet boeiend om te posten.
En weer zwaarder op de weegschaal 80,5![]()

Ik heb ook interesse in je log hoor blijf maar posten er zijn meer mensen die mee lezen succes!

whooow jij ook al een rotdag! En geen eten? Nog erger
Ik was vandaag gegaan om te surfen, alleen stond er geen wind, terwijl er deze dag de bruutste wind voorspeld was!
Mwah, Kga maar eens eten![]()

en ik heb 2 posts van andere in m'n log erbij 
We krijgen je wel weer vrolijk

GVD ik eet 3x zoveel als ik wil.Goeie oef hoor! Zeker mooie MP! Wel blijf je erg laag in de side raises..
Ik weet nooit echt goed welk gewicht ik moet pakken bij die oefening, ga er ook niet op vooruit qua kracht ofzo.tuurlijk is het gewicht belangrijk knul, anders zouden we allemaal 30kilo bankdrukken en toch nog 90kilo droog wegen :}Voor BB is gewicht idd ook niet belangrijk zegt men.. Zelfs ervaren BB bij mij in de gym suggereren dit..