- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewicht zegt ook niet veel al is het wel zo dat je moet blijven stimuleren de spier te laten werken en niet laten wennen, daardoor is gewicht verhogen helaas noodzakelijk. Spieren wennen heel snel hou daar rekening mee.
Exactly je kan ook opeens van schema veranderen of iets meer herhalingen doen.Ja van dat wennen heb ik wel gemerkt, vorige bicep training dacht ik dat ik 16kg in m'n hand had (doe normaal 14kg al maanden) en dacht ik, ik moet wel 10 reps doen. Toen deed ik er 10, en bleek dat ik 18kg in m'n hand had. Was eigenlijk iets te zwaar maar ik doe het wel, ik ga gewoon wat zwaarder totdat ik het makkelijk kan en dan ga ik weer hoger.

Exactly je kan ook opeens van schema veranderen of iets meer herhalingen doen.![]()
Daar gaat het omIk heb net getraint, Borst en triceps, lichtere gewichten dan vorige week en durf de gewichten ook niet te posten. Wel demotiverend om lichter gewicht te pakken maar wat wel motiverend is, is dat ik weer wat zwaarder ben (81,3) en dat ik een dikke pomp had. In de spiegel thuis zag het er wel stoer uit, volgende week maak ik er misschien wel een foto van.
Ik blijf 3500 kcal eten want voor me gevoel is dat veel voor mij en ik ga er blijkbaar op vooruit.

Oke dan! Ach, als jij op 3500 groeit dan ist goed, de een heeft meer nodig als de ander.. zo zit ik al op 3300 op trainingsdagen, maar dit is per persoon verschillend! Warom ga je lichter in gewicht dan?

voel me dood en heb buikpijn. Ik train vrij licht omdat ik gewoon geen energie heb, echt nooit gewoon.
ging stuk beter dan vorige keer
focking chill