Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de myo reps van je afgekeken, leuke artikelen over op je site. Veel massa mee gewonnen al?
Mooi log Victor, ik ben benieuwd wat deze nieuwe opzet je gaat brengen. Sowieso al erg nette krachtstats! Zo zie je maar weer dat een aantal kg zwaarder worden flink wat krachtgains kan bewerkstelligen, plus je ziet er meteen een stuk voller uit.
Flink volume inderdaad! Ga je je artikel nog bijwerken, met richtlijnen voor deze high reps myo-sets?
Ik snap wel dat je dit niet meee gaat loggen, deze cijfers zijn verder niet zo boeiend van de high rep training.
Victor, ben erg benieuwd hoe jij dat low rep side raise werk aanpakt.
Als ik daarop mijn gewichten verhoog en dus mijn volume verlaag gaat altijd de vorm van de oefening naar de maan.
Heb je misschien een filmpje of goede uitleg van correcte side raises?
Top dat je minder last hebt van je onderrug! Die deads zijn ook flink sterk gezien je nog reps in de tank hebt!![]()
Side raises dien je uit te voeren met gefixeerde schouderbladen, als je dat goed doet kan je het niet uit je traps halen. Knijp je schouderbladen naar elkaar toe en naar beneden en maak de raise tot ongeveer 80 graden --> profit.Ik ga jouw side raises ook eens proberen, al is mijn eerste reactie als ik op die manier de beweging maken dat ik een groot deel uit mijn traps haal. Daar voel ik een stuk meer spanning op.

Erg mooie site man!
Zit zelf na mijn training altijd een uur in de bus + het wachten op de bus, dus ben nu gerust gesteld over het tijdstip van de post-workout inname
Heb hem ook doorgestuurd naar beginners bij mij op school![]()
Zeer interessant deze insteek. Ik ben momenteel aan het afvallen en doe fullbody high intensity, low volume workouts 3x/week en dat gaat tot nu toe erg goed. Je zou het een variant van jouw huidige schema kunnen noemen, maar dan met extra tijd voor recovery vanwege het caltekort. Anyway, daardoor was ik me gaan afvragen wat je in het algemeen met submaximale trainingsprikkels kunt bereiken. Best veel kennelijk, als je de frequentie opvoert...
Vic in de bulk! IN!
Moet ik anders eens vrijblijvend naar je zwakke plek kijken?
Ik ga jouw side raises ook eens proberen, al is mijn eerste reactie als ik op die manier de beweging maken dat ik een groot deel uit mijn traps haal. Daar voel ik een stuk meer spanning op.
Side raises dien je uit te voeren met gefixeerde schouderbladen, als je dat goed doet kan je het niet uit je traps halen. Knijp je schouderbladen naar elkaar toe en naar beneden en maak de raise tot ongeveer 80 graden --> profit.![]()
Flink volume inderdaad! Ga je je artikel nog bijwerken, met richtlijnen voor deze high reps myo-sets?.