XXL Nutrition

Contest Log HIIT 'm hard - part 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hopelijk slaapt ons meisje vanacht wel door zodat ik wat beter slaap krijg, maar heb er een hard hoofd in.
Ik hoop het voor jou! Daarom volg ik ook wel jou log: 'hoe maak je progressie zonder slaap?'
Heb zelf 2 zoontjes waarvan de jongste op zijn 9 maanden nog steeds niet deftig kan slapen :emo:
 
Ik hoop het voor jou! Daarom volg ik ook wel jou log: 'hoe maak je progressie zonder slaap?'
Heb zelf 2 zoontjes waarvan de jongste op zijn 9 maanden nog steeds niet deftig kan slapen :emo:
Ai, met 9 maanden is idd wel pittig! Onze zoon is nu bijna 4, die sliep gelukkig na 3 maanden door. Nog steeds wel eens een nachtje hier en daar wat drama is, maar dat is te doen.
Onze kleine meid is nu 2 maanden, en het is nu ff pittig. Maar alles is een fase.

Maar ik heb wel een aantal voordelen:
- Ik werk thuis vanwege corona, dus geen reistijd
- ik heb een homegym en ga tijdens lunchtijd sporten
- ik eet veel minder troep omdat ik niet meer op werk kom (dus geen lunches, verjaardagen, etc.)
- mijn vrouw is ook weer begonnen met sporten, dus we eten nu geen slechte snacks meer 's avonds (nu gezellig samen aan de skyr)

Maargoed, vandaag was dan toch wel pittig. Energie was ff op.
 
Training van vandaag: UB
1619782398531.png

Training ging goed. Van te voren nog even foto's gemaakt en in de beginpost gezet.
Deze week was qua voeding niet optimaal, teveel brood. Dus volgende week weer even goed food preppen en dan komt dat ook weer goed.
 
Training van vandaag: UB
Bekijk bijlage 526546
Training ging goed. Van te voren nog even foto's gemaakt en in de beginpost gezet.
Deze week was qua voeding niet optimaal, teveel brood. Dus volgende week weer even goed food preppen en dan komt dat ook weer goed.
Misschien wat meer variatie in sets/reps heb deze tip ook gekregen is veel efficiënter:lifter:
 
Misschien wat meer variatie in sets/reps heb deze tip ook gekregen is veel efficiënter:lifter:
ik switch iedere 8 weken van schema. Heb hiervoor een powerlift schema gedaan, maar dat bevalt me eigenlijk toch niet zo heel goed.
De laatste 4 weken voordat ik foto's ga maken dan ga ik nog een HIIT schema doen, dus dat wordt dan ook weer heel anders.

Maar hoe bedoel je precies die variatie, kan je daar meer uitleg van geven?
 
ik switch iedere 8 weken van schema. Heb hiervoor een powerlift schema gedaan, maar dat bevalt me eigenlijk toch niet zo heel goed.
De laatste 4 weken voordat ik foto's ga maken dan ga ik nog een HIIT schema doen, dus dat wordt dan ook weer heel anders.

Maar hoe bedoel je precies die variatie, kan je daar meer uitleg van geven?
Niet alles 3x10 doen variëren doe ook eens 4x8 3x15 3x12, 5x5 op de compounds of 3x3. Krijgen je spieren toch een andere prikkel ik heb deze tip ook gekregen werkt erg lekker.

Gewoon de ene keer op de compound 3x10 en de andere dag 5x5 of 3x3.
 
Suc6 en nog gefeliciteerd 😁
 
Dankje! Bij jou nog slapeloze nachten of valt het inmiddels wel mee?
Het valt mee, maar ik voel mij nog wel regelmatig een zombie haha. Ik geef meestal tussen 2-3 U een nachtvoeding en tegen 6 uur is ze alweer klaarwakker💀

Hoe gaat het bij jullie?
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Het valt mee, maar ik voel mij nog wel regelmatig een zombie haha. Ik geef meestal tussen 2-3 U een nachtvoeding en tegen 6 uur is ze alweer klaarwakker💀

Hoe gaat het bij jullie?
Pfff, ja dat is pittig.
Wij hadden een paar nachten dat ze van 8 tot 4 sliep. Maar ze is nu verkouden, dus ze komt nu iedere 3 uur.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Pfff, ja dat is pittig.
Wij hadden een paar nachten dat ze van 8 tot 4 sliep. Maar ze is nu verkouden, dus ze komt nu iedere 3 uur.
Ja dat is best fijn! Ze slaapt wel al rond 7 uur, alleen dat vroege opstaan is pittig😅 Eerder mijn nest in gaat ook niet.

Ah sneu is dat! Elke 3 uur is wel zwaar💀
 
Ja dat is best fijn! Ze slaapt wel al rond 7 uur, alleen dat vroege opstaan is pittig😅 Eerder mijn nest in gaat ook niet.

Ah sneu is dat! Elke 3 uur is wel zwaar💀
Ja vroeg opstaan ben ik wel gewend. En ga al jaren niet later dan om 22.00 naar bed. Maar die gebroken nachten zijn pittig.

Onze zoon gaat ook al heel lang om 19.00 naar bed. Dan heb je tenminste nog iets aan je avond samen.
 
In en succes!
 
2 dagen de BBQ aangehad dit weekend, maar toch ook nog ff een beetje cardio gehad. Zondag 10 km gefietst (met peuter van 22 kg achterop)
Dus vandaag weer ff lekker knallen straks.
 
Training van vandaag: LB
1620051010161.png

Van het weekend mijn XXL bestelling binnen gekregen en een sample pre-workout genomen als cadeautje.
Deze pre-workout voor de training genomen, alles begon te tintelen en moest echt gaan sporten :eek:

Squat lukte de 3x10 reps niet helemaal. 1e set 9 reps, toen 8 en 8.
Calf raises 2 sets gedaan, maar 2x 20 reps.
Wel lekker gebroken na de training.
 
Training van vandaag: UB
Niet logwaardig, was bezig met mijn 5e set bankdrukken (1e oefening) en kreeg een steek in mijn nek.
Na een ibuprofen+paracetamol gaat het wel weer.
Ik denk dat het komt omdat het echt een beroerde nacht was. Dus voortaan maar een slaapscore geven, volledig gebaseerd op hoe ik me voel en hoe vaak ik eruit moest.

Dus: slaapscore vannacht was een 3 (uit 10)
2x eruit voor de kleine meid
1x eruit voor onze peuter omdat hij zijn waterfles had omgegooid en zijn volledige bed nat was :(
 
Training van vandaag: UB
Niet logwaardig, was bezig met mijn 5e set bankdrukken (1e oefening) en kreeg een steek in mijn nek.
Na een ibuprofen+paracetamol gaat het wel weer.
Ik denk dat het komt omdat het echt een beroerde nacht was. Dus voortaan maar een slaapscore geven, volledig gebaseerd op hoe ik me voel en hoe vaak ik eruit moest.

Dus: slaapscore vannacht was een 3 (uit 10)
2x eruit voor de kleine meid
1x eruit voor onze peuter omdat hij zijn waterfles had omgegooid en zijn volledige bed nat was :(
Ja het is me wat zo met 2 kleintjes thuis.
 
Training van vandaag: UB
Niet logwaardig, was bezig met mijn 5e set bankdrukken (1e oefening) en kreeg een steek in mijn nek.
Na een ibuprofen+paracetamol gaat het wel weer.
Ik denk dat het komt omdat het echt een beroerde nacht was. Dus voortaan maar een slaapscore geven, volledig gebaseerd op hoe ik me voel en hoe vaak ik eruit moest.

Dus: slaapscore vannacht was een 3 (uit 10)
2x eruit voor de kleine meid
1x eruit voor onze peuter omdat hij zijn waterfles had omgegooid en zijn volledige bed nat was :(
Ongeveer mijn score ook🤣
1e x wakker door klapperende ramen, 2e x was de baby aan het jengelen (speen gepakt en sliep verder), 3e x voeding (rond 3 uur) en daarna wakker om 10 voor 6💀
 
Helaas, volgende keer beter
 
Back
Naar boven