MuscleMeat

Contest Log HIIT 'm hard - part 2

  • Topic starter SandJ
  • Startdatum
  • Reacties 157
  • Weergaven 20K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ja het is me wat zo met 2 kleintjes thuis.
haha idd, gelukkig zijn ze beide een bewuste keuze en hoort het erbij.
Ongeveer mijn score ookšŸ¤£
1e x wakker door klapperende ramen, 2e x was de baby aan het jengelen (speen gepakt en sliep verder), 3e x voeding (rond 3 uur) en daarna wakker om 10 voor 6šŸ’€
Ahh fijn is dat he :( . En als sporten dan ook nog niet gaat dan is het gewoon geen goede dag.
Helaas, volgende keer beter
Eens, maar vind het altijd jammer. Had namelijk echt zin om te sporten.
 
Training van vandaag: Armen!
1620212436616.png

Heerlijke training! Reden: Slaapscore 8!
Vannacht maar 1x eruit gehoeven, en ons meisje werd de 2e keer wakker 2 minuten voor mijn wekker.

Ook nog even gemeten, en de vergelijking met einde van de contest van vorig jaar:
1620212577172.png

Waarnemingen:
  • Nu weet ik niet of mijn borst omtrek goed gemeten is, heb het nu zelf gedaan en das toch net wat minder makkelijk.
  • Mijn benen blijf ik lastig vinden om goed aan te spannen voor een verschillend resultaat.
  • Mijn armen had ik toen opgemeten nadat ik armen had getraind, dus net weer gedaan en na het sporten 39 cm! Op naar de 40 (in rust :cool: )
  • Buik mag zeker wat vanaf, maar das de bedoeling ook.
 
Prima resultaat toch. Je heb nog tijd zat om te verbeteren
 
Training van gisteren: LB
1620366158466.png

Deadlift iets anders aangepakt:
  • 5x70kg
  • 5x80kg
  • 5x90kg
  • 5x100kg
  • 5x110kg
  • 5x120kg
Voor de rest ging de training prima.
's Avonds voor het slapen staat ook nu weer skyr op het menu. Vult toch goed en we eten geen troep meer.

Training vandaag is weer UB
 
Training van vandaag: UB
1620391341825.png

Lekker volgens schema getraind. Pak de Pull-up nu met straps, merk dat ik dan wel goed aan mijn herhalingen kom.

Gisteren trouwens ook nog de ATX Multi Bench MBX-660 besteld, kan niet wachten totdat die binnen is!
De afgelopen 6 jaar op de Marbo MH-L115 getraind, en wilde nu toch voor de toekomst deze upgrade.

Dus mocht iemand nog een bankje zoeken, de Marbo staat te koop.
 
Leuke vooruit zichten als ik dit zo lees haha - eind dit jaar krijg ik ook een kleine šŸ™ˆ
 
Leuke vooruit zichten als ik dit zo lees haha - eind dit jaar krijg ik ook een kleine šŸ™ˆ
Kinderen zijn echt super hoor. Zou niet anders willen. Maar het is af en toe pittig.
En uiteraard gefeliciteerd!
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Leuke vooruit zichten als ik dit zo lees haha - eind dit jaar krijg ik ook een kleine šŸ™ˆ
Gefeliciteerd!!

Wat SandJ zegt.. het is pittig, maar ook ontzettend leuk!!
 
Training van vandaag: LB
1620651775147.png

Dit stond er op het programma, maar heb het toch iets anders gedaan. Zoals rippedmeeuw aangaf vind hij het prettig om af te wisselen in compounds.
Nu ben ik zelf IT'er en redelijk perfectionistisch en ook een beetje autistisch, dus volg ik het liefste een schema. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig om af en toe even wat anders te doen, want dit maakt het weer makkelijker om het schema te volgen.

Lang verhaal kort, ik heb dus weer iets anders gedaan met Squat.
Ik ben begonnen met 100 squats met bar. Eerste 40 reps gingen goed, daarna korte pauzes. Eerst na iedere 10 reps en op het laatsts na iedere 5 reps.
Daarna de rack pulls iets lichter gepakt maar de rest eigenlijk iets verzwaard.

Het weekend was verder qua eten en drinken een drama. Van vrijdag op zaterdag een hotelletje geboekt met de vrouw om even kindloos te zijn. I.p.v. op tijd naar bed is er een 3-gangendiner + snacks + 2 flessen wijn op gegaan en lagen we om 01:30 pas in bed. Was wel gezellig. Slapen was niet best en was om 8 uur weer wakker (aka kater) = slaapscore 3. Op zaterdag wel lekker een stuk gelopen, maar ook wel weer een paar biertjes gedronken. Op zondag de BBQ aangeslingerd, incl. bier.

Van zaterdag op zondag trouwens wel goed geslapen, want ons meisje lijkt door te slapen! (van 20:00 tot 06:00) -> slaapscore 9
En ook afgelopen nacht heeft zij van 20:00 tot 06:00 geslapen. -> slaapscore 9
 
Training van vandaag: LB
Bekijk bijlage 527469
Dit stond er op het programma, maar heb het toch iets anders gedaan. Zoals rippedmeeuw aangaf vind hij het prettig om af te wisselen in compounds.
Nu ben ik zelf IT'er en redelijk perfectionistisch en ook een beetje autistisch, dus volg ik het liefste een schema. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig om af en toe even wat anders te doen, want dit maakt het weer makkelijker om het schema te volgen.

Lang verhaal kort, ik heb dus weer iets anders gedaan met Squat.
Ik ben begonnen met 100 squats met bar. Eerste 40 reps gingen goed, daarna korte pauzes. Eerst na iedere 10 reps en op het laatsts na iedere 5 reps.
Daarna de rack pulls iets lichter gepakt maar de rest eigenlijk iets verzwaard.

Het weekend was verder qua eten en drinken een drama. Van vrijdag op zaterdag een hotelletje geboekt met de vrouw om even kindloos te zijn. I.p.v. op tijd naar bed is er een 3-gangendiner + snacks + 2 flessen wijn op gegaan en lagen we om 01:30 pas in bed. Was wel gezellig. Slapen was niet best en was om 8 uur weer wakker (aka kater) = slaapscore 3. Op zaterdag wel lekker een stuk gelopen, maar ook wel weer een paar biertjes gedronken. Op zondag de BBQ aangeslingerd, incl. bier.

Van zaterdag op zondag trouwens wel goed geslapen, want ons meisje lijkt door te slapen! (van 20:00 tot 06:00) -> slaapscore 9
En ook afgelopen nacht heeft zij van 20:00 tot 06:00 geslapen. -> slaapscore 9
Dat bedoelde ik niet man ik bedoelde wisselen van reps/sets. Niet alles 3x10.
 
Hoezo 100reps met alleen de bar?
 
Training van vandaag: UB
1620733558314.png

Net zoals gister vandaag ook even anders begonnen, begonnen met 100 reps bench (ook nu alleen met de barbell)
Redelijk kapot gegaan de laatste 20 reps.

Rest lekker zo gedaan, fijne training.

Slaapscore een 7, 1x wakker gemaakt en wakker geschrokken van de wekker.
 
Het weekend was verder qua eten en drinken een drama. Van vrijdag op zaterdag een hotelletje geboekt met de vrouw om even kindloos te zijn. I.p.v. op tijd naar bed is er een 3-gangendiner + snacks + 2 flessen wijn op gegaan en lagen we om 01:30 pas in bed. Was wel gezellig. Slapen was niet best en was om 8 uur weer wakker (aka kater) = slaapscore 3. Op zaterdag wel lekker een stuk gelopen, maar ook wel weer een paar biertjes gedronken. Op zondag de BBQ aangeslingerd, incl. bier.

Van zaterdag op zondag trouwens wel goed geslapen, want ons meisje lijkt door te slapen! (van 20:00 tot 06:00) -> slaapscore 9
En ook afgelopen nacht heeft zij van 20:00 tot 06:00 geslapen. -> slaapscore 9
Lijkt Skatermarvin wel. Doordeweeks wel weer cutten?
 
Ook hier aardig wat hindernissen rondom de trainingen :p
Doe je nou 9 oefeningen in een sessie, of wat is het verschil tussen links en rechts? Aardig veel dan....
 
Ook hier aardig wat hindernissen rondom de trainingen :p
Doe je nou 9 oefeningen in een sessie, of wat is het verschil tussen links en rechts? Aardig veel dan....
Haha ja kinderen geven een extra uitdaging.
Ik doe eigenlijk supersets. Maar ik focus wel bewust op squat, deadlift, bench en pull-ups. Dus ja, het is vaak 9 oefeningen per sessie. Rond dit meestal in 45 minuten af.
 
Haha ja kinderen geven een extra uitdaging.
Ik doe eigenlijk supersets. Maar ik focus wel bewust op squat, deadlift, bench en pull-ups. Dus ja, het is vaak 9 oefeningen per sessie. Rond dit meestal in 45 minuten af.
Netjes man. Datt is wel het voordeel van supersets, je kan efficient doorwerken als ze een beetje slim gepaard zijn.
 
Netjes man. Datt is wel het voordeel van supersets, je kan efficient doorwerken als ze een beetje slim gepaard zijn.
Klopt, ik heb alles wel echt afgestemd op mijn homegym. Het is ook in het verleden wel wat trial & error geweest.
En ik hoef op niemand te wachten :)
 
Back
Naar boven