- Waardering
- 10.930
Bij vrouwen bedoel je?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij vrouwen bedoel je?

Denk niet zozeer alleen bij vrouwen.
Twijfel ik ook niet aan!Een "gezond" 2018 gewenst, want daar begint alles toch mee hé...
Kloten dat je lichaam je steeds in de steek laat.Hopenlijk kun je het weer een beetje oppakken straks.![]()
Het is gewoon kut met peren als je lijf niet mee wil werken he
Know all about it helaas...
Hoop dat je snel een beetje opknapt! Hou je taai!![]()

Jammer dat je je voeding ook hebt laten lopen. Iets dat je nog wel in eigen hand hebt...

Heel herkenbaar ditIk heb bijv. serieus de eetlust van een man van 2.20 en 120kg. Ik ben gewoon geboren in het verkeerde lijf![]()

Zijn tegenwoordig wel oplossingen voor...Ik heb bijv. serieus de eetlust van een man van 2.20 en 120kg. Ik ben gewoon geboren in het verkeerde lijf![]()

Thanks Marv!I stay tuned, succes je gaat de weg terug wel weer vinden.
Wat ontzettend fijn om weer iets van je te lezen!
Je gaat 'm gewoon rocken dit jaar. Dat die stomme zenuw je maar eens met rust laat!![]()
And even if there was I'm gonna pass 
Nee.Ik zou wel de verbranding willen hebben van iemand met die lengte en dat gewicht. Is dat ook mogelijk?

4 tips tegen emotioneel etenIk wil best toegeven dat ik een emotieeter ben hoor. Als ik last heb van het één of ander, verdrietig ben of het op een andere manier tegenzit kan voeding comfort bieden. En dan bedoel ik chocola, chips, ijs, en andere shit die in dat rijtje past.

Jawel..

Jawel..
T3 & clen combineren
DNP om af te toppen..
..dood kun je helemaal niets meer eten..
Mijn hemel...jij hebt ook overal een weerwoord op of wat? Misschien eens uit je eigen bubbel stappen en je proberen in andere mensen te verplaatsen. Niet iedereen heeft dezelfde discipline, uithoudingsvermogen, vetverbranding, onderhoud, lichaamsgewicht, lengte of noem maar op...Gelukkig zijn we allemaal anders en kunnen we op dit forum daar begrip voor opbrengen en elkaar stimuleren/motiveren het beste uit jezelf te halen.
Zo, end of my rant!
@HillR go for it! Jou kennende, komt het allemaal goed!![]()
Dankjewel

Haha, you go @darude0306Dankjewel
Hij bedoelt het vast goed, maar het is allemaal makkelijk gezegd als je die dingen zelf niet kent.
Komt idd helemaal goed. Het valt gelukkig ook allemaal wel mee, afgelopen week heb ik m'n voeding weer opgepakt. Trainen komt volgende week weer. Merk gelijk dat ik heel veel vocht kwijtraak en dan is de spiegel toch gelijk een stuk gunstiger![]()

Waar oordeel ik dan? Door het posten van die link? Vreemde logica.Ja, sorry hoor...Ik kan niet zo goed tegen mensen die gelijk een oordeel hebben, zonder begrip voor iemand anders' situatie te hebben. Opbouwende kritiek is helemaal niet erg, maar dat was dit niet...

Waar oordeel ik dan? Door het posten van die link? Vreemde logica.![]()
Jammer dat je je voeding ook hebt laten lopen. Iets dat je nog wel in eigen hand hebt...

Dat had ze eerder in dit topic zelf al aangeven dat ze een emotie-eter is, dus geen oordeel maar feit.Oordeel 3! Je gaat er vanuit dat @HillR een emotie-eter is, dus oordeel...