XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Jawel hé! :D Twijfel ik ook niet aan!

Een "gezond" 2018 gewenst, want daar begint alles toch mee hé...

Dankjewel, jij ook! Uiteindelijk valt en staat alles daar inderdaad mee!

Kloten dat je lichaam je steeds in de steek laat.Hopenlijk kun je het weer een beetje oppakken straks. :kiss:

Ik ben het wel van plan iig! Ik heb mijn voedingsschema en trainingsschema weer klaar, nu weer aan het werk dus ook weer ritme in voeding en braaf mee wat ik mag hebben. Dus dan zit het vaak wel goed!

Het is gewoon kut met peren als je lijf niet mee wil werken he :kiss:
Know all about it helaas... :(

Hoop dat je snel een beetje opknapt! Hou je taai! :heart:

Echt hé, dikke ellende is dat altijd! Jij ook hé!!! :kiss:

Jammer dat je je voeding ook hebt laten lopen. Iets dat je nog wel in eigen hand hebt...

Sure, ik snap je punt. Wel makkelijker gezegd dan gedaan wanneer je een onderhoud hebt van ongeveer 1000kcal wanneer je niet kunt sporten en daarbij 24/7 pijn lijdt en er dagen zijn dat je geen oog dicht doet, niet kunt lopen, zitten, liggen, staan zonder pijn te ervaren. En dat helemaal in de kerstperiode wanneer je allerlei dingen gepland hebt staan met vrienden en familie die eten e.d. regelen.

Mijn onderhoud heb ik zo bereikt. En dan eet ik niet eens extreem. Neem een afbak broodje met wat boter en kaas en er is al 1/4e op. Een normaal bord avondeten neemt zo'n 500 kcal minstens in beslag. Veel succes, je mag nog 250 kcal eten om de rest van de dag door te komen :roflol:

Neem dan de kerstdagen waarop ik een Malibu'tje echt niet afsla, en mijn onderhoud is al bereikt door het drinken van alcohol.
Een 4 gangen menu gepland met de schoonfamilie, een 3 gangenmenu met mijn familie, met oud en nieuw uitgenodigd voor een 3 gangen menu bij de buren als dank voor het oppassen toen zij op vakantie waren enzovoort.

Dat zijn al 3 dagen waarop mijn onderhoud 2 á 3x wordt overschreden. Sure, ik kan dan gaan zitten mopperen en zeggen, doe mij maar een glas water en een stuk komkommer, maar het leven moet ook wel leuk blijven hé ;)

Voor mij betekent dat nu dat ik 2 - 4 weken langer aan het cutten ben. Nou liever op deze manier dan ook gedurende perioden met pijn mij als een autist aan mijn voeding houden. Dat doe ik al zo'n 45 weken van het jaar.

Helaas werkt dat niet altijd zo;)

Precies, het is makkelijk gezegd, maar niet altijd haalbaar.

Ik wil best toegeven dat ik een emotieeter ben hoor. Als ik last heb van het één of ander, verdrietig ben of het op een andere manier tegenzit kan voeding comfort bieden. En dan bedoel ik chocola, chips, ijs, en andere shit die in dat rijtje past.

Maar ik durf toch ook wel zeker te zeggen dat ik weet welke consequenties dat heeft en dat ik alleen mijzelf er mee heb. Dat realiseer ik mij prima en vind ik niet altijd even leuk, maar ik bikkel ook altijd weer even hard - of zo mogelijk harder - om het er weer af te krijgen. Maar dan moet het lijf wel meewerken.

Denk niet zozeer alleen bij vrouwen.

Het is gewoon oneerlijk dat mannen van nature al langer zijn, meer spiermassa hebben en gewoon veel voordelen hebben waardoor zij van meet af aan al makkelijker wegkomen met het eten van rotzooi. Zij doen dan net alsof het alleen aan vrouwen ligt, maar vrouwen kunnen op voorhand al veel minder eten dan een man kan, terwijl de eetlust niet anders hoeft te zijn.

Ik heb bijv. serieus de eetlust van een man van 2.20 en 120kg. Ik ben gewoon geboren in het verkeerde lijf :roflol:

I stay tuned, succes je gaat de weg terug wel weer vinden.

Wat ontzettend fijn om weer iets van je te lezen!:)

Je gaat 'm gewoon rocken dit jaar. Dat die stomme zenuw je maar eens met rust laat!:yes:

Heel herkenbaar dit:roflol:

Ik leef met je mee Hill!

Haha :roflol: Thanks Marv!

I stay tuned, succes je gaat de weg terug wel weer vinden.

Leuk! Dankjewel, ik ga er voor ;)

Wat ontzettend fijn om weer iets van je te lezen!:)

Je gaat 'm gewoon rocken dit jaar. Dat die stomme zenuw je maar eens met rust laat!:yes:

Lief! Komt vast goed, als ik eenmaal wat minder aan stress blootgesteld wordt, voeding en training weer op orde heb gaat het vaak lange tijd goed!

Zijn tegenwoordig wel oplossingen voor...

:roflol:

Ik ben op zich best blij met mijn lichaam, dus dat hoeft niet persé te veranderen (anders dan een lager vetpercentage). Ik zou wel de verbranding willen hebben van iemand met die lengte en dat gewicht. Is dat ook mogelijk?

:roflol: And even if there was I'm gonna pass :roflol:

Mijn hemel...jij hebt ook overal een weerwoord op of wat? Misschien eens uit je eigen bubbel stappen en je proberen in andere mensen te verplaatsen. Niet iedereen heeft dezelfde discipline, uithoudingsvermogen, vetverbranding, onderhoud, lichaamsgewicht, lengte of noem maar op...Gelukkig zijn we allemaal anders en kunnen we op dit forum daar begrip voor opbrengen en elkaar stimuleren/motiveren het beste uit jezelf te halen.

Zo, end of my rant!

@HillR go for it! Jou kennende, komt het allemaal goed! :thumb:

:janken:

Thanks voor de tip, maar ik voel niet heel erg de noodzaak om mezelf op dit punt te veranderen. Ik heb mijn goede perioden en ik heb perioden wanneer ik mijzelf graag volstop met lekker eten. Daarnaast ken ik grotere perioden waarin ik mijn voeding echt on point heb. De periodes waarin ik "slechte" voeding eet zijn voornamelijk wanneer ik dus last heb van het één of ander, of wanneer er "verplichte" gezelligheid op de planning staat. Ik ben wat dat betreft een beetje een vrouwelijke marvinner. Al ben ik niet heel consequent in strafcardio of in compenseren. Dat laatste is vooral omdat wanneer ik moet compenseren ik een dag moet vasten ofzo :roflol:

Jawel..

T3 & clen combineren:roflol:

DNP om af te toppen..

..dood kun je helemaal niets meer eten..:sad:

Dan maar gewoon mezelf uithongeren :roflol:

Mijn hemel...jij hebt ook overal een weerwoord op of wat? Misschien eens uit je eigen bubbel stappen en je proberen in andere mensen te verplaatsen. Niet iedereen heeft dezelfde discipline, uithoudingsvermogen, vetverbranding, onderhoud, lichaamsgewicht, lengte of noem maar op...Gelukkig zijn we allemaal anders en kunnen we op dit forum daar begrip voor opbrengen en elkaar stimuleren/motiveren het beste uit jezelf te halen.

Zo, end of my rant!

@HillR go for it! Jou kennende, komt het allemaal goed! :thumb:

Haha, you go @darude0306 :roflol: Dankjewel ;)

Hij bedoelt het vast goed, maar het is allemaal makkelijk gezegd als je die dingen zelf niet kent.

Komt idd helemaal goed. Het valt gelukkig ook allemaal wel mee, afgelopen week heb ik m'n voeding weer opgepakt. Trainen komt volgende week weer. Merk gelijk dat ik heel veel vocht kwijtraak en dan is de spiegel toch gelijk een stuk gunstiger :flexbiceps:

Haha, you go @darude0306 :roflol: Dankjewel ;)

Hij bedoelt het vast goed, maar het is allemaal makkelijk gezegd als je die dingen zelf niet kent.

Komt idd helemaal goed. Het valt gelukkig ook allemaal wel mee, afgelopen week heb ik m'n voeding weer opgepakt. Trainen komt volgende week weer. Merk gelijk dat ik heel veel vocht kwijtraak en dan is de spiegel toch gelijk een stuk gunstiger :flexbiceps:

Ja, sorry hoor...Ik kan niet zo goed tegen mensen die gelijk een oordeel hebben, zonder begrip voor iemand anders' situatie te hebben. Opbouwende kritiek is helemaal niet erg, maar dat was dit niet...

Ik verwacht niet anders dan dat jij alles snel weer op de rails hebt :flexgrin: :cool:

Ja, sorry hoor...Ik kan niet zo goed tegen mensen die gelijk een oordeel hebben, zonder begrip voor iemand anders' situatie te hebben. Opbouwende kritiek is helemaal niet erg, maar dat was dit niet...
Waar oordeel ik dan? Door het posten van die link? Vreemde logica. :dunno:

Waar oordeel ik dan? Door het posten van die link? Vreemde logica. :dunno:

Jammer dat je je voeding ook hebt laten lopen. Iets dat je nog wel in eigen hand hebt...

Oordeel 1! Jij weet haar situatie niet, dus oordeel...

Oordeel 2! Je gaat er vanuit dat 'voeding laten lopen' alleen bij vrouwen gebeurt, dus oordeel...

Oordeel 3! Je gaat er vanuit dat @HillR een emotie-eter is, dus oordeel...

En dan heb ik vreemde logica? :duh:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven