XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
TRAINING

Afgelopen maandag en gisteravond netjes getraind. Ik blijf last houden van m'n rug, dus de training van maandag niet gelogd want het was een allegaartje. Het is zo ziekelijk druk in de gym momenteel.. echt alles is bezet, en dan ook niet even. Nee, iedereen moet fancy dingetjes in de cablestation doen die ze toevallig eens voorbij zagen komen op Instagram, uitgevoerd door een monsterlijk grote bodybuilder, dus dat moet wel goed zijn! 6000 reps voor één schouder in 13 verschillende houdingen en hoeken.

Ik haat ze.

Backsquat
1x8x20
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Vertical legpress in smithmachine
1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x80

DB Row
3x10x8

Lying legraises ss Bench dips
3x10 / 3x5

DB Curl SS Hip thrusts
1x10x6 / 1x10
1x8x6 / 1x10x15
1x5x6 / 1x8x15

Cable hip thrust
3x10x27

Cable lat pulldown
3x10x32

Cable flyes
1x10x9

Last van m'n peesjes tussen onderarm / bicep. Voelde het al bij de bicep curls, dus verder maar gelaten voor wat het is. Heb ik eigenlijk altijd als ik weer fanatiek aan de slag ga, dat mijn peesjes snel overbelast zijn. Als ik m'n armen komende week één keer per week pak is dat gelukkig redelijk snel weggetrokken.

Cable crunch
3x10x28

Toen zat het er weer op. Voeding en sporten gaat lekker.

For those interested: voeding ma-woe
woensdag.JPG
dinsdag.JPG
donderdag.JPG

Kwam net deze herinnering van 4 jaar geleden tegen.. Super cute. Toen was ik nog sterk...

Ik haat ze ook, vervelende mooiboys, beachboys en instahoboys :mad:

Heb je goed gezien, laatst was er een pipo volgens mij zijn hele chest training aan het doen in de cable-cross, volgens
mij was die wel een half uur bezig.
Ze willen ook wel meer pully's hebben, maar Charity zegt dat ze dan eerst meer ingeschreven leden op die vestiging moeten
hebben, volgens haar kunnen ze dan pas meer spullen er bij krijgen.
Dus er zijn nu meerdere aan het lobby'n, dat er meer mensen zich op dat adres laten registeren, want er komt wel genoeg
volk, alleen die staan dan op andere vestigingen in geschreven.
En een beetje ander materiaal mag ook wel, decline bp, hack squat en seated calf raise onder andere:D

:roflol:

Sterk zeg die deadlift..

Stel dat je dat nu zou proberen, waar denk je dan dat het schip strand?

Jaa dat vond ik wel cool toen :roflol:

In november deed ik nog 5x70.. faalde toen op grip, dus heb eerlijk gezegd geen flauw idee... Wil het wel weer eens gaan doen, maar Squat en Deadlift zijn altijd een enorme trigger voor m'n zenuwgezeik, en ik ben ook niet van het rustig opbouwen.. dus laat 'm de laatste tijd beetje links liggen..

Heb je goed gezien, laatst was er een pipo volgens mij zijn hele chest training aan het doen in de cable-cross, volgens
Ze willen ook wel meer pully's hebben, maar Charity zegt dat ze dan eerst meer ingeschreven leden op die vestiging moeten
Dus er zijn nu meerdere aan het lobby'n, dat er meer mensen zich op dat adres laten registeren, want er komt wel genoeg
En een beetje ander materiaal mag ook wel, decline bp, hack squat en seated calf raise onder andere:D

Was jij dat?!?! :windup:

Welke gym train jij dan?

Nou als het om de BF bij de rotonde gaat dan ga ik ook gewoon zeiken bij ze. En mailen elke dag naar het hoofdkantoor :D

"Vroeger" kon je nog gewoon tussen 17-18u trainen op een normale manier. De groepjes mooiboys zijn nu overkill geworden en die houden met 3 plus man steeds iets 20 minuten bezet. Geen doen :(

Wat was ik???
Ik train op kerkenbos, althans in:D

Laat al die mooiboys maar lekker aan de kabeltjes trekken, hebben de hardcore boys & girls alle barbells tot hun beschikking.

Nou als het om de BF bij de rotonde gaat dan ga ik ook gewoon zeiken bij ze. En mailen elke dag naar het hoofdkantoor :D

"Vroeger" kon je nog gewoon tussen 17-18u trainen op een normale manier. De groepjes mooiboys zijn nu overkill geworden en die houden met 3 plus man steeds iets 20 minuten bezet. Geen doen :(
Gaan die niet gewoon weg als je eens boos kijkt? :p

Haha, nee zo ben ik ook weer niet. Maar vragen of ik tussendoor kan hoor ik maar weinig negatieve reacties op, dat is dan wel weer fijn. Maar voor @HillR is het een ander verhaal als lief klein schattig meisje :p

Jij was dus die cablestationvasthoudmooiboy???

Welke tijd train je meestal?

Nope, heb er een schurft aan als ze dat doen, vraag dan meestal als ik echt er gebruikt van wil maken,
hoeveel sets ze nog moeten met een ondertoon:D

Laatst had een pikkie ook al in de douch dubbele hangers in gebruik, spreek ik hem aan, spreekt ie
nondeju nog geen woord nederlands, dus maar in gebrekkig engels tegen hem gezegd dat ie de volgende
keer er maar 1 moet gebruiken, duidelijke harrie hahaha

Ik train meestal s'morgens om 7 uur, lekker rustig, al is het s'morgen ook nog wel een goed bezet en dan
vooral de dingen die je nodig hebt:(

Laat al die mooiboys maar lekker aan de kabeltjes trekken, hebben de hardcore boys & girls alle barbells tot hun beschikking.

Dat valt daar nog vies tegen :roflol: Het is ook niet zo dat ik de cablestation elke training gebruik, maar voor facepulls, cable hipthrusts en vooral voor m'n chest gebruik ik 'm graag. Chest met losse gewichten is niet zo prettig voor mij.

Dit doet het vast goed bij het Scrabblen.

Haha, nee zo ben ik ook weer niet. Maar vragen of ik tussendoor kan hoor ik maar weinig negatieve reacties op, dat is dan wel weer fijn. Maar voor @HillR is het een ander verhaal als lief klein schattig meisje :p

Jaa :( Ik word daar echt totaal niet serieus genomen :roflol: "Ohhhh kootsiekootsiekootsie"

Nope, heb er een schurft aan als ze dat doen, vraag dan meestal als ik echt er gebruikt van wil maken,
hoeveel sets ze nog moeten met een ondertoon:D

Laatst had een pikkie ook al in de douch dubbele hangers in gebruik, spreek ik hem aan, spreekt ie
nondeju nog geen woord nederlands, dus maar in gebrekkig engels tegen hem gezegd dat ie de volgende
keer er maar 1 moet gebruiken, duidelijke harrie hahaha

Ik train meestal s'morgens om 7 uur, lekker rustig, al is het s'morgen ook nog wel een goed bezet en dan
vooral de dingen die je nodig hebt:(

Het is idd vrij ernstig, vervelende is vaak dat er heel veel lui zijn die met meerdere trainen, dan heeft het vragen of je tussendoor mag ook al geen zin meer.. Ik doe voornamelijk supersets en dan is wachten op anderen gewoon irritant.

Dat het al zo druk is in de ochtend! Ik zou super graag op ochtend trainen, maar om 7u zit ik al op mijn werk, nog eerder ga ik niet trekken haha!

Is er echt geen andere gym als je de drukte zo vervelend vindt? Die zal dan een tientje duurder zijn, maar ik zou dat graag betalen als ik daarmee een rustige gym ter beschikking heb. Supersets lijkt me bijna onmogelijk in dat soort gyms, ik zie het al gebeuren dat tijdens de eerste oefening een ander er vandoor gaat met de andere oefening in de superset :roflol:

Even advocaat van de duivel: In een drukke gym is het ook niet relaxt als mensen supersets doen natuurlijk en 2 apparaten bezet houden. Dan is het voor alle partijen beter om naar een rustigere gym te verhuizen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven