AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes gewenst. Het is hier niet anders. Weer cutten (voor de verandering). :D

Heel veel succes! Vorig jaar ook rond deze tijd begonnen met cutten of was dat later ivm de contest?

Veel succes :wl:

Cupcake iemand?

fourbrowngirls-e1444754439250.jpg

You go!!!
Zet hem op meid! :thumb:

Succes met knalleeeen:wl: Ik lees weer mee!:)

• Topic Starter Topic Starter
26239256_1081267325355431_9152596229928453092_n.png

Dussss.. Vol goede moed begonnen vorige week.

Vorige week zaterdag dus de eerste training en sindsdien ellendige pijn in mijn rug onder schouderblad. Ademen deed pijn, liggen deed pijn, omdraaien deed pijn, kortom: leven deed pijn :roflol:

Maandag m'n best gedaan op voeding, netjes aan gehouden. Knallende hoofdpijn "hoort erbij!" en toch maar wezen gymmen. Keihard benen getraind tot ik echt stond te wankelen. Toen super diehard geen pizza gegeten en @Punjab wel. Ik lekker biefstuk met broccoli.

Sinds maandagavond ging het verder bergafwaarts en voelde ik me echt superkut. Eindeloze ondraagbare hoofdpijn. Ik ben de rest van de week thuisgebleven van werk, want het was niet te doen. De pijn in m'n rug, de hoofdpijn, en *tadadatadaaaaa* natuurlijk zenuwpijn in m'n heup.

Dus, echt super leuk dat jullie mijn log weer volgen, gelijk in week 1 is het Cut :cheer: Maar dat zijn jullie inmiddels wel van mij gewend.
Hopelijk mag ik woensdag weer sporten van de baas. Voeding heb ik overigens (op chips en friet afgelopen weekend na) wel gewoon netjes gedaan, dus dat is natuurlijk wel weer een pluspuntje.

Succes met je cut! Dat is echt heel raar om hardop te lezen besef ik me ineens :roflol:

Nu pas?? :haha:

Succes @HillR ik cut met je mee de aankomende tijd

Jij ook succes Hans! We're all gonna make it!

Good luck weer Hill! Ben benieuwd:cheer:

Ik ook :D

Succes gewenst. Het is hier niet anders. Weer cutten (voor de verandering). :D

Thanks... welkom in het log van de never ending fatty.

Wij houden ook van je cut @HillR ! Succes

:heart:

Heel veel succes! Vorig jaar ook rond deze tijd begonnen met cutten of was dat later ivm de contest?

Thanks! Ik denk dat ik vorig jaar rond deze tijd ook wel gecut heb :roflol: Echte cut voor de contest begon pas op 31 mei, besloot pas mee te doen op de laatste dag, dus daarvoor zal ik wat halfbakken gecut hebben :P

:D

Dankjewel!!!

Hee, wats deze, lekkere hapjes laten zien in het log van iemand die cut :P

Dankjewel Marina!

Succes met knalleeeen:wl: Ik lees weer mee!:)

Leuk, fijn dat je er weer bij bent! :D

Succes met je... heu... nou ja :D

Dussss.. Vol goede moed begonnen vorige week.

Vorige week zaterdag dus de eerste training en sindsdien ellendige pijn in mijn rug onder schouderblad. Ademen deed pijn, liggen deed pijn, omdraaien deed pijn, kortom: leven deed pijn :roflol:

Maandag m'n best gedaan op voeding, netjes aan gehouden. Knallende hoofdpijn "hoort erbij!" en toch maar wezen gymmen. Keihard benen getraind tot ik echt stond te wankelen. Toen super diehard geen pizza gegeten en @Punjab wel. Ik lekker biefstuk met broccoli.

Sinds maandagavond ging het verder bergafwaarts en voelde ik me echt superkut. Eindeloze ondraagbare hoofdpijn. Ik ben de rest van de week thuisgebleven van werk, want het was niet te doen. De pijn in m'n rug, de hoofdpijn, en *tadadatadaaaaa* natuurlijk zenuwpijn in m'n heup.

Dus, echt super leuk dat jullie mijn log weer volgen, gelijk in week 1 is het Cut :cheer: Maar dat zijn jullie inmiddels wel van mij gewend.
Hopelijk mag ik woensdag weer sporten van de baas. Voeding heb ik overigens (op chips en friet afgelopen weekend na) wel gewoon netjes gedaan, dus dat is natuurlijk wel weer een pluspuntje.
Wat een ellende!:sad:

Take carde Hill!

Gisteren gegymmed.
Was geen heel groot succes.

Ik kamp nog steeds met pijn in mijn rug met ademen enzo, maar dat heeft denk ik nog even tijd nodig?
Ik wist dus niet goed wat ik moest doen qua training... Dus het was bagger allemaal :roflol:

Eerst maar even de challenge van deze maand geprobeerd :roflol: Wat een faal.
Eén ronde vol kunnen maken en toen nog eens één ronde gedaan met 5 herhalingen ipv 10.

30 herhalingen achter elkaar met 10kg is gewoon echt een achterlijke opgave. Dat is voor mij iig veel te zwaar, dus grote kans dat ik bail en niet mee doe met de challenge.

Front raises SS Side raises
3x10x4 / 3x10x4

Cable flyes SS Double cable curl
3x15x9 / 3x15x9

One arm cable pushdown
3x12x4,5

Crosstrainer
5 minuten, niveau 5 :roflol:
Dood, kapot, geen conditie.. Dus dit ga ik maar weer eens onder handen nemen... Elke keer voor training 5 minuten en na training 5 minuten en dan langzaam opbouwen. Kan geen kwaad om die luiheid eens uit te bannen..

Loopband
15 minuten, 6km per uur

Geprobeerd om helling te lopen maar ernstige kramp in m'n kuiten.. dus dan maar gewoon.

Na de tijd nog boodschappen gedaan en toen ging mijn lampje tot 3x toe bijna uit.. Super heet in die lidl, allemaal achterlijke mensen, super druk, trage kassamedewerksters, pffff.. Kon me gelukkig staande houden, maar ergens was het nog een beetje teveel van het goede allemaal.

Voeding gaat goed, zit netjes tussen de 900-1200 kcal maar blijf nog behoorlijk vocht vasthouden. Vanaf komend weekend eens even kijken of ik daar wat meer op kan focussen met drinken e.d. Dat schiet er nu nog een beetje bij in.

Gisteren gegymmed.
Was geen heel groot succes.

Ik kamp nog steeds met pijn in mijn rug met ademen enzo, maar dat heeft denk ik nog even tijd nodig?
Ik wist dus niet goed wat ik moest doen qua training... Dus het was bagger allemaal :roflol:

Eén ronde vol kunnen maken en toen nog eens één ronde gedaan met 5 herhalingen ipv 10.

30 herhalingen achter elkaar met 10kg is gewoon echt een achterlijke opgave. Dat is voor mij iig veel te zwaar, dus grote kans dat ik bail en niet mee doe met de challenge.

Front raises SS Side raises
3x10x4 / 3x10x4

Cable flyes SS Double cable curl
3x15x9 / 3x15x9

One arm cable pushdown
3x12x4,5

Crosstrainer
5 minuten, niveau 5 :roflol:
Dood, kapot, geen conditie.. Dus dit ga ik maar weer eens onder handen nemen... Elke keer voor training 5 minuten en na training 5 minuten en dan langzaam opbouwen. Kan geen kwaad om die luiheid eens uit te bannen..

Loopband
15 minuten, 6km per uur

Geprobeerd om helling te lopen maar ernstige kramp in m'n kuiten.. dus dan maar gewoon.

Na de tijd nog boodschappen gedaan en toen ging mijn lampje tot 3x toe bijna uit.. Super heet in die lidl, allemaal achterlijke mensen, super druk, trage kassamedewerksters, pffff.. Kon me gelukkig staande houden, maar ergens was het nog een beetje teveel van het goede allemaal.

Voeding gaat goed, zit netjes tussen de 900-1200 kcal maar blijf nog behoorlijk vocht vasthouden. Vanaf komend weekend eens even kijken of ik daar wat meer op kan focussen met drinken e.d. Dat schiet er nu nog een beetje bij in.

900-1200 kcal :eek:
RESPECT!

Ik ga al bijna neer met 2500 kcal. 900-1200 kcal is wel erg weinig. Is dat je normale cut procedure?

Nooo, no bail meid ! gewoon doen, nog 2 weken oefenen... :thumb:

Gaat me op zich best makkelijk af, ik moet alleen echt weer even m'n avondeten gaan wegen.. Afgelopen rijst maaltijd gewoon lekker lopen scheppen :roflol:
Maar ik blijf er bij, als je je niet fit of lekker voelt moet je wel genoeg kunnen eten (genoeg lekkers huehuehue)

Ik ga al bijna neer met 2500 kcal. 900-1200 kcal is wel erg weinig. Is dat je normale cut procedure?

Ik ben maar 1.50 en rond de 55kg hé.. hele dag op m'n kont op kantoor..
Tuurlijk ik zou er langer over kunnen doen en chill op 1200-1500 kcal 0,5kg per maand afvallen, maar ik ben meer van het drastische werk.

Nooo, no bail meid ! gewoon doen, nog 2 weken oefenen... :thumb:

We gaan het zien ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven