AndroidHealthClinic

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is er echt geen andere gym als je de drukte zo vervelend vindt? Die zal dan een tientje duurder zijn, maar ik zou dat graag betalen als ik daarmee een rustige gym ter beschikking heb. Supersets lijkt me bijna onmogelijk in dat soort gyms, ik zie het al gebeuren dat tijdens de eerste oefening een ander er vandoor gaat met de andere oefening in de superset :roflol:

We hebben keuze uit 200+ gyms met BF. Afhankelijk van waar er file is kiezen we een locatie uit. Het is over het algemeen overal 25% drukker dan eind 2017. Als we een andere gym kiezen dan is de kans dat we veel in de file staan een stuk groter. Een beetje kiezen uit twee kwaden en wij Hollanders klagen natuurlijk graag over pietluttige dingen.. :p

Even advocaat van de duivel: In een drukke gym is het ook niet relaxt als mensen supersets doen natuurlijk en 2 apparaten bezet houden. Dan is het voor alle partijen beter om naar een rustigere gym te verhuizen.

True, daarom ook haat aan de groepjes van 4+ die een cablestation 45m bezet houden.

• Topic Starter Topic Starter
Is er echt geen andere gym als je de drukte zo vervelend vindt? Die zal dan een tientje duurder zijn, maar ik zou dat graag betalen als ik daarmee een rustige gym ter beschikking heb. Supersets lijkt me bijna onmogelijk in dat soort gyms, ik zie het al gebeuren dat tijdens de eerste oefening een ander er vandoor gaat met de andere oefening in de superset :roflol:

Qua woon-werkverkeer zitten wij ongeveer 2,5 uur in de auto per dag. Gelet op de route hebben we altijd veel file, die proberen we te vermijden. Door bij de basic fit te sporten hebben we altijd veel keus op de route naar huis. De Basic Fit in Nijmegen is echt wel een goede gym, heeft alles wat je nodig hebt, vrij veel materiaal ook, maar er komen gewoon veel te veel mensen. Ik gebruik in mijn supersets niet veel machines dus dat valt op zich wel mee..

Even advocaat van de duivel: In een drukke gym is het ook niet relaxt als mensen supersets doen natuurlijk en 2 apparaten bezet houden. Dan is het voor alle partijen beter om naar een rustigere gym te verhuizen.

Heb je zeker een punt hoor! Ik doe dat ook echt niet, want ik voel me dan ontzettend opgelaten. Vaak is het zo dat Pun en ik enigszins "samen" trainen. Ik pas mijn supersets dan aan op de oefeningen die hij doet. Is hij bijv. legextensions aan het doen dan combineer ik die met RDL. Dan gebruik ik een barbell en in zijn rustmomenten gebruik ik de legextension. Op die manier houden we niet een extra apparaat bezet.

Daarnaast rust ik tijdens mijn supersets ook niet. Dus het is niet zo dat een DB of Barbell langer in gebruik is doordat ik een superset doe, op het moment dat een ander die er mee bezig is zou rusten doe ik gewoon een andere oefening.

TRAINING VRIJDAG
Van Pun moet ik zwaarder trainen, hij vindt mij lui. We hebben daarom een extra benen/billendag ingepland waarbij ik zwaarder moet trainen.

Backsquat
1x10x25
1x8x35
1x8x45

Goodmornings
3x10x25

RDL
3x10x25

Hipthrusts
1x10x20
1x10x25
1x10x45

Cable hipthrusts
1x10x23
1x10x32
1x10x39
1x10x45

Goblet squat
2x10x8
2x10x16

Box step ups
3x10 per been

Standing abductor machine
3x8x32

EXTRA TRAINING ZONDAG
Upperbody

Plateloaded lat pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x70
1x8x80

DBB Challenge - frontraise, front press en die andere
1 ronde + 5 herhalingen

Lateral raises
3x10x3

DB Flyes ss Frontraises
3x10x4 / 3x8x4

Cable rope curl
2x10x9
1x8x16

Rope pushdown
3x10x9
Begon met one armed pushdown maar kreeg een pijnlijke knak in mijn elleboog... dus dan maar zo.

Facepulls
3x10x28

Cable crunch
3x10x35

Dat was het weer voor afgelopen week.

Heb overigens ook nog gewogen afgelopen zaterdag: 58,5
Not bad al zeg ik het zelf. Nu ik het meeste vocht weer kwijt ben voel ik me ook alweer een stuk beter in mijn (overtollige) vel. Streven is (jaja lach maar :roflol: ) om toch terug te cutten naar ergens begin 50kg voor de zomer. Op 54 kilo ben ik nog steeds niet tevreden met mijn vetpercentage, dusja dan moeten we maar eens verder om laag he...........

Vanavond weer benen en billen. Fullbody zit er niet in, ernstig spierpijn in zowat alles :D

Ik heb wel weer helemaal mijn motivatie te pakken, heb er zin in en het eten gaat ook weer lekker. Weinig moeite om zo laag in kcal te zitten. Ben wel gauw geirriteerd (sorry Pun :heart: ) maar heb geen vreetneigingen ofzo.

TRAINING VRIJDAG
Van Pun moet ik zwaarder trainen, hij vindt mij lui. We hebben daarom een extra benen/billendag ingepland waarbij ik zwaarder moet trainen.
Komt hard aan, maar eerlijkheid duurt het langst!

Heb overigens ook nog gewogen afgelopen zaterdag: 58,5
Not bad al zeg ik het zelf. Nu ik het meeste vocht weer kwijt ben voel ik me ook alweer een stuk beter in mijn (overtollige) vel. Streven is (jaja lach maar :roflol: ) om toch terug te cutten naar ergens begin 50kg voor de zomer. Op 54 kilo ben ik nog steeds niet tevreden met mijn vetpercentage, dusja dan moeten we maar eens verder om laag he...........
Hop hop! Gas erop..het is nog geen zomer!! Ongeveer 1-2 kilo per maand, moet lukken!

Ik heb wel weer helemaal mijn motivatie te pakken, heb er zin in en het eten gaat ook weer lekker. Weinig moeite om zo laag in kcal te zitten. Ben wel gauw geirriteerd (sorry Pun :heart: ) maar heb geen vreetneigingen ofzo.
Klinkt gezellig in huis..:rolleyes:

Yess faster u shall gain, harder u shall train :cool:

Keep your goals close :kiss:

26353540_2068719376696496_5641114109329014784_n.jpg

Komt hard aan, maar eerlijkheid duurt het langst!

Hop hop! Gas erop..het is nog geen zomer!! Ongeveer 1-2 kilo per maand, moet lukken!

Klinkt gezellig in huis..:rolleyes:

:roflol:

Hij heeft ook zeker wel gelijk. En dat is altijd wel prettig, als je weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt. Ik doe merendeel oefeningen die ik leuk vind, en ik ben een beetje moe, was lange werkdag.. dus lekker beetje trainen.. maar helemaal dood ga ik nooit meer tijdens een training, ja als ik een doel heb zoals de contest vorig jaar.

Verder blijf ik altijd een beetje bij de gewichten waarvan ik weet dat ik ze kan, en dat is op zich voor mij ook al zwaar, maar het kan natuurlijk veel zwaarder. Het is altijd fijn dat Pun daarin dan zo direct is. Hij weet altijd wat mijn doelen zijn, en weet me net even wat harder te pushen dat ik me weer realiseer dat het niet vanzelf aan komt waaien...

Het valt qua irritatie op zich wel mee hoor.. maar als we dan bijvoorbeeld in de auto zitten kan ik me al irriteren aan muziek die naar mijn mening net iets te hard staat. Dat soort domme dingen :roflol:

Yess faster u shall gain, harder u shall train :cool:

Keep your goals close :kiss:

26353540_2068719376696496_5641114109329014784_n.jpg

:heart: :heart: :heart:

Ik doe merendeel oefeningen die ik leuk vind, en ik ben een beetje moe, was lange werkdag.. dus lekker beetje trainen.. maar helemaal dood ga ik nooit meer tijdens een training, ja als ik een doel heb zoals de contest vorig jaar.
Dit herken ik wel een beetje..*

Misschien moet @Punjab eens bij mij langs komen:roflol:

* een beetje is niet helemaal, voor de oplettende lezer...

Dit herken ik wel een beetje..*

Misschien moet @Punjab eens bij mij langs komen:roflol:

* een beetje is niet helemaal, voor de oplettende lezer...

Ja ik heb ook makkelijk praten als niet natty.. De motivatie komt bij mij meestal wel weer zodra ik ook merkbaar sterker word. + de weegschaal en de spiegel die me goedgezind zijn = 5 ipv 2. Dan ga ik ook weer full r*tard in de gym. Denk dat ik als natty gewoon veel moeilijker de motivatie zou vinden.

TRAINING MAANDAG

Vrijwel overal spierpijn in mijn lijf maar dat betekent natuurlijk niet dat we niet kunnen gaan trainen. Benen getraind samen met de baas, dus er was geen mogelijkheid tot slacken (hihi).

Plateloaded Legpress
1x10x75,5 opwarmen
1x8x105,5
1x8x145,5
1x8x185,5
1x6x225,5

Plateloaded Legpress | Superset, small stance / wide stance
3x6x125,5 / 3x6x125,5

Max 30 seconden rust tussen de setjes door. The burnnnnnnnnnnnnnn :fire::fire::fire::fire::fire::fire:

Legextension
1x10x25
1x8x34,3
1x4x36,6 + 1x4x32

:fire::fire:

RDL
3x10x25

Goodmornings
3x10x25

Hipthrusts
1x10x25
1x5x55
1x5x55

Qua gewicht kon ik het makkelijk handelen, maar de plaats waar de barbell moet liggen is zo fucking beurs, die pijn gaat echt door merg en been. Ondanks een handdoek eronder (er is geen pussypad) is het gewoon echt niet te doen.

Tijdens de laatste hipthrusts door kwam @Koppie toevallig langs en zich even voorstellen, leuk om weer eens iemand te ontmoeten van het forum! :D Grappig wel dat je geen weet hebt van de mensen die in de gym rondlopen dat je ze misschien wel van hier kent haha. Tof ook dat hij zich even kwam voorstellen, heb je een gezicht bij de DBB'r..

Een korte training en voor mijn gevoel weinig gedaan, maar de spierpijn vandaag in m'n legs is niet te harden.. dus ik heb misschien toch iets goeds gedaan.

En, geloof het of niet.. vanochtend zag ik mijn bovenste abs bij ontiegelijk hard aanspannen (en stiekem beetje buik inhouden) alweer een klein beetje doorkomen.. Dus ik heb goede hoop dat ik het goed doe.

En dan tot slot de voeding van gisteren en vandaag:

voeding.jpg

You're doing great :kiss:

Dit:
Legextension
1x10x25
1x8x34,3
1x4x36,6 + 1x4x32

Moet zijn:
Legextension
1x10x25
1x8x34,3
1x6x36,6 + 1x4x32

Was ook echt leuk om jullie te ontmoeten. Het is inderdaad leuk om een gezicht bij de DBB'er te hebben al zijn er van jullie natuurlijk meerdere foto's te zien hier. Toch is het irl veel leuker! :) Vind het om eerlijk te zijn ook wat extra motiverend om "bekenden" tegen te komen. :thumbs:

• Like
Waarderingen: Vonk
Gdvrrrr... 800-900 KCal/dag, respect!
Ik zit momenteel op 4500 KCal/dag, en dan heb ik nog moeite met aankomen, maar dan ben ik toch liever een hardgainer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven