MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hang in there babe :heart:

5d4df2f9cb5ea7314d94478264155904.png

Glad to have you by my side :heart:

Dat is best wel zwaar en ook erg confronterend vind ik altijd. Heb het meerdere malen meegemaakt maar het blijft zwaar. Sterkte.


Sterkte ermee Hill! Heb dit ook een aantal keer meegemaakt. Went nooit...ondanks dat men inderdaad een prachtige leeftijd en goed leven heeft gehad.

Dankjulliewel.. Ondanks dat je weet dat het er toch eens van moet komen, en zeker op haar leeftijd, vind ik het echt verschrikkelijk. Maar voor haar is het beter.

Gisteravond is ze overleden, dus is nog snel gegaan. Hoewel ik er in eerste instantie tegen op keek en liever niet wilde, ben ik blij dat ik afgelopen zaterdag toch afscheid van haar heb kunnen nemen.

:roflol:

The struggles zijn real!

Haha, echt he. Het is patat met frikandel speciaal geworden.........

Sterkte met je tante



Thanks all :kiss:

Dus ik heb even in je log gekeken. Elke keer als ik nu een nieuw tabblad open zie ik je profielpic pontificaal in beeld, lekker handig als je even wat aan collega's laat zien :roflol:

:eyebrow: :roflol:

Het is best een leuke foto toch :roflol:

Heel veel sterkte meid. :kiss:
Ik weet wat het is helaas... Ook hoe het is om zo een teer hoopje te zien... :(

Wij zullen het binnenkort ook wel mee gaan maken met oma.. 99 jaar en het lijf is echt op. Maar zeherkent ons nog wel gelukkig.
Maar het is gewoon heel moeilijk om mee om te gaan. :heart:

Ja.. je weet dat het er een keer van gaat komen.. maar god wat zou ik graag willen dat dat niet bij het leven hoorde.

Sterkte met het verlies van je tante.

Dankje.


Thanks chick :kiss:

Beter dat dan een of andere halfnaakte kerel lijkt me...

:roflol:

Sterkte hoor. Afscheid nemen is nooit leuk..


Sterkte met het verlies:heart:

Dankjulliewel.. :)
 
Gecondoleerd :sad:
 
Gecondoleerd Hill.
 
Hi.. hoe gaat het hier? :kiss:
 
Haiiiiiiiiiiiiii allemaal.

Behoorlijke kutweken achter de rug :roflol: Dus weinig zin om te loggen, maar er viel ook niets te loggen aangezien ik niet ben wezen gymmen :P

Uiteraard de begrafenis gehad. Erg veel last van zenuwpijn gehad en ik heb sinds een aantal weken ook last van m'n gewrichten in m'n handen en voeten. Super vervelend is dat en ik weet niet waar het door komt. Ik heb een jaar of twee jaar geleden (?) ook al eens last gehad van m'n gewrichten waarbij de gewrichten van m'n grote teen gaan ontsteken. Hierdoor kan ik niet fatsoenlijk lopen en iedere druk die er op komt is dan teveel. Ik smeer er elke dag voltaren op en dan is het wel okay. De ontsteking in het gewricht lijkt nu wel weer wat weg te zijn en de pijn is ook te doen.

In m'n handen ontsteken ze gelukkig niet, maar zijn m'n vingers (de kootjes) echt super stijf en pijnlijk. Strekken van de vingers bijv. is dan niet te doen. Voelde het gisteren ook bij het vasthouden van de barbells / dumbells, super annoying.

Verder heb ik wel om mijn voeding gedacht, en geprobeerd om niet in een foodfrenzy te belanden. Mijn gewicht is dus redelijk stabiel en voor m'n gevoel zelfs wat vet kwijt geraakt. Tot gister :roflol:

Gisteren voelde ik me dusdanig zielig dat ik me niet in kon houden. De schade:

1 Lion
1 zak redband magische feestmix (oeps :roflol: )
2 wasa crackers tomaat/basil
2 smartbar
1 brinky

1 muscle meat kogelbiefstuktartaarburger
200gr broccoli

Schade: 2300 kcal.

Viel me op zich best nog mee..... :eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating::eating:

Nu begin ik een beetje grieperig te worden, kan er ook wel bij :P Ik voel me algeheel mehh, maar vooral de hoofdpijn is niet te doen. Dus maar weer lekker para's en ibu's slikken, beste vrienden met hun lately :heart:
Ondanks de hoofdpijn gisteren toch maar weer voor "het eerst'" naar de gym geweest. Als ik voor iedere keer als ik ergens last van heb skip dan komt het er volgens mij nooit meer van :splat:

Plateloaded Pulldown SS Front raises SS Side raises
1x15x40
3x15x40 / 3x8x5 / 3x8x5

RDL SS BOR
4x10x20

Legextensions
1x12x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39

DB Flyes SS DB Curl
2x8x5 / 2x8x5

Toen was het wel weer mooi geweest. Laatste oefeningen 2 setjes omdat het een beetje te veel van het goede was. Wel ontzettend blij dat ik ben gegaan, het voelde goed en ik voelde me iets energieker, dit duurde een half uur toen voelde ik me wel weer dood :roflol:

Ik hoop dat de griep aan me voorbij gaat, want ik wil gewoon graag het gymmen en cutten weer oppakken. Zolang ik m'n voeding onder controle kan houden moet dat te doen zijn lijkt mij!
 
Dit griepje stelt niks voor :kiss: Als het goed is dan heb je na vandaag het ergste gehad :heart:
 
Al mee naar de huisarts geweest? Klinkt een beetje als R.A.
 
Begrijpelijk dat je niet naar de gym geweest bent wanneer je je zo voelt.
Goed dat je voeding, oke op gisteren na dan verder wel goed was en je shape vrij stabiel. Is wel eens anders geweest dus dus das wel een vooruitgang:)

Met griep kun je trouwens het cutten ook goed oppakken:lol:
 
Dit griepje stelt niks voor :kiss: Als het goed is dan heb je na vandaag het ergste gehad :heart:

Komt inderdaad wel goed :D

Al mee naar de huisarts geweest? Klinkt een beetje als R.A.

Nee, alleen twee jaar geleden ofzo toen mijn teengewricht ook zo ontstoken was en ik last had van pijnlijke voorvoeten. Toen doorverwezen naar podotherapeut voor zooltjes. Die constateerde een doorgezakte voet / overbelasting. Dus verder geen aandacht aan geschonken. De pijnlijke vingers komen eens in de zoveel tijd voor, vooral als ik bijv. Pun veel heb gemasseerd, of veel in het huishouden heb gedaan qua poetsen e.d. waarbij m'n vingers dus belast worden. Daarom heb ik eerder het gevoel dat het een soort van overbelasting is (of iig graag wil dat dat het is).

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan de dokter / ziekenhuizen enzovoort. Dus als ik dat kan vermijden heel graag. Ik ben niet echt het type voor ziek zijn, ik mag hier graag klagen over m'n ditjes en datjes, maar in real life bikkel ik graag door en zal ik niet gauw ergens over klagen dan wacht ik gewoon af tot al dat gedoe weer achter de rug is en laat ik mij er verder niet teveel door beinvloeden.

De gedachte aan naar huisarts gaan en onderzoeken in ziekenhuis alleen al vind ik overdone voor mezelf. Het valt in mijn ogen vaak wel wat mee, als het om mezelf gaat.

Begrijpelijk dat je niet naar de gym geweest bent wanneer je je zo voelt.
Goed dat je voeding, oke op gisteren na dan verder wel goed was en je shape vrij stabiel. Is wel eens anders geweest dus dus das wel een vooruitgang:)

Met griep kun je trouwens het cutten ook goed oppakken:lol:

Jaa precies, ik vond het zelf ook niet slecht dat ik het redelijk goed kon doorpakken. Heb wel gewoon iifym gedaan en niet geteld :roflol: Maar door de week echt braaf overdag weinig gegeten en niet vanalles waar ik maar zin in heb. En ook in het weekend zoveel mogelijk gedacht om kcal en hoeveelheid.

Zo'n mannen uitspraak:P Alleen wanneer ze zelf ziek zijn is het zeer ernstig.

:roflol:
 
Komt inderdaad wel goed :D



Nee, alleen twee jaar geleden ofzo toen mijn teengewricht ook zo ontstoken was en ik last had van pijnlijke voorvoeten. Toen doorverwezen naar podotherapeut voor zooltjes. Die constateerde een doorgezakte voet / overbelasting. Dus verder geen aandacht aan geschonken. De pijnlijke vingers komen eens in de zoveel tijd voor, vooral als ik bijv. Pun veel heb gemasseerd, of veel in het huishouden heb gedaan qua poetsen e.d. waarbij m'n vingers dus belast worden. Daarom heb ik eerder het gevoel dat het een soort van overbelasting is (of iig graag wil dat dat het is).

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan de dokter / ziekenhuizen enzovoort. Dus als ik dat kan vermijden heel graag. Ik ben niet echt het type voor ziek zijn, ik mag hier graag klagen over m'n ditjes en datjes, maar in real life bikkel ik graag door en zal ik niet gauw ergens over klagen dan wacht ik gewoon af tot al dat gedoe weer achter de rug is en laat ik mij er verder niet teveel door beinvloeden.

De gedachte aan naar huisarts gaan en onderzoeken in ziekenhuis alleen al vind ik overdone voor mezelf. Het valt in mijn ogen vaak wel wat mee, als het om mezelf gaat.



Jaa precies, ik vond het zelf ook niet slecht dat ik het redelijk goed kon doorpakken. Heb wel gewoon iifym gedaan en niet geteld :roflol: Maar door de week echt braaf overdag weinig gegeten en niet vanalles waar ik maar zin in heb. En ook in het weekend zoveel mogelijk gedacht om kcal en hoeveelheid.



:roflol:
Hopelijk snel weer van alle pijntjes af!

Vond dat je al een mooie shape had laatst. Ben benieuwd hoe het straks zal zijn:)
 
Weer n beetje bijgelezen hier
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn moeder.....je staat daar zo machteloos aan dat bed.
Zoveel emoties......
Het komt wel weer allemaal hoor.....je bent nou eenmaal niet van ijzer ;)
 
Net zoals; in het begin doet het even pijn, maar het wordt vanzelf lekker :heart:

:roflol: hahahah verdomme zeg :haha:

Hopelijk snel weer van alle pijntjes af!

Vond dat je al een mooie shape had laatst. Ben benieuwd hoe het straks zal zijn:)

Lief, ik hoop het ook! Motiverende woorden, ik heb gelijk weer zin om te knallen haha!

Weer n beetje bijgelezen hier
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn moeder.....je staat daar zo machteloos aan dat bed.
Zoveel emoties......
Het komt wel weer allemaal hoor.....je bent nou eenmaal niet van ijzer ;)

Wat verschrikkelijk voor je. Bij mij was het dan mijn oudtante die de mooie leeftijd van 97 al had bereikt, maar toch raken dat soort dingen mij heel hard.

Sterkte :)
 
Plateloaded Pulldown SS Front raises SS Side raises
1x15x40
3x15x40 / 3x8x5 / 3x8x5

RDL SS BOR
4x10x20

Legextensions
1x12x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39

DB Flyes SS DB Curl
2x8x5 / 2x8x5

Toen was het wel weer mooi geweest.

Lijkt misschien niet veel, maar beter dan op de bank hangen :thumb: Dat zegt een heel wijs persoon hier altijd tegen mij, als ik weer eens 4 dingen heb gedaan in mijn "homegym" (ik noem geen namen)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven