MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Haha, dem memories he!! Ik zag ze vorige week liggen en ik dacht DIE GA IK AAN @Punjab VOEREN! Maarja, ik kon mezelf niet tegenhouden ook ééntje mee te nemen. Al best knap dat het maar 1 was, want ik durf te wedden dat als ik de hele zak mee had genomen die ook gewoon leeg zou zijn......

Ik vond deze ook altijd zo lekker en little did I know dat de naam van deze een premature voorbode was op alle middelen die ik niet veel langer na mijn middelbare schoolperiode tot mij zou nemen :roflol:

koek-itsapieceofcake-nl.jpg

Tegenwoordig heten ze ook gewoon Kanjers :(

• Topic Starter Topic Starter
Ook Sjogren hoeft net erfelijk te zijn. Je hebt inderdaad arfelijke reuma en niet erfelijk. Dus het is altijd mogelijk zeg maar. Nu kan het inderdaad wel van alles zijn met wat er heerst maar soms is uitsluitsel dan oko wel fijn.

Dat heb je dus wel bij Sjogren ook... daar vallen een hele riedel aan klachtn onder die lastig te verklaren zijn maar wel met de reuma te maken hebben.

dat kan r wel bjihoren. Ik heb een tijd migraine achtige aanvallen erdoor gehad.

Dat is bij Sjogren wel het geval. Mijn moeder rookt ook en die rijgt er veel meer last van als ze rookt.. Stress werkt er ook op mee.

Als je aan je huisarts een verwijzing naar de reumatoloog vraagt bij je huisarts wordt het vergoed.

Misschien kan je er wat mee. :)

Dankjewel voor je input.. Als ik naar de symptomen van Sjogren kijk komt eigenlijk niets overeen, zeker de voornaamste klachten als droge mond en droge ogen niet. De enige uit onderstaand rijtje is dan de gewrichtspijn, dus ik denk dat die wel afgestreept kan worden :)

Het gekke is ook dat ze zeggen dat je bij Reuma de klachten vaak gevolg worden na een periode van een zere keel. Dat heb ik absoluut niet gehad.

Maargoed.

Het is idd zo dat de kosten vanuit de verzekeraar worden vergoed, maar je spreekt eerst je eigen risico aan, en die staat bij mij op €885,-. Bij vervolgonderzoek e.d. ben ik dat dus kwijt en komt dat uit eigen zak..

Weet je hoeveel nieuwe gymoutfits ik daar van kan kopen :hahaha:

Haha, dem memories he!! Ik zag ze vorige week liggen en ik dacht DIE GA IK AAN @Punjab VOEREN! Maarja, ik kon mezelf niet tegenhouden ook ééntje mee te nemen. Al best knap dat het maar 1 was, want ik durf te wedden dat als ik de hele zak mee had genomen die ook gewoon leeg zou zijn......

Eecht he! Dat zou ik ook hebben gedaan, je duwt ze zo in je holle kies.

Ik vond deze ook altijd zo lekker en little did I know dat de naam van deze een premature voorbode was op alle middelen die ik niet veel langer na mijn middelbare schoolperiode tot mij zou nemen :roflol:

koek-itsapieceofcake-nl.jpg

Tegenwoordig heten ze ook gewoon Kanjers :(

Ooo jaaa die! Die vond m'n moeder toch iets te heftig om in huis te halen. Ik mocht het in de meeste gevallen doen met een krentenliga..en dan soms brinkies:)

TRAINING WOENSDAG

Ondanks de hevige pijn in m'n vingers toch maar naar de gym. Lekker benen doen, want dan hoef ik niets vast te houden. Maarja, dat valt nog best tegen. Ik haat het dat je alles met je handen moet doen. Het oppakken van een barbell, je broek aan en uittrekken. Je beker vasthouden. Super irritant. Binnen no time in de gym dan ook opgezette gewrichten natuurlijk. Heel stiekem in m'n eentje een traantje weggepinkt, mezelf vermand en besloten dat ik me niet zo moet aanstellen. Van zelfmedelijden is niemand ooit beter geworden. Dus:

Goodmornings
4x10x20

RDL SS Splitsquat
3x10x20 / 3x10

Hipthrust SS crunches
3x10 / 3x10

Hyperextensions met focus op glute
3x10

Adductor SS Abductor (staand)
3x10x25 / 3x10x39

Legpress
3x10x158,3
2x8x108,3 superset small / wide 2x8x108,3

(geen gains gemaakt bij het ophangen van de weights tijdens de legpress, dit heb ik Pun lekker laten doen :heart: )

Toen was het lekker weer voorbij.

Pizza gehaald bij de domino's, die naast de fucking gym zit, tijdens het autorijden gevoerd aan @Punjab en stiekem een stukje pepperoni gestolen, inclusief een hapje met kaas muhahha. :lol:

Vandaag epic spierpijn in m'n quads, lekker gevoel. Ik heb ook wel echt weer zin om te knallen in de gym, m'n fysiek weer te verbeteren. Hopelijk werkt m'n lijf een beetje mee en kan ik ook wat gains maken, zeker nu Pun ook weer gemotiveerd aan het knallen is doe ik graag mee, dat versterkt de motivatie toch altijd wel enorm!

:heart: you may always steal a bite from my pizza :$

Balen van je vingers zeg, hopelijk niets ergs!

Mooie training trouwens:)

Pizza gehaald bij de domino's, die naast de fucking gym zit, tijdens het autorijden gevoerd aan @Punjab en stiekem een stukje pepperoni gestolen, inclusief een hapje met kaas muhahha. :lol:
Foei!!:finger:

Toch een best goede training zo! Respect dat je ondanks alles gewoon blijft door smikkelen..ehm bikkelen bedoel ik..:duh:

Lekker dat jullie samen elkaar kunnen pushen en daardoor zo gemotiveerd zijn! Zet 'm op Hill!

:heart: you may always steal a bite from my pizza :$

:heart: :heart: :heart:

Balen van je vingers zeg, hopelijk niets ergs!

Mooie training trouwens:)

Ik hoop het ook! Thanks!

Foei!!:finger:

Toch een best goede training zo! Respect dat je ondanks alles gewoon blijft door smikkelen..ehm bikkelen bedoel ik..:duh:

:roflol:

Lekker dat jullie samen elkaar kunnen pushen en daardoor zo gemotiveerd zijn! Zet 'm op Hill!

Dat is echt wel een hele fijne combi inderdaad :D We vullen elkaar altijd goed aan! Thanks!

Misschien als het echt niet meer gaat kan je altijd nog power hooks gebruiken als noodoplossing
Ik begrijp dat gaat ten koste van je grip...maar ja ...beter iets dan niets

Succes/beterschap ;)

Zo kom je er ineens achter hoeveel je toch met je handen/vingers doet.

Mooi dat jullie elkaar nog steeds motiveren:p
Ik had toch echt de halve pizza opgegeten:roflol: Echt netjes dat je je zo kunt inhouden.

Haha echt he. Moet wel zeggen dat Pun altijd wel het beste in mij omhoog haalt :o

Misschien als het echt niet meer gaat kan je altijd nog power hooks gebruiken als noodoplossing
Ik begrijp dat gaat ten koste van je grip...maar ja ...beter iets dan niets

Succes/beterschap ;)

Thanks! Ik ga er van uit dat het gewoon met paar dagen weer als sneeuw voor de zon is verdwenen..

Zo kom je er ineens achter hoeveel je toch met je handen/vingers doet.

Mooi dat jullie elkaar nog steeds motiveren:p
Ik had toch echt de halve pizza opgegeten:roflol: Echt netjes dat je je zo kunt inhouden.

Echt he, eerst gaat het nog wel, maar nu na 3 uurtjes werken (vooral typen) begint het toch wel weer kut te worden.. De ibu's en para's slik ik nu wel regelmatig maar lijkt niet echt aan te slaan.

Haha :roflol: Heb wel echt heel erg getwijfeld om een hele slice te nemen.. Ben blij dat Pun zoveel trek had en 'm helemaal op at, als er iets was overgebleven was de struggle zwaarder..

Jeezes zeg...

Idd, zoals @natty87 zei, ik had die halve pizza gestolen :)

Respect Hill!

Haha :roflol: @Punjab moet er nog van groeien é :heart:

Haha echt he. Moet wel zeggen dat Pun altijd wel het beste in mij omhoog haalt :o

Thanks! Ik ga er van uit dat het gewoon met paar dagen weer als sneeuw voor de zon is verdwenen..

Echt he, eerst gaat het nog wel, maar nu na 3 uurtjes werken (vooral typen) begint het toch wel weer kut te worden.. De ibu's en para's slik ik nu wel regelmatig maar lijkt niet echt aan te slaan.

Haha :roflol: Heb wel echt heel erg getwijfeld om een hele slice te nemen.. Ben blij dat Pun zoveel trek had en 'm helemaal op at, als er iets was overgebleven was de struggle zwaarder..

Haha :roflol: @Punjab moet er nog van groeien é :heart:
Zou het toch echt even in de gaten houden wanneer de klachten opspelen (wat heb je de afgelopen tijd aan activiteit gedaan, maar ook tijd/maand van het jaar, weersomstandigheden etc) , hoe lang ze aan houden, wat zijn precies de klachten (wat voel je , wat zie je?) en misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts brengen wanneer de klachten weer flink opspelen. Dat kan nooit kwaad en kun je daarna nog beslissen wat je er mee gaat doen.

1 slice pizza is natuurlijk al bijna je dagelijkse kcal intake:P :roflol:
Sta er echt van te kijken hoe je het vol kan houden. Cheat je wel eens tussendoor?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven