- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%

Haha, at least I've got that going for me!
Proud of you!
Ik weet hoe het is met pijn en doorgaan. Maar je verlegd je grens en bikkelt gewoon door.
Ik blijf respect houden voor je meid! Echt je bent en blijft een topper!
Thanks!
Nou
En niet alleen een goeie biceps
Ik heb het idee dat je er beter bijstaat als afgelopen contest (ondanks de ongemakken natuurlijk).
Misschien ben je wat minder droog ?
Ik ben zelf wel erg content met m'n fysiek, als ik niet teveel vocht vasthoud en misschien een paar kilootjes minder.
Ik sta er wat voller bij dan de contest en ik heb wat beter leren poseren denk ik.Waiw, die bicep is super mooi :-) Overigens vind ik de rest er ook hartstikke goed uit zien hoor.
Dankje!
Thanks, had goeie pomp haha.
Ik ook.
Dankjewel Pizza!Ben benieuwd naar de uitkomst van je huisartsafspraak, veel succes alvast!
Mooie bicep inderdaad![]()
Veel sterkte bij de ha
Anders maar emigreren naar Kreta, altijd warm![]()
nou echt he.. Ziet er nog steeds top uit hoor. Hopelijk zijn die klachten gewoon iets simpels, een tekort oid...
Best dat je een afspraak gemaakt hebt, die onzekerheid is toch ook lastig.
Dat zou mooi zijn, kan me bijna niet voorstellen dat ik een tekort aan iets heb. Ik eet behoorlijk veelzijdig en neem (bijna) dagelijks alle mogelijke vitamines.. Maar ik hoop het, we gaan het zien.
Flinke bicep
Knap dat je ondanks de pijntjes blijft door buffelen! Voeding is bij mij ook een probleem zodra er onrust is. Hopen dat het allemaal mee valt.
Was gisteren ook vrij para want heb ineens een verdoofd gevoel in mn vinger:/ Mijn zus heeft ms en kan me herinneren dat het bij haar ook zo begon..pfff (hopelijk is het gewoon niets)
Het is gewoon super ingewikkeld om op je voeding te letten als verder alles kut is. Niemand gaat tijdens kutvoelen toch carbless eten
Daarnaast moet ik nu veel paracetamol en ibu's slikken. Zonder carbs kan dat niet, want dan ben ik de hele dag kotsmisselijk. Omdat ik dan zo'n lege maag heb. Misschien zit het tussen m'n oren, maar het is wel zo.Wat kut van je vinger.. hoe voelt dat nu? En je pols? Ik hoop dat het niks is voor je!
Is ook altijd wat mij het eerste opvalt bij @HillR, die joekels van biceps...![]()

Proud of you!

kansloos wel.

Pff, sommige dokters/artsen/huisarten...
...
echt frustrerend is dat.. kastje muur effect is ook vrij hoog bij een huisarts ... er zijn uitzonderingen maar ik heb het ook nooit echt getroffen... Bij geen enkele arts geloof ik...