Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

:heart:

Vervelend maar wel een goede biceps. :thumb:

Haha, at least I've got that going for me!

:kiss: Proud of you!

Ik weet hoe het is met pijn en doorgaan. Maar je verlegd je grens en bikkelt gewoon door. :thumb:
Ik blijf respect houden voor je meid! Echt je bent en blijft een topper!

Thanks!

Nou

En niet alleen een goeie biceps :heart:

Ik heb het idee dat je er beter bijstaat als afgelopen contest (ondanks de ongemakken natuurlijk).
Misschien ben je wat minder droog ?

Ik ben zelf wel erg content met m'n fysiek, als ik niet teveel vocht vasthoud en misschien een paar kilootjes minder. :roflol: Ik sta er wat voller bij dan de contest en ik heb wat beter leren poseren denk ik.

Waiw, die bicep is super mooi :-) Overigens vind ik de rest er ook hartstikke goed uit zien hoor.

Dankje!

Damn, die bicep piek!

Ben benieuwd wat de HA zegt!

Thanks, had goeie pomp haha.

Ik ook.

Ben benieuwd naar de uitkomst van je huisartsafspraak, veel succes alvast!
Mooie bicep inderdaad :)
Dankjewel Pizza!

Veel sterkte bij de ha
Anders maar emigreren naar Kreta, altijd warm :cool:

:roflol: nou echt he..

Ziet er nog steeds top uit hoor. Hopelijk zijn die klachten gewoon iets simpels, een tekort oid...

Best dat je een afspraak gemaakt hebt, die onzekerheid is toch ook lastig.

Dat zou mooi zijn, kan me bijna niet voorstellen dat ik een tekort aan iets heb. Ik eet behoorlijk veelzijdig en neem (bijna) dagelijks alle mogelijke vitamines.. Maar ik hoop het, we gaan het zien.

Flinke bicep:D

Knap dat je ondanks de pijntjes blijft door buffelen! Voeding is bij mij ook een probleem zodra er onrust is. Hopen dat het allemaal mee valt.

Was gisteren ook vrij para want heb ineens een verdoofd gevoel in mn vinger:/ Mijn zus heeft ms en kan me herinneren dat het bij haar ook zo begon..pfff (hopelijk is het gewoon niets)

Het is gewoon super ingewikkeld om op je voeding te letten als verder alles kut is. Niemand gaat tijdens kutvoelen toch carbless eten :roflol: Daarnaast moet ik nu veel paracetamol en ibu's slikken. Zonder carbs kan dat niet, want dan ben ik de hele dag kotsmisselijk. Omdat ik dan zo'n lege maag heb. Misschien zit het tussen m'n oren, maar het is wel zo.

Wat kut van je vinger.. hoe voelt dat nu? En je pols? Ik hoop dat het niks is voor je!

Is ook altijd wat mij het eerste opvalt bij @HillR, die joekels van biceps...:D

:roflol:

Heb dat ook zonder carbs, daarom eet ik tijdens een dieet liever highcarb en low fat. Heb veel minder honger ook.

Dat verdoofde gevoel is er af en aan, super raar:/ Het is nu ff weg iig. Mijn pols doet nog pijn met draaien, maar gaat wel weer stukken beter gelukkig!

TRAINING MAANDAG

Stervensdruk natuurlijk in de gym. :cheer:

RDL
3x8x30

Squats in smith (enige fucking apparaat / rek wat nog vrij was :roflol: )
3x8x40

Sideraises SS DB Flyes
3x8x5 / 3x8x5

Tricepkick back SS DB curl
2x8x6 / 1x8x6

Helaas erg veel last van m'n handen dus ik kon niet echt meer iets doen. Misschien dat ik nog een oefening ben vergeten, maar ik betwijfel het :P

Cardio
20 minuten loopband helling 5%, snelheid 5,7kmpu
Goed voor de kuitjes pffff. Krampen niet te doen haha.

Plateloaded seated row
3x8x30
Moest toch wachten tot Pun klaar was en dat ding was vrij :P

Toen zat het er op, lekker naar huisssssss.

Huisarts
Gisteren vrij, en je gelooft het niet. Weinig last van m'n handen. Kutstreken. Ik had van 't weekend via de online dinges een afspraak gemaakt, alleen dr. van Ojen had nog ruimte, is niet mijn eigen huisarts maar een andere van de praktijk waar ik zit. Ter info vooraf een emailtje gestuurd met mijn klachten en het verloop er van, ik denk dat is handig. Gebeld met de assistente om dat door te geven, was allemaal prima.

Ik vol goede moed naar die kuthuisarts, is al echt iets wat ik super graag doe, dus ik was helemaal in mijn element!

Krijg ik eerst vijf minuten een preek dat ik sinds ik aangesloten ben bij deze praktijk (juli 2017) nog nooit ben langs geweest, dat het gebruikelijk is dat je je even komt voorstellen en kennis maakt, en dat ik nu opeens met een legio aan klachten kom, daarvoor zelfs een emailtje stuur. Ik kon toch zelf ook wel begrijpen dat dit niet is hoe het werkt? Er is maar 10 minuten ingepland, en je hebt nooit de moeite genomen om even een kennismakingsgesprek te maken en nu wordt er verwacht dat we je zo 1 2 3 even helpen.

Ik was echt flabbergasted. Seriously? Ik zat met mijn mond vol tanden.Helaas ben ik niet geboren om adrem te zijn en heb ik het maar over me heen laten komen. Wel gezegd dat er in die fucking afspraakmodule niet een mogelijkheid was om langer dan 10 minuten in te plannen, en toen zei hij: Dat is helemaal niet waar, er was nog zat ruimte. (Hetgeen echt niet waar was, maargoed, STERF!)

Ik was er al wel klaar mee en wilde zo gauw mogelijk weg. Hij had niet eens mijn emailtje gelezen. Dus hij zei: Waar heb je nu eigenlijk last van.
Nou, ik voelde me al helemaal kut, dus leg dan nog maar eens uit hoe en wat. Wat zijn mijn ergste klachten dan? Nou zo goed als mogelijk uitgelegd, in de paar minuten die ik had.

Bekijkt mijn handen even, knijpt er wat in. Nou, ik zie echt helemaal niks aan je handen, en ik vind dat je je klachten maar vaag uitlegt.

:army::army::army::army::army::army::army::army::army::army:

Ik heb god***domme alles duidelijk uitgelegd in mijn emailtje fucking eikel dat je bent.

Maargoed. Hij heeft me aangemeld voor bloedonderzoek (morgen om 8u mag dat heugdelijke feit plaatsvinden), prikken dus op reuma, bezinking en ziekte van lyme. Want gewrichtsklachten kunnen daarbij ook voorkomen. Plus dat wanneer de test negatief is je het helemaal uit kunt sluiten. Als het positief getest wordt betekent het niet dat je het hebt "daar vergissen mensen zich vaak in". Prima dude.

De uitslag duurt een week. "Je gaat zometeen naar de balie, en dan maak je voor over een week een afspraak met je eigen huisarts, mw blabla, en dan plan je een afspraak in voor minimaal 30 minuten. Zodat je je in ieder geval even behoorlijk kunt voorstellen en dan ook de uitslag kunt aanhoren".

Dus afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor uitslag en een behoorlijke kennismaking met de huisarts. :hamer::hamer::hamer::hamer:

Jammer genoeg een afspraak dus die bevestigt dat ik echt een hekel heb aan dokters enzovoort.

Voordeel is wel dat ik sinds gister weinig last heb van m'n handen, dus dat is positief. Vraag me alleen af dat wanneer ik morgen ga bloedprikken en ik heb geen last van klachten of ze dan wel kunnen zien wat het is? Stel je voor dat je reuma hebt, en je hebt op dat moment geen reumaklachten, is dat dan wel terug te vinden in het bloed? Anders ben ik namelijk in staat om vanavond in de gym full r*tard te gaan zodat ik epic last heb met prikken morgen.. Die huisarts deed namelijk net alsof ik voor een wissewasje kwam terwijl er eigenlijk niets aan de hand was ofzo.

Nouja so far m'n geweldige ervaring met de huisarts. Super kneuzig dat dat soort dingen mij behoorlijk raken, kon er gister avond niet van slapen :roflol: vanalles bedacht wat ik had kunnen zeggen als weerwoord.......:emo: kansloos wel.

Vanavond proberen fullbody te trainen, en anders zoveel mogelijk benen en billen. De trainingen van afgelopen weken zijn vrij useless voor m'n gevoel.

Ik neem aan dat de huisarts onstekingswaarden (BSE/CRP) , reumafactoren en lyme serologie bij je gaat bepalen. Dit kun je door full r*tard te gaan in de gym niet beïnvloeden naar mij bekend...

In Nederland moet je dus eerst op de koffie bij de dokter om je voor te stellen? :roflol:

Je bloed gaat niet veranderen omdat het eens een dagje wat beter is ;)

TRAINING MAANDAG

Stervensdruk natuurlijk in de gym. :cheer:

RDL
3x8x30

Squats in smith (enige fucking apparaat / rek wat nog vrij was :roflol: )
3x8x40

Sideraises SS DB Flyes
3x8x5 / 3x8x5

Tricepkick back SS DB curl
2x8x6 / 1x8x6

Helaas erg veel last van m'n handen dus ik kon niet echt meer iets doen. Misschien dat ik nog een oefening ben vergeten, maar ik betwijfel het :P

Cardio
20 minuten loopband helling 5%, snelheid 5,7kmpu
Goed voor de kuitjes pffff. Krampen niet te doen haha.

Plateloaded seated row
3x8x30
Moest toch wachten tot Pun klaar was en dat ding was vrij :P

Toen zat het er op, lekker naar huisssssss.

Huisarts
Gisteren vrij, en je gelooft het niet. Weinig last van m'n handen. Kutstreken. Ik had van 't weekend via de online dinges een afspraak gemaakt, alleen dr. van Ojen had nog ruimte, is niet mijn eigen huisarts maar een andere van de praktijk waar ik zit. Ter info vooraf een emailtje gestuurd met mijn klachten en het verloop er van, ik denk dat is handig. Gebeld met de assistente om dat door te geven, was allemaal prima.

Ik vol goede moed naar die kuthuisarts, is al echt iets wat ik super graag doe, dus ik was helemaal in mijn element!

Krijg ik eerst vijf minuten een preek dat ik sinds ik aangesloten ben bij deze praktijk (juli 2017) nog nooit ben langs geweest, dat het gebruikelijk is dat je je even komt voorstellen en kennis maakt, en dat ik nu opeens met een legio aan klachten kom, daarvoor zelfs een emailtje stuur. Ik kon toch zelf ook wel begrijpen dat dit niet is hoe het werkt? Er is maar 10 minuten ingepland, en je hebt nooit de moeite genomen om even een kennismakingsgesprek te maken en nu wordt er verwacht dat we je zo 1 2 3 even helpen.

Ik was echt flabbergasted. Seriously? Ik zat met mijn mond vol tanden.Helaas ben ik niet geboren om adrem te zijn en heb ik het maar over me heen laten komen. Wel gezegd dat er in die fucking afspraakmodule niet een mogelijkheid was om langer dan 10 minuten in te plannen, en toen zei hij: Dat is helemaal niet waar, er was nog zat ruimte. (Hetgeen echt niet waar was, maargoed, STERF!)

Ik was er al wel klaar mee en wilde zo gauw mogelijk weg. Hij had niet eens mijn emailtje gelezen. Dus hij zei: Waar heb je nu eigenlijk last van.
Nou, ik voelde me al helemaal kut, dus leg dan nog maar eens uit hoe en wat. Wat zijn mijn ergste klachten dan? Nou zo goed als mogelijk uitgelegd, in de paar minuten die ik had.

Bekijkt mijn handen even, knijpt er wat in. Nou, ik zie echt helemaal niks aan je handen, en ik vind dat je je klachten maar vaag uitlegt.

:army::army::army::army::army::army::army::army::army::army:

Ik heb god***domme alles duidelijk uitgelegd in mijn emailtje fucking eikel dat je bent.

Maargoed. Hij heeft me aangemeld voor bloedonderzoek (morgen om 8u mag dat heugdelijke feit plaatsvinden), prikken dus op reuma, bezinking en ziekte van lyme. Want gewrichtsklachten kunnen daarbij ook voorkomen. Plus dat wanneer de test negatief is je het helemaal uit kunt sluiten. Als het positief getest wordt betekent het niet dat je het hebt "daar vergissen mensen zich vaak in". Prima dude.

De uitslag duurt een week. "Je gaat zometeen naar de balie, en dan maak je voor over een week een afspraak met je eigen huisarts, mw blabla, en dan plan je een afspraak in voor minimaal 30 minuten. Zodat je je in ieder geval even behoorlijk kunt voorstellen en dan ook de uitslag kunt aanhoren".

Dus afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor uitslag en een behoorlijke kennismaking met de huisarts. :hamer::hamer::hamer::hamer:

Jammer genoeg een afspraak dus die bevestigt dat ik echt een hekel heb aan dokters enzovoort.

Voordeel is wel dat ik sinds gister weinig last heb van m'n handen, dus dat is positief. Vraag me alleen af dat wanneer ik morgen ga bloedprikken en ik heb geen last van klachten of ze dan wel kunnen zien wat het is? Stel je voor dat je reuma hebt, en je hebt op dat moment geen reumaklachten, is dat dan wel terug te vinden in het bloed? Anders ben ik namelijk in staat om vanavond in de gym full r*tard te gaan zodat ik epic last heb met prikken morgen.. Die huisarts deed namelijk net alsof ik voor een wissewasje kwam terwijl er eigenlijk niets aan de hand was ofzo.

Nouja so far m'n geweldige ervaring met de huisarts. Super kneuzig dat dat soort dingen mij behoorlijk raken, kon er gister avond niet van slapen :roflol: vanalles bedacht wat ik had kunnen zeggen als weerwoord.......:emo: kansloos wel.

Vanavond proberen fullbody te trainen, en anders zoveel mogelijk benen en billen. De trainingen van afgelopen weken zijn vrij useless voor m'n gevoel.

Lekker verhaal... Dus nooit meer naar die knakker toe :)
Mijn vrouw heeft reuma (er zijn ong 200 soorten). Ze heeft de klassieke RA vorm. Heeft haar/ons ruim een jaar gekost voordat de huisarts haar heeft doorgestuurd naar een reumatoloog omdat de bloeduitslagen geen indicatie op reuma gaven????????? . Terwijl de reumatoloog binnen 2sec zag dat er een indicatie was met dezelfde uitslagen. Maar goed.

Zij had vooral last van haar voeten. Op een gegeven moment kon ze alleen nog maar op haar kont de trap af 's ochtends omdat haar voeten zo pijn deden.
Ook (ochtend) stijfheid komt heel veel voor. Heb je daar ook last van?

Laatst bewerkt:
Ik lees ook nog even terug. Ik zie net dat je al meer info had opgeschreven.

:headbang:Pff, sommige dokters/artsen/huisarten...:scold:

:roflol:wtf is dat voor huisarts.

Na het lezen viel me het nog mee dat je wel een bloedonderzoek kreeg.

Denk je voor de volgende keer ook even aan de koekjes voor bij de koffie? :P

Lekker verhaal... Dus nooit meer naar die knakker toe :)
Mijn vrouw heeft reuma (er zijn ong 200 soorten). Ze heeft de klassieke RA vorm. Heeft haar/ons ruim een jaar gekost voordat de huisarts haar heeft doorgestuurd naar een reumatoloog omdat de bloeduitslagen geen indicatie op reuma gaven????????? . Terwijl de reumatoloog binnen 2sec zag dat er een indicatie was met dezelfde uitslagen. Maar goed.

Zij had vooral last van haar voeten. Op een gegeven moment kon ze alleen nog maar op haar kont de trap af 's ochtends omdat haar voeten zo pijn deden.
Ook (ochtend) stijfheid komt heel veel voor. Heb je daar ook last van?

Echt he..

Jeetje wat naar, heeft ze er erg veel last van? Gelukkig heb ik op dit moment niet veel last.

Wat heeft dat lang moeten duren zeg.. Ik heb ook een hele tijd last gehad van mijn voeten dat ik nauwelijks kon lopen, gelukkig hadden wij toen geen trap in de woning (gelijkvloers) heheh. Nu ook nog regelmatig last van m'n voeten, maar als ik rustig aan doe en niet teveel loop, of m'n zooltjes niet draag valt het gelukkig goed mee.

:headbang:Pff, sommige dokters/artsen/huisarten...:scold:

Haha echt he.. ik ben al zo'n lekker type die zich alles ontzettend aantrekt, en snap ook echt niet dat je een nieuwe patiënt dan maar zo behandelt :roflol: Goeie kennismaking zo :P

:roflol:wtf is dat voor huisarts.

Na het lezen viel me het nog mee dat je wel een bloedonderzoek kreeg.

Denk je voor de volgende keer ook even aan de koekjes voor bij de koffie? :P

Ik was al bang dat het aan mij lag :roflol: Dat ik overreact ofzo, maar het ging echt zo.

Ik had sws een bloedonderzoek afgedwongen. En ik ga nooit weer naar een consult met die dude. Oude kerel van 60+ die blijkbaar helemaal vastgeroest zit in de jaren 70 ofzo. Maargoed... Misschien zou ik moeten leren om met dat soort dingen om te gaan :roflol:

Echt he..

Jeetje wat naar, heeft ze er erg veel last van? Gelukkig heb ik op dit moment niet veel last.

Wat heeft dat lang moeten duren zeg.. Ik heb ook een hele tijd last gehad van mijn voeten dat ik nauwelijks kon lopen, gelukkig hadden wij toen geen trap in de woning (gelijkvloers) heheh. Nu ook nog regelmatig last van m'n voeten, maar als ik rustig aan doe en niet teveel loop, of m'n zooltjes niet draag valt het gelukkig goed mee.

Haha echt he.. ik ben al zo'n lekker type die zich alles ontzettend aantrekt, en snap ook echt niet dat je een nieuwe patiënt dan maar zo behandelt :roflol: Goeie kennismaking zo :P

Ik was al bang dat het aan mij lag :roflol: Dat ik overreact ofzo, maar het ging echt zo.

Ik had sws een bloedonderzoek afgedwongen. En ik ga nooit weer naar een consult met die dude. Oude kerel van 60+ die blijkbaar helemaal vastgeroest zit in de jaren 70 ofzo. Maargoed... Misschien zou ik moeten leren om met dat soort dingen om te gaan :roflol:

Haha nou het ligt echt niet aan jou:roflol: die man is echter duidelijk in een andere tijd blijven hangen.

Op deze manier maken ze het wel de stap moeilijker naar de huisarts te gaan.

Huisartsen zijn al niet voor niets huisartsen .. niet bepaald de medische hoogvliegers doorgaans.

Mocht het inderdaad R.A. zijn, dan moet die diagnose toch eerst worden gesteld door een reumatoloog, voordat daar gericht op kan worden behandeld. Een huisarts kan slechts ontstekingsremmers in verschillende sterktes voorschrijven. Hopelijk kun je met je eigen huisarts beter opschieten...

Trouwens wel heel apart dat je in die praktijk zelf vooraf de duur van je consult mag bepalen.

Laatst bewerkt:
Wat een verhaal!
Gelukkig zijn er ook hele goede huisartsen! Maar sommigen :haar:...

Ik hoop dat je het donderdag beter treft! En dat kan bijna niet anders na dit bezoek.

Niet teveel over je grenzen hoor. Maakt voor bloedonderzoek niet uit.

Heb dat ook zonder carbs, daarom eet ik tijdens een dieet liever highcarb en low fat. Heb veel minder honger ook.

Dat verdoofde gevoel is er af en aan, super raar:/ Het is nu ff weg iig. Mijn pols doet nog pijn met draaien, maar gaat wel weer stukken beter gelukkig!

Hoop dat het gauw wegtrekt en niks is!

Ik neem aan dat de huisarts onstekingswaarden (BSE/CRP) , reumafactoren en lyme serologie bij je gaat bepalen. Dit kun je door full r*tard te gaan in de gym niet beïnvloeden naar mij bekend...

Okay duidelijk! Ik ben benieuwd.

In Nederland moet je dus eerst op de koffie bij de dokter om je voor te stellen? :roflol:

Je bloed gaat niet veranderen omdat het eens een dagje wat beter is ;)

Nou precies, wat is deze. Alsof ik niks beters heb te doen met mijn vrije dagen dan gezellig langs te gaan bij m'n nieuwe huisarts. "Jaa, het is toch de bedoeling dat je als huisarts zo'n 20 jaar in contact staat met je patienten, dus dan is het wel zo prettig om elkaar te kennen". Over 20 jaar ben jij allang de pijp uit vent.

Fijn dat bloed niet zo snel verandert, ik vond het zo onaardig om te horen dat hij mijn klachten maar vaag vond en zei dat er ook niets aan m'n handen te zien is, maargoed.

Haha nou het ligt echt niet aan jou:roflol: die man is echter duidelijk in een andere tijd blijven hangen.

Op deze manier maken ze het wel de stap moeilijker naar de huisarts te gaan.

Ja, goeie eerste kennismaking ook, zo wil je er wel naar toe :P

Huisartsen zijn al niet voor niets huisartsen .. niet bepaald de medische hoogvliegers doorgaans.

Belachelijk dan ook dat je via hen moet wil je wat met je medische ellende.

Mocht het inderdaad R.A. zijn, dan moet die diagnose toch eerst worden gesteld door een reumatoloog, voordat daar gericht op kan worden behandeld. Een huisarts kan slechts ontstekingsremmers in verschillende sterktes voorschrijven. Hopelijk kun je met je eigen huisarts beter opschieten...

Trouwens wel heel apart dat je in die praktijk zelf vooraf de duur van je consult mag bepalen.

Ja, afhankelijk van wat het bloed zegt zal het dan ook wel zo zijn dat ik naar een reumatoloog moet? Ik voel er niet veel voor om maar wat medicatie te gebruiken / uit te proberen omdat dat volgens de huisarts misschien wel helpt.

Ze hebben dus een systeem waarin je consulten kunt kiezen online voor de duur van 10 minuten. Als achter dat consult nog ruimte is, kun je dus bijv. 20 minuten kiezen. Die ruimte was er niet meer en mijn eigen huisarts zat al helemaal vol (wat wil je ook als je alleen op maandag woensdag en donderdag werkt................)

Maar dan wordt je dus idd geacht om zelf maar in te schatten hoe lang je nodig hebt. Ga maar eens 10 minuten lang planken, of op de stairmachine, dat duurt echt een eeuwigheid. En je wilt die lui hun tijd ook niet langer innemen dan nodig is.

Hoe langer ik er over na denk hoe bozer ik eigenlijk word, hij deed echt superlullig en liet mij niet eens echt praten. Ik heb even snel half wat kunnen zeggen over waar ik pijn had of hoe en wat, en dan onderbrak hij me al weer met dingen.

Nu ben ik er iig op voorbereid, is not gonna happen again. Stiekem even een ml test zetten de dag vtv:scold::scold::scold::scold::scold:

Echt he..

Op dit moment heft ze weinig tot geen last. Ze gebruikt nu een biological, is een type medicatie. Voor haar echt een super medicijn.
De huisarts heeft haar eerst zooltjes laten aanmeten en weet ik veel wat niet meer. Niets hielp natuurlijk...

Heb je ook dikke vingers, tenen, ontstoken, rood, gezwollen?

oh zo bekend... zo een huisarts bezoek.. :mad: echt frustrerend is dat.. kastje muur effect is ook vrij hoog bij een huisarts ... er zijn uitzonderingen maar ik heb het ook nooit echt getroffen... Bij geen enkele arts geloof ik... :o

Hoop dat het donderdag meevalt en er wel wat nuttigs gaat gebeuren.
Sterkte in ieder geval bikkel! :kiss:

Zit nog even te herkauwen op trainen en bloedwaarden, het enige wat je kan beïnvloeden volgens mij na heftige training is CK waarde (stijgt door spiersschade), wordt niet vaak geprikt overigens. Mis ik wat @Galen ?

Jeeeezus man wat een gehannes allemaal voor een huisartsenbezoekje:0

Bij m'n ouders op het dorp is het god dank nog steeds dat je om 7 uur in de ochtend effies belt en dat je dan dezelfde ochtend nog langs kan:)

Zit nog even te herkauwen op trainen en bloedwaarden, het enige wat je kan beïnvloeden volgens mij na heftige training is CK waarde (stijgt door spiersschade), wordt niet vaak geprikt overigens. Mis ik wat @Galen ?
Ik weet niet precies waar het allemaal over gaat (sorry @HillR, wall of text, samenvatting? :roflol:), maar ook de leverwaarden (ALAT en ASAT) zijn vaak verhoogd door krachttraining. Verder niet direct gerelateerd aan het trainen an sich, maar bij gespierde mensen (en met name bij creatinegebruikers) kan creatinine licht verhoogd zijn. En bij een hoogeiwitdieet ook het ureum. Zijn nog wat andere bloedwaarden die in min of meerdere mate wat beïnvloed worden door krachttraining, maar dat leidt in de regel niet tot afwijkingen.

Edit: zie zo snel iets met pijnlijke handen. Beide handen? Ook de polsen? Alle vingers, of slechts een paar? Waar precies doet het pijn aan de vingers? Is het verdikt? Is het rood? Is het warm? Is het gezwollen? Verandert de pijn gedurende de dag ('s ochtends meer dan 's avonds)? Reuma is vrij zeldzaam, vaker een tendinitis of tendovaginitis.

oh zo bekend... zo een huisarts bezoek.. :mad: echt frustrerend is dat.. kastje muur effect is ook vrij hoog bij een huisarts ... er zijn uitzonderingen maar ik heb het ook nooit echt getroffen... Bij geen enkele arts geloof ik... :o

Hoop dat het donderdag meevalt en er wel wat nuttigs gaat gebeuren.
Sterkte in ieder geval bikkel! :kiss:
Ik voel me echt gezegend met mijn huisarts. Luistert altijd goed, en vraagt simpelweg wat ik zelf denk dat het is, of ik een doorverwijzing ergens naar wil, en als het van toepassing is of ik bloed wil prikken.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven