- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahhh dat is goed nieuws..ik dacht dat het blijvend was....
p.s Fijne vrouwendag![]()
Zou het toch echt even in de gaten houden wanneer de klachten opspelen (wat heb je de afgelopen tijd aan activiteit gedaan, maar ook tijd/maand van het jaar, weersomstandigheden etc) , hoe lang ze aan houden, wat zijn precies de klachten (wat voel je , wat zie je?) en misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts brengen wanneer de klachten weer flink opspelen. Dat kan nooit kwaad en kun je daarna nog beslissen wat je er mee gaat doen.
1 slice pizza is natuurlijk al bijna je dagelijkse kcal intake![]()
Sta er echt van te kijken hoe je het vol kan houden. Cheat je wel eens tussendoor?
ik lees altijd heel veel en ben wat dat betreft verder redelijk realistisch, ben niet iemand die denkt dat ze gauw wat heeft of bij elk pijntje au roept. Volgens mij heeft Hill enkel interesse in PunMaar goed geprobeerd wel
![]()
Voor natty zou ik een uitzondering maken 
Ben je ook weer hoger aan het doseren soms?
Ons bed is trouwens groot genoeg hoor![]()

4de week tren E... het begint wel een beetje merkbaar te worden ja
Ik ben bang van iedereen die +1m72 is![]()
Moet er niet meer aan denken aan tren, libido en mindset is leuk, maar dat trage gevoel, de moeiheid en het zweten..
Eigenlijk allemaal geen last van deze keer. Enkel wat kort van adem.

Ahaaaaaaaaaa, ik vond je al wat socialer
Misschien geen tren?![]()

of denk je gewoon van laat maar... ik red me wel. 

Eindelijk. Dat is geen overbodige luxe met deze symptomen! Hoop voor je dat het geen R.A. is, maar het lijkt er wel verdomd veel op. Is er ook sprake van zwelling rondom de pijnlijke gewrichten?Mijn handen zijn nog steeds kut, inmiddels m'n hele voeten, polzen en enkels ook (wel in mindere mate)........... Dus, heel braaf maar eens een afspraak gemaakt voor bij de huisarts as dinsdag
Eindelijk, dat is geen overbodige luxe met deze symptomen! Hoop voor je dat het geen R.A. is, maar het lijkt er wel verdomd veel op. Is er ook sprake van zwelling rondom de pijnlijke gewrichten?
TRAINING VRIJDAG
Plateloaded pulldown
1x15x40
1x8x60
1x8x80
BOR
3x10x30
RDL
3x10x30
Alle barbells waren natuurlijk bezet, dus kon niet lager in gewicht, doe het meestal met 20. Viel me niet tegen
Sideraises ss DB press
3x8x5 / 3x8x5
DB Curl SS cable rope pushdown
3x8x6 / 3x10x9
Goblet squat
3x10x12
Legextensions
1x10x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39
Mijn handen zijn nog steeds kut, inmiddels m'n hele voeten, polzen en enkels ook (wel in mindere mate)........... Dus, heel braaf maar eens een afspraak gemaakt voor bij de huisarts as dinsdag.
En maar een shape update. Hou veel vocht vast dus very unsatisfied atm, maar wel blij met m'n bicep
![]()