Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet er niet meer aan denken aan tren, libido en mindset is leuk, maar dat trage gevoel, de moeiheid en het zweten..

• Topic Starter Topic Starter
Ahhh dat is goed nieuws..ik dacht dat het blijvend was....

p.s Fijne vrouwendag :D

Ik mag toch hopen dat het niet blijvend is. Ik tik wel ongeveer 6 van de 7 kenmerken van reuma aan, dus ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen dagen niet heel positief gesteld ben. Ik probeer me tot nu toe wel een beetje groot te houden haha.

Zou het toch echt even in de gaten houden wanneer de klachten opspelen (wat heb je de afgelopen tijd aan activiteit gedaan, maar ook tijd/maand van het jaar, weersomstandigheden etc) , hoe lang ze aan houden, wat zijn precies de klachten (wat voel je , wat zie je?) en misschien toch eens een bezoekje aan de huisarts brengen wanneer de klachten weer flink opspelen. Dat kan nooit kwaad en kun je daarna nog beslissen wat je er mee gaat doen.

1 slice pizza is natuurlijk al bijna je dagelijkse kcal intake:P :roflol:
Sta er echt van te kijken hoe je het vol kan houden. Cheat je wel eens tussendoor?

Jaa, dat is een goed idee. Het is zo moeilijk.. En daarnaast ben ik een beetje een homemade dokter :roflol: ik lees altijd heel veel en ben wat dat betreft verder redelijk realistisch, ben niet iemand die denkt dat ze gauw wat heeft of bij elk pijntje au roept.

Ik denk dat ik nu ongeveer 4-8 weken last heb van m'n vingers. Sinds 4 weken weer last van ontstoken gewricht in grote teen. Het moeilijke is te bepalen waarom en waardoor je last heb. Ik wijt het dan aan overmatig huishouden (ik ben nogal perfectionistisch in het huishouden) Afgelopen weekend dus de badkamer van top tot teen schoongemaakt, de keuken + kastjes. Ook heb ik Pun die week 3 á 4 keer gemasseerd. Dus, ik denk dan ooo ik heb ze vast gestoten of overbelast.. En zo gaat het vaak.. Ik wijt het dan aan overbelasting en leg me er bij neer. Ik heb denk ik maar één keer eerder last gehad van de daadwerkelijke ontstekingen in mijn vingerkootjes. Verder wel regelmatig last van stijve vingers, maarja, massages, huishouden, gesport.. enzovoort.

De pijnlijke gewrichten aan m'n voet/teen heb ik eigenlijk al twee jaar, waarbij ik dacht dat het te wijten viel aan verkeerde schoenen en overbelasting. En dat speelt dan om de maand een beetje op de ene keer heel vervelend, de andere keer minimaal.

Het enge eraan is alleen dat bij Reuma Artritis dus sprake is van symmetrische klachten.. En dat heb ik dus.
Mijn twee grote tenen, mijn twee middelste teentjes, mijn pinken en mijn middelvingers zijn het ergst. De rest van m'n tenen / vingers en polsen zijn wel stijf, maar niet echt heel pijnlijk.

Naar de huisarts is een goed idee.. Ik heb alleen echt een hekel aan onderzoek. Ik wil gewoon naar de huisarts gaan die vervolgens zegt, jaaa ik zie 't al. Dit en dat heb je. Klaar.

Ik wil niet en rontgenfoto's, bloedonderzoek (ik ga al halfdood van de gedachte) en weet ik veel wat allemaal.

Straks krijg ik bijvoorbeeld net die medicatie waar je dik van wordt terwijl iedereen altijd zegt dat je dik wordt van kcalintake en dan blijkt dat een leugen te zijn!!! Haha, dat is een flauw grapje hoor. Daar ben ik niet bang voor, maar van het woord onderzoeken krijg ik kippevel.

Afgelopen maandag heb ik nog ernstig gecheat, dus dat doe ik idd wel.. bij mij moet gewoon alles goed gaan wil ook mijn voeding in orde zijn. Regelmaat is ook erg belangrijk voor mij. Nu we op de planning hebben weer regelmatig naar de gym te gaan en weer iets meer focus op sporten te leggen hoop ik dat de voeding ook weer mee komt.

Volgens mij heeft Hill enkel interesse in Pun :p Maar goed geprobeerd wel :p

:roflol: Voor natty zou ik een uitzondering maken :eyebrow:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ben je ook weer hoger aan het doseren soms? :p

Ons bed is trouwens groot genoeg hoor :eyebrow:

Als jij zo doorgaat met gainen weet ik dat zo net nog niet :eyebrow:

:heart: :heart:

:roflol: 4de week tren E... het begint wel een beetje merkbaar te worden ja :p

Ik ben bang van iedereen die +1m72 is :p

Ahaaaaaaaaaa, ik vond je al wat socialer :P

Moet er niet meer aan denken aan tren, libido en mindset is leuk, maar dat trage gevoel, de moeiheid en het zweten..

+1 :P

Wat ik vooral heel vervelend vind is dat Tren zo'n effect heeft op de omgeving. Mannen op tren hebben een bepaalde uitstraling, of klank, of geur, ik weet het niet. Maar ik heb een paar keer in het verleden op het punt gestaan om de kop van diverse wijven af te rukken hoe ze in het openbaar half stonden te soppen in Puns richting terwijl ik toch gewoon echt naast hem stond.

Eigenlijk allemaal geen last van deze keer. Enkel wat kort van adem.

Misschien geen tren? :windup:

• Like
Waarderingen: Vonk
herkenbaar... de insteek niet piepen maar doorgaan en niet zeuren.. Je gaat toch anders met pijn om als je er elke dag mee wordt geconfronteerd. Je verlegd je grenzen steeds een stukje verder en al dat onderzoek.. pfff.. praat me er niet van. Langdradig gedoe ne komt vaak niet eens wat uit.
Dan ben je het al snel zat... :o of denk je gewoon van laat maar... ik red me wel. :p

Maar je blijft een super toffe bikkel! en neem mijn hapje van de pizza ook maar... ;)

TRAINING VRIJDAG

Plateloaded pulldown

1x15x40
1x8x60
1x8x80

BOR
3x10x30

RDL
3x10x30

Alle barbells waren natuurlijk bezet, dus kon niet lager in gewicht, doe het meestal met 20. Viel me niet tegen :D

Sideraises ss DB press
3x8x5 / 3x8x5

DB Curl SS cable rope pushdown
3x8x6 / 3x10x9

Goblet squat
3x10x12

Legextensions
1x10x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39

Mijn handen zijn nog steeds kut, inmiddels m'n hele voeten, polzen en enkels ook (wel in mindere mate)........... Dus, heel braaf maar eens een afspraak gemaakt voor bij de huisarts as dinsdag.

En maar een shape update. Hou veel vocht vast dus very unsatisfied atm, maar wel blij met m'n bicep

1520617635891.jpg

Mijn handen zijn nog steeds kut, inmiddels m'n hele voeten, polzen en enkels ook (wel in mindere mate)........... Dus, heel braaf maar eens een afspraak gemaakt voor bij de huisarts as dinsdag
Eindelijk. Dat is geen overbodige luxe met deze symptomen! Hoop voor je dat het geen R.A. is, maar het lijkt er wel verdomd veel op. Is er ook sprake van zwelling rondom de pijnlijke gewrichten?

Eindelijk, dat is geen overbodige luxe met deze symptomen! Hoop voor je dat het geen R.A. is, maar het lijkt er wel verdomd veel op. Is er ook sprake van zwelling rondom de pijnlijke gewrichten?

Ik hoop het ook. Veel getwijfeld maar ik kan niet blijven klagen en er niets mee doen, dat zou dom zijn.

Alleen bij mijn teen sprake van zwelling en roodheid, de gewrichten in m'n vingers (niet de knokkels maar daar boven) zijn van tijd tot tijd gezwollen, vooral middelvingers en pinken. Maar niet continu.. Afgelopen dagen ook moeite met het vasthouden van dingen, twee keer m'n volle kop thee laten vallen en diverse dossiers op het werk als ik ze met mijn vingers beet hield ipv met hele hand.

We gaan het zien, ben al gestart met het eten van vette vis en supplementeren van kurkuma en gember, schijnt ontstekingsremmend te zijn, ben benieuwd.

TRAINING VRIJDAG

Plateloaded pulldown

1x15x40
1x8x60
1x8x80

BOR
3x10x30

RDL
3x10x30

Alle barbells waren natuurlijk bezet, dus kon niet lager in gewicht, doe het meestal met 20. Viel me niet tegen :D

Sideraises ss DB press
3x8x5 / 3x8x5

DB Curl SS cable rope pushdown
3x8x6 / 3x10x9

Goblet squat
3x10x12

Legextensions
1x10x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39

Mijn handen zijn nog steeds kut, inmiddels m'n hele voeten, polzen en enkels ook (wel in mindere mate)........... Dus, heel braaf maar eens een afspraak gemaakt voor bij de huisarts as dinsdag.

En maar een shape update. Hou veel vocht vast dus very unsatisfied atm, maar wel blij met m'n bicep

1520617635891.jpg
:heart:

Vervelend maar wel een goede biceps. :thumb:

:kiss: Proud of you!

Ik weet hoe het is met pijn en doorgaan. Maar je verlegd je grens en bikkelt gewoon door. :thumb:
Ik blijf respect houden voor je meid! Echt je bent en blijft een topper!

Waiw, die bicep is super mooi :-) Overigens vind ik de rest er ook hartstikke goed uit zien hoor.

Damn, die bicep piek!

Ben benieuwd wat de HA zegt!

Ben benieuwd naar de uitkomst van je huisartsafspraak, veel succes alvast!
Mooie bicep inderdaad :)

Veel sterkte bij de ha
Anders maar emigreren naar Kreta, altijd warm :cool:

Ziet er nog steeds top uit hoor. Hopelijk zijn die klachten gewoon iets simpels, een tekort oid...

Best dat je een afspraak gemaakt hebt, die onzekerheid is toch ook lastig.

Flinke bicep:D

Knap dat je ondanks de pijntjes blijft door buffelen! Voeding is bij mij ook een probleem zodra er onrust is. Hopen dat het allemaal mee valt.

Was gisteren ook vrij para want heb ineens een verdoofd gevoel in mn vinger:/ Mijn zus heeft ms en kan me herinneren dat het bij haar ook zo begon..pfff (hopelijk is het gewoon niets)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven