Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Happy bday:D

Happy bday vandaag! :cheer::eating:

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Proficiat!

Nogmaals maar nu op de goede dag. Gefeliciteerd! :D

Congratz ecto!

@HillR Nog bij de huisarts geweest?

• Topic Starter Topic Starter
ZOOOOOOOOOO, ik ben uit mijn sugarcoma ontwaakt :roflol:

:roflol:

please-dont-eat-me-cheesespin-net-13521925.png

:roflol: Ik voel me als die linker op de foto momenteel :P

FOREVERRRRRRRRRR!

Pffff, ik zit nog vol :P

Alvast van harte gefeliciteerd!

3e364a374a1e650548a6517034619f74.jpg

Geintje:) Op verjaardagen gaat kcals tellen 9 van de 10 keer mis, gewoon genieten van al het lekkers!

Dankjewel! Ik ben de tel kwijtgeraakt :P

Dankjulliewel :D :D :D :cheer:

Happy B-day Hill!!! :birthday:, wat heb je gekregen van @Punjab ?

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fstatic.sneakerdistrict.nl%2Fimages2%2FDSCF04892-1600.jpg

Heel veel liefde, en uiteraard uit eten geweest:

Pompoensoep (beter qua kcal dan een XXL carpaccio :( :( :( )
Tournedos met huisgemaakte friet hnnnnnnnnng
Chocoladeproeverij hooooooooooh.
Teveel malibu :roflol:

Verder is er geloof ik nog iets onderweg :O @Punjab spoils me to the bone :heart:

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Nogmaals maar nu op de goede dag. Gefeliciteerd! :D

Dankjulliewel :cheer::cheer::cheer:

Yes! Afgelopen donderdagmiddag uitslag. Ze hebben niets in het bloed kunnen vinden. Ik heb iig niet de ziekte van Lyme.
Dus niet echt iets waar ik wat mee kan. Wel een prettige huisarts en ook nog even aangekaart dat haar collega een lul is.

Doorverwezen naar de reumatoloog vd St. Maartenskliniek voor verder onderzoek aangezien mijn klachten wel behoorlijk overeenkomen met reuma.

Dus eigenlijk nog niets wijzer en vraag me af of ik ze gewoon niet heb overbelast. Gedoe :(

Het gaat op zich wel beter dan de afgelopen weken dat ik zoveel last had, maar mijn handen blijven wel zwak, ze houden heel snel vocht vast en dat is erg pijnlijk. Wel compleet opgezette vingers (vooral wijsvingers en duimen).

Vanavond het luie lijf maar weer even de sportschool inslepen. Vorige week was ik best content met mijn fysiek, but I kinda ruined that with endless food.

My famous homemade apple pie. Zeg maar hallo tegen 650kcal per stukje :roflol: (in volgende post omdat het me allemaal niet lukt :P )

.

• Topic Starter Topic Starter
Oef jij bent goed verwend zeg! Maar ik zie duidelijk waarom.......:D;)

Ik mag in mijn handen knijpen met hem ;)

drool:
...en bedankt hè. Nu heb ik zin in appeltaart! :mad:

Wie niet :( allday everyday :roflol:

Haha, I wish. Ik ben de feeder van het stel, hij is het tegenovergestelde. Gelukkig maar, anders zou ik binnen no time mijn log moeten verplaatsen naar de powerliftsectie.........

Dat antwoord kan je zelf wel verzinnen als je haar eetschema volgt ;):D

Nu weer braaf op 800 kcal per dag :sad:

Nu weer braaf op 800 kcal per dag :sad:

Holy shit...dat is toch niet normaal meer? :eek: Even een newby vraag hoor (bedoel er niets mee en stel 'm maar even naïef), maarruhh...gaat je lijf niet op "survival modus" als je zo extreem laag in kcals gaat zitten? Ik lees daar altijd verschillende dingen over. De een zegt dat het erg snel afvallen betekent (weliswaar ook met flink spierverlies) en de andere zegt dat het juist averechts werkt om zo laag te gaan zitten. Ik begrijp er soms niets meer van...maar 800 is wel echt ethiopië-laag zeg maar...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven