Thanks
@marina1975 en
@Punjab 
Daar laat ik het verder maar even bij.
TRAINING WOENSDAG
Files all over the place, dus in Wageningen gestopt voor een train. Daardoor wist ik niet zo goed meer wat ik moest doen omdat de apparatuur van daar anders is dan in Nijmegen
Pullups
3x1 negatief
Dusssssssss. Wordt echt hoog tijd dat ik daar wat aan ga doen. Voor m'n lats kan ik namelijk, anders dan de lat pulldown nooit echt oefeningen bedenken, en als ik deze wat onder de knie krijg dan heb ik weer wat meer variatie..
Plateloaded Pulldown SS BOR
1x10x40 / 1x8x30
1x8x60 / 1x8x30
1x8x80 / 1x8x30
Pfff, zwaar laatste setje 80, de ene keer lukt het met gemak, de andere keer is 60 al zwaar /haat.
1x8x40 / 1x8x30
Nou, toen was mijn energie wel op

Helaas mocht ik nog niet naar huis.
RDL ss Oefening voor lats ofzo in lat pully (staand)
3x10x30 (bohhhh

zwaar) / 2x8x18

ook zwaar.
Glute pullthrough SS Cable rope pushdown
1x8x45 / 1x8x15
1x8x49 / 1x8x18
1x8x54 / 1x8x23
1x8x59

Grow you tiny little ass!
Zag laatst in de gym een chick deze oefening doen met 73 kg

. Dus ik dacht f**k this shit, ik wil ook zwaarder. Gelukt!
Vertical legpress in smithmachine
1x8x30
1x8x60
1x8x80
1x8x100
Laatste setje moest van de baas

Met moeite gelukt, maar I did it. Daarna wel zo slap als een vaatdoek, kon amper nog op m'n benen staan (maar wat wil je ook als je traint op 300 kcal)
Sideraises SS Frontraises
1x8x5 / 1x8x4
2x8x6 / 2x8x4
Kettlebellswings
3x8x16
Sinds ik vorig jaar ergens de tip hier kreeg naar aanleiding van een foto dat er nogal wat schortte aan mijn uitvoering heb ik de "how to" inmiddels diep in mijn hersens geprent. Echt uitvoeren vanuit de heupen zonder dat dat je benen of armen verder iets doen. Ernstig hoe dat burned in je glutes. Maar wel erg fijne oefening!
Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52

Verdomme wat zwaar.
Maar achteraf wel een lekkere training. Vandaag ernstig spierpijn in mijn armen.. super irritant, want die heb ik niet heel erg getraind ofzo, maar ze voelen echt als een stel zware lamlendige overbodige ledematen die aan mijn lijf trekken. Het liefst zou ik ze er even af halen..
Het is wel fijn om wat zwaarder te trainen, ik ben nogal autistisch en hou heel graag vast aan mijn 8 reps. Maarja, als je altijd 8 reps wilt halen kun je nooit echt zwaarder gaan. Dus afgesproken met Pun dat ik minder op safe ga spelen en eens wat meer uit ga testen of zwaarder gaan lukt, en als het dan maar 5 reps zijn hoeft dat ook niet een drama te zijn.
Nu nog een manier vinden om mijn autistische zelf daar mee in te laten stemmen
Vandaag rust