XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ik heb maar 22 behandelingen per jaar en ben al gezegend dat ik een goede fysio heb gevonden die me gewoon 1x per maand helemaal losmaakt met masseren :engel:

das hard werken om al die knopen los te maken.......
Ik ga zaterdag ook weer ...die man heeft zo'n grote sterke handen....nek en schouders worden weer gekraakt
gewoon ter preventie....onderhouds beurtje dus

das hard werken om al die knopen los te maken.......
Ik ga zaterdag ook weer ...die man heeft zo'n grote sterke handen....nek en schouders worden weer gekraakt
gewoon ter preventie....onderhouds beurtje dus

Ja heel goed, voorkomen is beter dan genezen! :thumbs:

edit: nvm

Ik hoop voor je dat het inderdaad dan een soort van overbelasting is de wegtrekt. Maar wat ik hoor lijkt het daar niet erg op...

Sterkte in ieder geval en train ze vanavond Bikkel!

Laatst bewerkt:
Op zich wel goed te horen dat er geen reuma geconstateerd is.
Toch blijf ik de Sjogren aankaarten. Ook al heb je nu de klachten niet echt.. het uit zich ook pas echt boven de 40 jaar...
Ik heb ook jarenlang klachten gehad en nooit wat gevonden.. maar eenmaal dathet aangetoond kon worden... Toch wel dus.. :(

Dus blijf het in de gaten houden maar ik hoop voor je dat het inderdaad dan een soort van overbelasting is de wegtrekt. Maar wat ik hoor lijkt het daar niet erg op...

Sterkte in ieder geval en train ze vanavond Bikkel!

Weet je Marina, je bent ongetwijfeld een ervaringsexpert in ontzettend veel leed en daar niets dan respect voor hoe je je daar doorheen slaat. Maar op basis van hetgeen er hier in het topic staat een ontzettend specifieke ziekte aankaarten gaat me nu toch wat ver. Ik lees wel vaker posts van je waarvan ik denk, moet dat nou? Hier gaat het om mijn meisje en ga ik je er toch op aanspreken. Omdat jij zelf steeds aan het kortste eindje trekt van het rietje en er kennelijk in de hele wereld geen enkele arts te vinden is die jou kan diagnosticeren op een bepaalde ziekte waardoor je maar af blijft vallen, wil nog niet zeggen dat andere ziektes die je onder de leden hebt dan op basis van een aantal klachten dan ook maar van toepassing zijn op anderen. De klachten van Sjogren notabene, die lijken absoluut niet op de klachten die @HillR heeft. Verder heb je haar er al eens op gewezen, ze heeft daar naar gekeken en je ervoor bedankt.

Nogmaals, ik heb ontzettend veel respect voor je als mens zijnde, maar die aandachtshoererij in elk topic dat jij dat ook eens meegemaakt hebt of dat jij nog wel iets weet, of dat je graag zou willen dat je dit nog kon of zus nog kon daar word ik langzamerhand echt ontzettend moe van. Geen aanval naar jou persoonlijk, maar wellicht is een bodybuildforum niet de juiste plek voor zulke dingen. Verder zal ik me onthouden van persoonlijke meningen die ik ben aangedaan, die hou ik met een reden voor mezelf.

Ik snap je reactie en het was ook totaal niet mijn bedoeling zo over te komen. Ik probeer enkel te helpen.
Ik weet alleen dat heel veel klachten die niet verklaarbaar zijn en ook niet in het rijtje van klachten van zowel sjogren als andere reuma soorten vallen weg worden geschoven onder syndroom van Sjogren. Dat was dan ook de enige reden dat ik het nog een keer aankaartte. Mijn excuus. Ik zal er niet meer over beginnen en me afzijdig houden.
Ik wil geen mensen tegen me in het harnas jagen en het is niet mijn bedoeling als een of andere aandachtsh**r over te komen.

Ik snap je reactie en het was ook totaal niet mijn bedoeling zo over te komen. Ik probeer enkel te helpen.
Ik weet alleen dat heel veel klachten die niet verklaarbaar zijn en ook niet in het rijtje van klachten van zowel sjogren als andere reuma soorten vallen weg worden geschoven onder syndroom van Sjogren. Dat was dan ook de enige reden dat ik het nog een keer aankaartte. Mijn excuus. Ik zal er niet meer over beginnen en me afzijdig houden.
Ik wil geen mensen tegen me in het harnas jagen en het is mijn bedoeling als een of andere aandachtsh**r over te komen.

Ik weet dat je alleen maar probeert te helpen en dat je het goed bedoelt ;) Dat is ook helemaal het punt niet.
Dank voor je begrip!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks @marina1975 en @Punjab :heart: Daar laat ik het verder maar even bij.

TRAINING WOENSDAG

Files all over the place, dus in Wageningen gestopt voor een train. Daardoor wist ik niet zo goed meer wat ik moest doen omdat de apparatuur van daar anders is dan in Nijmegen :roflol:

Pullups
3x1 negatief

Dusssssssss. Wordt echt hoog tijd dat ik daar wat aan ga doen. Voor m'n lats kan ik namelijk, anders dan de lat pulldown nooit echt oefeningen bedenken, en als ik deze wat onder de knie krijg dan heb ik weer wat meer variatie..

Plateloaded Pulldown SS BOR
1x10x40 / 1x8x30
1x8x60 / 1x8x30
1x8x80 / 1x8x30
Pfff, zwaar laatste setje 80, de ene keer lukt het met gemak, de andere keer is 60 al zwaar /haat.
1x8x40 / 1x8x30

Nou, toen was mijn energie wel op :fuu:Helaas mocht ik nog niet naar huis.

RDL ss Oefening voor lats ofzo in lat pully (staand)
3x10x30 (bohhhh :yell: zwaar) / 2x8x18 :fire::fire::fire: ook zwaar.

Glute pullthrough SS Cable rope pushdown
1x8x45 / 1x8x15
1x8x49 / 1x8x18
1x8x54 / 1x8x23
1x8x59 :fire::fire::fire:

Grow you tiny little ass! :windup:

Zag laatst in de gym een chick deze oefening doen met 73 kg :eek!:. Dus ik dacht f**k this shit, ik wil ook zwaarder. Gelukt!

Vertical legpress in smithmachine
1x8x30
1x8x60
1x8x80
1x8x100
:whip:

Laatste setje moest van de baas :heart: Met moeite gelukt, maar I did it. Daarna wel zo slap als een vaatdoek, kon amper nog op m'n benen staan (maar wat wil je ook als je traint op 300 kcal) :roflol:

Sideraises SS Frontraises
1x8x5 / 1x8x4
2x8x6 / 2x8x4

Kettlebellswings
3x8x16

Sinds ik vorig jaar ergens de tip hier kreeg naar aanleiding van een foto dat er nogal wat schortte aan mijn uitvoering heb ik de "how to" inmiddels diep in mijn hersens geprent. Echt uitvoeren vanuit de heupen zonder dat dat je benen of armen verder iets doen. Ernstig hoe dat burned in je glutes. Maar wel erg fijne oefening!

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52 :yell::yell::yell:

Verdomme wat zwaar.

Maar achteraf wel een lekkere training. Vandaag ernstig spierpijn in mijn armen.. super irritant, want die heb ik niet heel erg getraind ofzo, maar ze voelen echt als een stel zware lamlendige overbodige ledematen die aan mijn lijf trekken. Het liefst zou ik ze er even af halen.. :emo:

Het is wel fijn om wat zwaarder te trainen, ik ben nogal autistisch en hou heel graag vast aan mijn 8 reps. Maarja, als je altijd 8 reps wilt halen kun je nooit echt zwaarder gaan. Dus afgesproken met Pun dat ik minder op safe ga spelen en eens wat meer uit ga testen of zwaarder gaan lukt, en als het dan maar 5 reps zijn hoeft dat ook niet een drama te zijn.

Nu nog een manier vinden om mijn autistische zelf daar mee in te laten stemmen:gek:

Vandaag rust :banana:

Goeie train :kiss:

Ziet er weer top uit! Geniet van je rustdag! :)

Holy shit...aardig afgebeult door de baas wanneer je na oefening 3 al de handdoek in de ring wilde gooien:o

Respect voor de training!!:D

Thanks @marina1975 en @Punjab
Het is wel fijn om wat zwaarder te trainen, ik ben nogal autistisch en hou heel graag vast aan mijn 8 reps. Maarja, als je altijd 8 reps wilt halen kun je nooit echt zwaarder gaan. Dus afgesproken met Pun dat ik minder op safe ga spelen en eens wat meer uit ga testen of zwaarder gaan lukt, en als het dan maar 5 reps zijn hoeft dat ook niet een drama te zijn.

Helemaal mee eens en ik weet exact wat je bedoeld. In de sportschool had ik ook altijd geleerd dat je minimaal zoveel raps moest doen. Dus ik speelde ook altijd op safe omdat ik anders bang was dat het gewenste aantal reps niet zou halen. Ik ben nu helemaal van dat idee af gestapt en probeer gewoon elke training en elke set weer het maximale er uit te halen. Zijn het aantal reps dan een keer minder? Dan is dat maar zo. Maar omdat ik nu veel meer gewicht durf te pakken gaat m'n kracht in verhouding met wat ik eerst deed in eens veel sneller omhoog. En dat voelt best goed moet ik zeggen :flex:

Nou dat is dan weer goed nieuws, toch.
Wel weer vervelend voor Punjab, minder massage's, meer huishoudelijke taken:D:D:D

Knap hoor zo'n treen en dat op 300 Kcal (ontbijt) ;)
Je kan ook wat zwaarder gaan op de grote compounds DL SQ en BP bv 5x5 en elke week afwisselen..is een leuke variatie.....als je durft :p

Ok baas!!! :D

• Topic Starter Topic Starter

Couldn't do it without you! :loveyou:

Ziet er weer top uit! Geniet van je rustdag! :)

Thanks :D Ik ga er echt heel hard van genieten idd haha! Ik ben nog steeds niet wakker vandaag :yawn: en ben bang dat het ook niet meer gaat komen.. misschien vanmiddag na m'n monster"maaltijd".

Holy shit...aardig afgebeult door de baas wanneer je na oefening 3 al de handdoek in de ring wilde gooien:o

Respect voor de training!!:D

Thanks :D Als ik in m'n eentje zou trainen zou er echt niks van me terechtkomen..:duh:

Helemaal mee eens en ik weet exact wat je bedoeld. In de sportschool had ik ook altijd geleerd dat je minimaal zoveel raps moest doen. Dus ik speelde ook altijd op safe omdat ik anders bang was dat het gewenste aantal reps niet zou halen. Ik ben nu helemaal van dat idee af gestapt en probeer gewoon elke training en elke set weer het maximale er uit te halen. Zijn het aantal reps dan een keer minder? Dan is dat maar zo. Maar omdat ik nu veel meer gewicht durf te pakken gaat m'n kracht in verhouding met wat ik eerst deed in eens veel sneller omhoog. En dat voelt best goed moet ik zeggen :flex:

Fijn dat je daar zoveel baat bij hebt! Ik ga het ook echt proberen.. Daarom nu ook weer pullups ingevoerd, ik deed ze nooit omdat ik er geen volwaardige set mee kan maken, maarja.. dat gaat natuurlijk idd nooit wat worden als je ze dan maar weglaat :roflol:

Nou dat is dan weer goed nieuws, toch.
Wel weer vervelend voor Punjab, minder massage's, meer huishoudelijke taken:D:D:D

Zeker goed nieuws, krijg liever niet te horen dat ik wat onder de leden heb. Nu is het gewoon een beetje zo dat ik me niet moet aanstellen, want ik heb niks :D Dus kan gewoon weer verder met alles..

We zullen wat dat betreft waarschijnlijk wel op de oude voet verder gaan haha. Ik vind het huishouden alles behalve erg om te doen, en ik heb graag een schoon huis.. Als ik het Pun laat doen wil ik het daarna toch zelf ook nog weer "beter" doen.........:loony:Net zoals dat Pun vindt dat ik de vaatwasser niet kan inruimen en die altijd weer herverdeelt :roflol: Daarnaast vind ik het masseren van hem ook echt wel leuk om te doen, dus ik heb mezelf er mee als ik dat niet meer doe.. maar het zal wel minder lang zijn, want ik hou het gewoon niet zo goed meer vol tegenwoordig..

Ik had al geoppert voor een Thaise die kan schoonmaken en masseren.. Maar dat vond @HillR geen goed idee :rolleyes:

:roflol: Je weet met die thaisen maar nooit wat je in huis haalt... :penis: Heb overigens wel voor een huishoudster gekeken net :roflol: 12,50 per uur valt best mee!! Eens in de twee weken 2 uurtjes ofzo, badkamer en stofzuigen van bovenverdieping bijv.. :dunno:

Knap hoor zo'n treen en dat op 300 Kcal (ontbijt) ;)
Je kan ook wat zwaarder gaan op de grote compounds DL SQ en BP bv 5x5 en elke week afwisselen..is een leuke variatie.....als je durft :p

De 300 kcal was de afgelopen dagen de helft van mijn intake, dus ik begin nu idd wel slapjes te worden.. Nog even bikkelen, aanstaande zaterdag mag ik weer een beetje carbs...

Ik doe af en toe deadlifts en squats omdat ik het leuk vindt. Benchpressen doe ik niet meer en ben ik ook niet van plan, maar ik hoor net dat het niet mag ook al zou ik het willen :roflol:

:sad:

Ik doe af en toe deadlifts en squats omdat ik het leuk vindt. Benchpressen doe ik niet meer en ben ik ook niet van plan, maar ik hoor net dat het niet mag ook al zou ik het willen :roflol:

Iets wat niet mag kan juist heeeeeel spannend zijn :p

Gewoon als hij ffe naar de wc is of even niet kijkt snel op die bench gaan liggen en paar keer op en neer... En dan staan giechelen als hij terug is.

You've been a very very naughty girl

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven