- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet?Benchpressen doe ik niet meer en ben ik ook niet van plan

Verboden door de Punstapo
Gewoon als hij ffe naar de wc is of even niet kijkt snel op die bench gaan liggen en paar keer op en neer... En dan staan giechelen als hij terug is.
You've been a very very naughty girl

I guess 
Ik zie inderdaad veel chest-volume zitten. Kan me voorstellen dat je dan wat weinig 'range of motion' overhoudt voor een goede barbell bench press. Is dat naturel trouwens? Of is dat een onbeschofte vraag?Ik train mijn chest zelden, toch is dat denk ik mijn beste groep qua volume, dus die heeft niet zoveel / zwaar werk nodig.
Benchpressen vind ik niet leuk, en sterk word ik er toch niet mee.

Ik zie inderdaad veel chest-volume zitten. Kan me voorstellen dat je dan wat weinig 'range of motion' overhoudt voor een goede barbell bench press. Is dat naturel trouwens? Of is dat een onbeschofte vraag?
watskeburt. Plateloaded pulldown vind ik heerlijk voor de lats, jammer dat mijn gym die niet heeft.
Straight lat pulldown is ook fijn, maar voor de rest kom je indd al uit bij alle pullup en latpulldown varianten (closegrip, hammergrip, widegrip, onderhands, bovenhands...).
Heeft jou gym elastieken? Dan kun je net ff wat meer volume draaien afgewisseld met negatieve reps.
Lekkere treen trouwens![]()
haha!)Ik zie inderdaad veel chest-volume zitten. Kan me voorstellen dat je dan wat weinig 'range of motion' overhoudt voor een goede barbell bench press. Is dat naturel trouwens? Of is dat een onbeschofte vraag?
Creatieve afleidingsmanoeuvre om onder een antwoord uit te komen...Iemand op DBB die vraagt of iets onbeschoft iswatskeburt.

Wie zoekt, die vindtCreatieve afleidingsmanoeuvre om onder een antwoord uit te komen...![]()

Laten we het er op houden dat ik een zeer sterk vermoeden had, maar 100% zekerheid is er nooit op basis van een foto. Alhoewel, op een rantsoen van 900 KCal...Als je dat trouwens nog moet vragen dan heb je overigens wel heel weinig verstand van![]()
Iemand op DBB die vraagt of iets onbeschoft iswatskeburt.

Veel gedoe hier, weinig chest presses, wel chest volume. Weet het allemaal ook niet. Ik roep gewoon meer Floki, alijd goed...

Creatieve afleidingsmanoeuvre om onder een antwoord uit te komen...![]()
200gram tartaar en 300gr snijbonen, en omdat @Punjab van me houdt ook 5 minikrielaardappeltjes
Als je dat trouwens nog moet vragen dan heb je overigens wel heel weinig verstand van![]()
Niet iedereen is fakeboobobsessed
Laten we het er op houden dat ik een zeer sterk vermoeden had, maar 100% zekerheid is er nooit op basis van een foto. Alhoewel, op een rantsoen van 900 KCal...
Veel gedoe hier, weinig chest presses, wel chest volume. Weet het allemaal ook niet. Ik roep gewoon meer Floki, alijd goed...
Hersenschuddingkje als gevolg.. Hij begint er eindelijk weer een beetje bovenop te komen. @deus vult Floki staat op de laatste foto in mijn log, dat is de meest recente verschijning van hem op dit moment![]()