MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: Ik kan heel snel pissen :D

• Topic Starter Topic Starter
Iets wat niet mag kan juist heeeeeel spannend zijn :p

:roflol:

Gewoon als hij ffe naar de wc is of even niet kijkt snel op die bench gaan liggen en paar keer op en neer... En dan staan giechelen als hij terug is.

You've been a very very naughty girl

Ik kan me wel stoutere dingen bedenken :roflol:

Good to know :roflol: I guess :roflol:

Heb je haar voorgevel weleens gezien :eyebrow:

Ik train mijn chest zelden, toch is dat denk ik mijn beste groep qua volume, dus die heeft niet zoveel / zwaar werk nodig.
Benchpressen vind ik niet leuk, en sterk word ik er toch niet mee.

Ik train mijn chest zelden, toch is dat denk ik mijn beste groep qua volume, dus die heeft niet zoveel / zwaar werk nodig.
Benchpressen vind ik niet leuk, en sterk word ik er toch niet mee.
Ik zie inderdaad veel chest-volume zitten. Kan me voorstellen dat je dan wat weinig 'range of motion' overhoudt voor een goede barbell bench press. Is dat naturel trouwens? Of is dat een onbeschofte vraag?

Plateloaded pulldown vind ik heerlijk voor de lats, jammer dat mijn gym die niet heeft.

Straight lat pulldown is ook fijn, maar voor de rest kom je indd al uit bij alle pullup en latpulldown varianten (closegrip, hammergrip, widegrip, onderhands, bovenhands...).

Heeft jou gym elastieken? Dan kun je net ff wat meer volume draaien afgewisseld met negatieve reps.

Lekkere treen trouwens:)

Ik zie inderdaad veel chest-volume zitten. Kan me voorstellen dat je dan wat weinig 'range of motion' overhoudt voor een goede barbell bench press. Is dat naturel trouwens? Of is dat een onbeschofte vraag?

Ja, in combinatie met mijn korte armpjes heeft dat erg weinig zin haha.

Iemand op DBB die vraagt of iets onbeschoft is :dunno: watskeburt.

Plateloaded pulldown vind ik heerlijk voor de lats, jammer dat mijn gym die niet heeft.

Straight lat pulldown is ook fijn, maar voor de rest kom je indd al uit bij alle pullup en latpulldown varianten (closegrip, hammergrip, widegrip, onderhands, bovenhands...).

Heeft jou gym elastieken? Dan kun je net ff wat meer volume draaien afgewisseld met negatieve reps.

Lekkere treen trouwens:)

Ik ben idd erg blij met die plateloaded pulldown, sindsdien vind ik de cable latpulldown niet echt denderend meer.

Geen elastieken helaas.. dus, oldfashioned hopen dat er ooit eens wat meer kracht in komt (of ik dusdanig afval dat ik minder hoef te pullupen :P haha!)

ITT
giphy.gif

Veel gedoe hier, weinig chest presses, wel chest volume. Weet het allemaal ook niet. Ik roep gewoon meer Floki, alijd goed...

Creatieve afleidingsmanoeuvre om onder een antwoord uit te komen...:p

Oh, did you notice? :P

Nee, ik care niet zo hoor. Ze zijn inderdaad fake. 1,6kilo aan nepheid :roflol:

20kg afvallen doet weinig goed aan een vrouw haar t**ten.

I wish :( 200gram tartaar en 300gr snijbonen, en omdat @Punjab van me houdt ook 5 minikrielaardappeltjes :D

Als je dat trouwens nog moet vragen dan heb je overigens wel heel weinig verstand van :titty:

:roflol: Niet iedereen is fakeboobobsessed :P

Laten we het er op houden dat ik een zeer sterk vermoeden had, maar 100% zekerheid is er nooit op basis van een foto. Alhoewel, op een rantsoen van 900 KCal...

:P

:P

Veel gedoe hier, weinig chest presses, wel chest volume. Weet het allemaal ook niet. Ik roep gewoon meer Floki, alijd goed...

Floki is wat meer op de achtergrond lately. Hij heeft een ongelukje gehad met zijn grote broer. Hij schrok zo ontzettend van hem dat hij keihard tegen de deur op rende :( Hersenschuddingkje als gevolg.. Hij begint er eindelijk weer een beetje bovenop te komen.

Als ik weer een shapeupdate plaats zal hij of z'n grote broer er vast bij opstaan. Nieuwsgierige aagjes.

@deus vult Floki staat op de laatste foto in mijn log, dat is de meest recente verschijning van hem op dit moment ;)

:heart:

Gewicht
57,3

Schiet niet erg op. Ik hoop dat het binnenkort wel wat begint te dalen, want zo vind ik er niks aan (ook al moet je afgaan op verandering in de spiegel blabla).
Heb wel vorige week ook m'n CM's gemeten, dus als dat maar goed verloopt is het ook okay.

Planning vanavond:
Plateloaded legpress
Goodmornings
Hipthrusts
Legextensions
Glute pushdown
Cable kickback
Box steps
Lying legraises oid voor abs.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven