- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja, stond ze een beetje met alleen de stang op en neer te gaan.. Not on my watch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Training Donderdag
Frontsquat
1x10x20
4x5x40
1x10x20
Goblet squat
4x10x16
Legextensions
1x8x40
1x8x45
1x8x50
1x8x55
Huilen huilen huilen. Ik moest van Pun op 40 beginnen, dat kun je makkelijk!!! Nou het lukte.....
Seated legcurls
1x10x25
1x8x30
1x8x35
1x8x30
Op een of andere manier doet deze oefening op zwaar gewicht altijd pijn aan de pezen in mijn knieholtes... tips?
Single leg legextension
1x8x15
2x8x20
Glute pullthrough
4x10x25 (fullstack, stomme cablestation)
Box step up
4x10
Kettlebell swings
3x10x16
Behoorlijk zware beentjes nu, maar wel voldaan. Ik hou behoorlijk vocht vast, dus vanochtend op de weegschaal +0,6Niet heel motiverend, maar wel braaf met mijn kcal ondanks een vrije dag....
![]()
kun je ook in leg ext apparaat doen. 

PR

Beter uit de buurt blijven bij Pun in de gymHij is wel streng hoor
![]()

Precies

Mooie training. Mooi dat @Punjab je toch motiveert wat zwaarder te gaan. Even wat grenzen verleggen
Probeer eens een andere stand voor de leg curls. Misschien ligt die rol niet goed onder aan bij je benen.
Staande leg curls zijn ookkun je ook in leg ext apparaat doen.
Je gewicht gaat prima zo toch? 0.6 is niets en zo weer weg.

Ik doe geen curls, maar zat ook te denken om die staande waar natty t over heeft te gaan doen in de legextension. Liggend is ook fijn, maar die heeft mijn gym niet (alleen zo'n onding:/)
Voor de hams vind ik GHR, pullthrough en one leg rdl fijn (daar heb ik iig goed spierpijn van in de hams).
En ik doe ze echt niet meer zonder, ik loop weken met blauwe plekken waar de stang heeft gelegen, nog niet te spreken over de nare drukpijn die dat geeft xD
Voelde een beetje een rommeltje, maar blijkbaar toch goed m'n best gedaan
Dan ben je niet de enige
Ik vind bb hip thrust vreselijk, helemaal nu daar geen vet meer zit. Ik doe alleen banded hip thrusts momenteel, voel dat ook 10x beter in de glutes en scheelt gewichten verslepen en gedoe![]()

Haha ja daarom duurt het bij mij ook lang voor ik iets nieuws probeer. Sowieso is alles in het begin awkward en indd ff z9eken naar de juiste houding/gewichten. Mijn gym heeft echt tig banden en vaste plekken voor oa hip thrusts. Anders is het echt een gedoe van niks.
Due one leg rdl is een vrij lichte oefening, zou evt als finisher kunnen![]()

Ik moet mijn werkzaamheden beter doseren. Bijvoorbeeld bij huishouden minder hard poetsen en dat soort shit. (Net alsof ik als één of andere freak ontzettend te keer ga wanneer ik mijn aanrecht aan het afnemen ben ofzo...........) Maar ik ga daar maar eens wat beter mijn best in doen.
Betekent ook minder massages voor @Punjab![]()

Nee dat zet geen zoden aan de dijk.....opvoeren naar 1x/wkIk word al 1x per maand professioneel gemasseerd, maar dat is natuurlijk niet genoeg![]()