Fitness Seller

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik net klaar met mijn eerste setje "opwarmen", komt hij aan, begint 10kg plates er aan te hangen..

WAT BEN JE AAN HET DOEN?!?!?!?!

Onder het mom dat het tijd wordt dat ik eens wat zwaarder ga ipv easy way out..... :scratch:

Training Donderdag

Frontsquat

1x10x20
4x5x40
1x10x20

Goblet squat
4x10x16

Legextensions
1x8x40
1x8x45
1x8x50
1x8x55

:fire::fire:

Huilen huilen huilen. Ik moest van Pun op 40 beginnen, dat kun je makkelijk!!! Nou het lukte..... :fire:

Seated legcurls
1x10x25
1x8x30
1x8x35
1x8x30

Op een of andere manier doet deze oefening op zwaar gewicht altijd pijn aan de pezen in mijn knieholtes... tips?

Single leg legextension
1x8x15
2x8x20

Glute pullthrough
4x10x25 (fullstack, stomme cablestation)

Box step up
4x10

Kettlebell swings
3x10x16

Behoorlijk zware beentjes nu, maar wel voldaan. Ik hou behoorlijk vocht vast, dus vanochtend op de weegschaal +0,6 :( Niet heel motiverend, maar wel braaf met mijn kcal ondanks een vrije dag.... :bang:

Mooie training. Mooi dat @Punjab je toch motiveert wat zwaarder te gaan. Even wat grenzen verleggen:P

Probeer eens een andere stand voor de leg curls. Misschien ligt die rol niet goed onder aan bij je benen.

Staande leg curls zijn ook :heart: kun je ook in leg ext apparaat doen.

Je gewicht gaat prima zo toch? 0.6 is niets en zo weer weg.

Ik doe geen curls, maar zat ook te denken om die staande waar natty t over heeft te gaan doen in de legextension. Liggend is ook fijn, maar die heeft mijn gym niet (alleen zo'n onding:/)

Voor de hams vind ik GHR, pullthrough en one leg rdl fijn (daar heb ik iig goed spierpijn van in de hams).

TRAINING ZATERDAG

We zitten en er lekker in, dus daarom maar een extra train op zaterdag.

Plateloaded legpress 45degree
1x10x75,7
1x8x115,7
1x8x155,7
1x8x195,7
1x8x215,7
1x8x235,7 :fire::fire::fire::fire::fire: PR

Mensen die zeggen dat een PR op de legpress niet telt kunnen de boom in :kiss:

Goodmornings
1x10x25

Sideraises
1x10x5
2x8x6

DB Shoulder press
3x8x8

Abductor (staand)
1x10x32
1x10x39
1x10x45

Bent over row
3x10x30

Calvemachine
1x10x32
1x10x39
1x10x45

Legextensions SS Glute pushdown in pullupmachine
1x8x32 / 1x8x32
2x8x39 / 2x8x32

Latpulldown machine
3x8x32

DB curls
3x8x8

Glute cable pullthrough
1x10x32
1x10x39
1x10x45

Cable crunches
1x6x23

Veel te zwaar, toen was ik er al helemaal klaar mee. In andere cablestation begin ik altijd met 28, dus dit was kut en slechte uitvoering
1x8x18

Nog steeds kut, dus lekker naar huis! :grumble:

Training van bijna twee uren, dat is wel lekker als je de tijd hebt, gewoon lekker rustig aan en no stress! Bring the gains.

Tot semislot een fototje om de boel een beetje op te vrolijken.

Vandaag weer een training, hopelijk blijft iedereen lekker volgevreten thuis zitten.

Op zich weinig last gehad van mijn handen. Gisteren paasbrunch gehad, en na het eten vrijwel gelijk gezwollen en pijnlijke handen.... Vraag me af wat dat dan heeft uitgelokt.. Misschien een allergische reactie op voeding... of dat er bepaalde voeding is die het triggert? Ik vond het erg vreemd. Nu zijn ze wel weer okay, op stijfheid en heel erg warm na. Weird. :wave:

Beter uit de buurt blijven bij Pun in de gym :( Hij is wel streng hoor ;)

Haha, echt he. Maar mijn luie kont kan dat wel gebruiken hoor.. :D

Thanks!

:D

Precies ;)

Mooie training. Mooi dat @Punjab je toch motiveert wat zwaarder te gaan. Even wat grenzen verleggen:P

Probeer eens een andere stand voor de leg curls. Misschien ligt die rol niet goed onder aan bij je benen.

Staande leg curls zijn ook :heart: kun je ook in leg ext apparaat doen.

Je gewicht gaat prima zo toch? 0.6 is niets en zo weer weg.

Ik denk dat ik te klein ben ook voor staande curls, maar misschien eens proberen! Gelukkig zijn er wel legio mogelijkheden om je hams te trainen, maar ik vind variatie altijd wel lekker!
Thanks, ik hoop dat het gewicht weer wat sneller zakt, ben er zo klaar mee :roflol:

Ik doe geen curls, maar zat ook te denken om die staande waar natty t over heeft te gaan doen in de legextension. Liggend is ook fijn, maar die heeft mijn gym niet (alleen zo'n onding:/)

Voor de hams vind ik GHR, pullthrough en one leg rdl fijn (daar heb ik iig goed spierpijn van in de hams).

Jaa, die one leg rdl wil ik ook eens proberen, maar dat bedenk ik me dan in de gym en heb nog niet goed gezien hoe de uitvoering werkt. Hipthrust moet ik ook wat vaker doen, maar tegenwoordig moet je iets van waarde achterlaten bij de balie om de pussypad te mogen lenen en ik heb nooit iets bij me :roflol: En ik doe ze echt niet meer zonder, ik loop weken met blauwe plekken waar de stang heeft gelegen, nog niet te spreken over de nare drukpijn die dat geeft xD

Vandaag iig weer gymmen, zal eens kijken of ik wat andere oefeningen kan doen..

Ziet er goed uit in dat jurkje!

PR's op de legpress tellen natuurlijk niet!!

:windup:

TRAINING MAANDAG

Ernstig druk, maar we hadden toch de tijd, dus laten we er maar niet over klagen.....

Deadlift
1x10x20
1x8x60
1x5x65
1x5x70
1x3x75
1x8x60

Seated rows SS Military press
1x8x18 / 1x10x15
1x8x25 / 1x10x15
2x8x32 / 2x10x15

DB Rows
3x10x8

Frontraises SS Sideraises
3x8x5 / 3x8x5

Latpulldown
3x8x32

Cable flyes
1x15x9
2x8x18

Walking lunges
3x20x16kg

DOOOOOOOOOOOOOOD

Hipthrust
1x8x40
2x8x50

Toch nog best veel gedaan :roflol: Voelde een beetje een rommeltje, maar blijkbaar toch goed m'n best gedaan :P

Nu op standje chill!

Nice Paasoutfit mylady....ready for battle...:p

Dan ben je niet de enige:p

Ik vind bb hip thrust vreselijk, helemaal nu daar geen vet meer zit. Ik doe alleen banded hip thrusts momenteel, voel dat ook 10x beter in de glutes en scheelt gewichten verslepen en gedoe:D

Nice Paasoutfit mylady....ready for battle...:p

Dan ben je niet de enige:p

Ik vind bb hip thrust vreselijk, helemaal nu daar geen vet meer zit. Ik doe alleen banded hip thrusts momenteel, voel dat ook 10x beter in de glutes en scheelt gewichten verslepen en gedoe:D

Echt he, wat een kutoefening. Nu wel ontzettend spierpijn in m'n glutes, weet niet of het van de lunges is of van de hipthrust, maar ik ben er blij mee haha. Was het niet voor niks :roflol:

Overigens nog gekeken naar de one legged rdl, maar ik had al deadlifts gedaan en bedacht me toen dat het beetje over the top zou zijn om ze dan ook nog zo te doen..

Ik zou ook eens van die banden / elastieken aan moeten schaffen.. blijft er ook weer bij hahah, weet dan weer niet welke resistance enzo ik moet nemen "LAAT MAAR!" :P

Haha ja daarom duurt het bij mij ook lang voor ik iets nieuws probeer. Sowieso is alles in het begin awkward en indd ff z9eken naar de juiste houding/gewichten. Mijn gym heeft echt tig banden en vaste plekken voor oa hip thrusts. Anders is het echt een gedoe van niks.

Due one leg rdl is een vrij lichte oefening, zou evt als finisher kunnen:)

Haha ja daarom duurt het bij mij ook lang voor ik iets nieuws probeer. Sowieso is alles in het begin awkward en indd ff z9eken naar de juiste houding/gewichten. Mijn gym heeft echt tig banden en vaste plekken voor oa hip thrusts. Anders is het echt een gedoe van niks.

Due one leg rdl is een vrij lichte oefening, zou evt als finisher kunnen:)

:finger:

Vanavond weer trainen. Was gisteravond best gek om gelijk vanuit werk naar huis te gaan in plaats van naar de gym :roflol:

Vanochtend bij de reumatoloog geweest. Die gaf aan dat er niet echt iets te vinden was en dat ik het misschien eerder in overbelasting moest zoeken.
Ze gaf aan het fout te kunnen hebben maar omdat er nu geen sprake is van ontsteking, het bloed goed was, er geen zwelling is er niets is wat lijkt op reuma.

Nou helemaal fijn en helemaal mooi. Kan ik nu weer gewoon verder met m'n leven :P

Ik moet mijn werkzaamheden beter doseren. Bijvoorbeeld bij huishouden minder hard poetsen en dat soort shit. (Net alsof ik als één of andere freak ontzettend te keer ga wanneer ik mijn aanrecht aan het afnemen ben ofzo...........) Maar ik ga daar maar eens wat beter mijn best in doen.

Betekent ook minder massages voor @Punjab :aai:

Planning voor vanavond:

Pullups
Bent over row / Plateloaded pulldown
Sideraises / Frontraises
Legpress ? (@Punjab ?)
RDL
Legextension / Calfmachine
Glute pullthrough / Cable curls
Tricep DB Kickback

Klinkt wel veel, maar ik heb weer lekker veel motivatie. Voeding gaat ook (zo goed als) goed, ik word iig wat droger in de spiegel.. Als het leven een beetje meezit maak ik van het weekend weer eens een shapeupdatepic.. Maar alleen als ik het goed genoeg vind :roflol:

Wordt een dikke training vanavond zo te zien :thumb::thumb::thumb:

Ik moet mijn werkzaamheden beter doseren. Bijvoorbeeld bij huishouden minder hard poetsen en dat soort shit. (Net alsof ik als één of andere freak ontzettend te keer ga wanneer ik mijn aanrecht aan het afnemen ben ofzo...........) Maar ik ga daar maar eens wat beter mijn best in doen.

Betekent ook minder massages voor @Punjab :aai:

Nou das goed nieuws...een kopzorg minder
je kan die werkzaamheden ook uitbesteden ;)

Die massages niet uitbesteden hoor....:p

Ik word al 1x per maand professioneel gemasseerd, maar dat is natuurlijk niet genoeg :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven