XXL Nutrition

Gesloten HillR's continued shred (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Okayyyy, als Pun er niet was geweest was ik er waarschijnlijk ook niet, omdat hij altijd de auto heeft :roflol:
 
:roflol: Je mag hem altijd lenen hoor, ook als je een extra training wil doen en ik met een biertje in de zon zit te BBQen :D :D :D
 
Ik hoop dat jullie allemaal wel een beetje realiseren dat ik af en toe wat overdrijf. Sure ik vond het zwaar en warm en mehh, maar ook als pun er niet was geweest had ik het wel afgemaakt hoor :roflol:
Gelukkig maar..:grinny:
 
:roflol: Je mag hem altijd lenen hoor, ook als je een extra training wil doen en ik met een biertje in de zon zit te BBQen :D :D :D
Eigenlijk ben je gewoon een klootzak als ik dit zo lees:roflol:


:windup:
 
Ik zal het proberen elke training mee te pakken, maar ik heb altijd zo'n gruwelijk spierpijn van die pullups, dat is na 3 dagen nog niet weg..

Wellicht gaat dat oplossen als je tussen de sets door gaat rekken.....veeeel rekken dus
Vooral preventief te werk gaan ook met bovenkant rug en delts en traps
mn ex (geen sporter) had zowat dezelfde maten als jij en klaagde altijd over pijn in nek en schouders/traps
 
:heart: I'm proud baby! Je gaat hartstikke lekker en moet je die massa zien op die benen :eek: Wacht maar tot je VP nog wat lager is straks, ga je echt versteld staan :kiss:
Dit dus! Je benen gaan erg goed! :heart:
 
Goed benen hoor! En je bent lekker aan het trainen de laatste tijd, mooi :)
 
Nee hoor niet alles:D:D, ik heb ze namelijk daar neergelegd, kennis van me wilde ze gebruiken
voor bench en squat en aangezien ze bij mij thuis maar lagen stof te happen sinds ik mijn home
gym verkocht heb:rolleyes:

Maar ik weet niet, zit je daar nu in een bikini broek :eek::eek::eek:, of ben ik weer de enigste die dat zo ziet:headbang:

En over warm, mocht je vanmiddag gaan, het was vanmorgen nondedju al hartstikke warm dus maak je
borst maar nat:lol:
 
:roflol: Je mag hem altijd lenen hoor, ook als je een extra training wil doen en ik met een biertje in de zon zit te BBQen :D :D :D

:heart: je bent een schatje!

Gelukkig maar..:grinny:

:P

Eigenlijk ben je gewoon een klootzak als ik dit zo lees:roflol:


:windup:

Noujaaa, niet zo raar!

Ja dat is ook wel een beetje waar, HillR is de betere helft x2 :p

Zo vullen we elkaar goed aan :kiss:

Zelfkennis & wijsheid enzo....:thumb:

We zitten er vol mee :P

Wellicht gaat dat oplossen als je tussen de sets door gaat rekken.....veeeel rekken dus
Vooral preventief te werk gaan ook met bovenkant rug en delts en traps
mn ex (geen sporter) had zowat dezelfde maten als jij en klaagde altijd over pijn in nek en schouders/traps

Bohh, zo graag wil ik nou ook weer niet optrekken hahahah! Het is gewoon een leuke extra oefening. Ik weet dat heel veel mensen op het forum hier trainen op kracht, functionaliteit en allerlei van dat soort mooie dingen. Ik doe het vooral omdat ik het leuk vind en vanwege de veranderingen in mijn fysiek.

Ik wil er goed uit zien. Ik hoef niet perse in setjes van 8 op te trekken (al zou ik het wel cool vinden), of een bepaald gewicht te tillen. Natuurlijk train ik wel (vooral richting de zomer) tot de max en probeer ik er altijd alles uit te halen. Ik zet mijn doelen in de spiegel, niet in gewicht of reps..

Dit dus! Je benen gaan erg goed! :heart:

Thanks :heart:

Missed my point... ;)

Ik denk dat het eerder andersom is :P

:roflol: Volgens mij niet hoor :haha:

:kiss: :kiss:

Goed benen hoor! En je bent lekker aan het trainen de laatste tijd, mooi :)

Thanks! Ben ook wel weer lekker gemotiveerd, gek dat dat richting de zomer altijd wel wil.. In de winter is het meer fuck it en lekker dekentje en pepernoten (al heb ik nog steeds een dichte zak chocoladekruidnoten in de snoepla liggen :eyebrow:

Nee hoor niet alles:D:D, ik heb ze namelijk daar neergelegd, kennis van me wilde ze gebruiken
voor bench en squat en aangezien ze bij mij thuis maar lagen stof te happen sinds ik mijn home
gym verkocht heb:rolleyes:

Maar ik weet niet, zit je daar nu in een bikini broek :eek::eek::eek:, of ben ik weer de enigste die dat zo ziet:headbang:

En over warm, mocht je vanmiddag gaan, het was vanmorgen nondedju al hartstikke warm dus maak je
borst maar nat:lol:

Ohhhhhh :roflol: Aardig dat ik ze evt mag gebruiken!

Nee, het is gewoon een kort broekje :eyebrow: maar door het zitten en de beweging die je maakt kruipt ie omhoog (verschrikkelijk), maar het gaf zo wel een okay beeld voor m'n benen :D

Ik maak mijn tetten nat in dat geval, want we gaan inderdaad sporten.. dit keer in een lange legging :roflol:

De planning:
Pullups drie setjes
Abs twee oefeningen
Kuiten twee oefeningen
Dumbell shoulder press
Chest twee oefeningen
Biceps / Triceps

Misschien zelfs wel eventjes light weight deadlift voor onderrug.

Verder geen rug want ik heb last van een overbelast ding bij m'n schouderblad door al dat gehoest. Afgelopen maandag iets te zwaar gepakt waardoor het nu bij inademen al vervelend is..
 
ik wel (vooral richting de zomer) tot de max en probeer ik er altijd alles uit te halen. Ik zet mijn doelen in de spiegel, niet in gewicht of reps..

Ahhh zooo dan zijn idd de spiegel en de koelkast je grootste "vrienden" :p
 
Jij wel :knipoog:, mits ze der nog liggen haha.

Ik maak mijn tetten nat in dat geval, want we gaan inderdaad sporten.. dit keer in een lange legging :roflol:
.

:haha:
 


Jij wel :knipoog:, mits ze der nog liggen haha.



:haha:

Fantasie slaat hier weer op hol

TIBWV6e.gif
 
Hiii guys...

Donderdag braaf naar de gym geweest en upperbody getraind. Maar aangezien ik daarna vrij was en geen zin had om achter de laptop te zitten vergeten te loggen en natuurlijk ook vrijwel alle oefeningen en gewichten vergeten.


Maar wel een fototje, dus dat betekent dat ik in ieder geval single arm cable curls heb gedaan :P

Afgelopen weekend zo'n 10 uren gespendeerd in de voortuin. Zo'n 1500 kilo grond/grind geschept dus verder nog niet weer getraind. Ernstig spierpijn in m'n rug en glutes (van het kruiwagen lopen :roflol: ) Dus wel aardig wat beweging gehad afgelopen weekend.

Wel ook aardig wat gegeten.... Heb geen kcal geteld en lekker gebbq'd en maar liefst 2 magnums gehad.. Maar ik zal zeker niet boven onderhoud hebben gezeten (in combinatie met de beweging).

Morgen weer benen trainen.

FOTOCONTEST
Er komt weer een contest aan :rocknana: Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik meedoe, ik hoop maar dat er genoeg animo bij de dames is om mee te doen... Zou wel echt leuk zijn en natuurlijk extra motivatie om toch weer beter er bij te staan dan vorig jaar. Anders ben ik al gauw een beetje zo van "lekker rustig aan" en "vakantie voorbij, lets get fat again". :haha:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven