Fitness Seller

Hoe belangrijk vind jij krachttoename? (1 bezoeker)

Hoe belangrijk vind jij krachttoename?


  • Totaal stemmers
    586

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Powerlifter.
 
vind kracht toch zeker net zo belangrijk als verkrijgen van massa! Al gaat het om het mentale gedeelte
 
Hoe meer ik lift hoe beter ik me voel.
 
Kracht op de grote 3 is voor mij wel ''belangrijk'' daarnaast ik gewoon rustig me andere oefeningen op high reps.
 
Kracht heeft voor mij wel enig belang, maar veel minder dan het groeien.

Uiteraard! :thumb:
 
kracht vind ik het belangrijkste
 
Ik doe deze sport voor groei maar in de gym is kracht het enige waar ik aan denk !!!
 
Doe vooral Powerlifting en Strongman, dus kracht.
 
Kracht vind ik belangrijker dan massa... Betekent natuurlijk niet dat ik massa niet belangrijk vind. Mijn stats zijn nog stijgende, maar ik moet er niet aan denken dat ik bv dadelijk bijna niet meer progress met gewichten (heeft misschien ook met de gewichten te maken). Als ik bv moest kiezen tussen NK BB of gewichtheffen/powerlifting, kies ik PL/heffen.
 
Massa heeft bij mij het meeste prioriteit, maar zware en sterke trainingen maken is toch ook wel erg leuk!
 
massa maakt voor mij weinig uit, kracht meer, maar een slank lichaam nog meer
 
Tis leuk als ik sterker word maar wil natuurlijk een prachtfysiek:P
 
massa is zeker belangrijk, maar zoals de meesten voelt het gewoon goed wanneer je sterker wordt en je een PR zet
 
vind ik beide belangrijk
 
het ene kan niet zonder het andere
 
Ik train wel voor massa, maar toch is kracht ook wel belangrijk. Zoiezo wat zou het zijn om superarmen te hebben om er dan niks mee te kunnen.. Ook houd het me gemotiveerd, als ik steeds 15 kg bankdruk, maar ik merk wel iets van vooruitgang in massa.. dan voelt het toch niet echt vet aan, omdat ik inprincipe ook wil zien dat ik dan zwaarder kan tillen.
Gelijk zou ik zeggen dus.

Hier ben ik het mee eens. 50/50 voor mij.
 
het ene kan niet zonder het andere
Genoeg BB die huge zijn en toch tegenvallende krachtstats hebben. Dat komt omdat je specifiek kan trainen voor massa OF je kan specifiek trainen voor kracht. Deze poll gaat er dus over in welke mate jij kracht belangrijk vindt.
 
Genoeg BB die huge zijn en toch tegenvallende krachtstats hebben. Dat komt omdat je specifiek kan trainen voor massa OF je kan specifiek trainen voor kracht. Deze poll gaat er dus over in welke mate jij kracht belangrijk vindt.
OFFTOPIC: maar ben wel heel benieuwd waar ik kan vinden wat nou precies meer massa danwel kracht verhoogd?
ik train altijd via een splitschema maar zijn er nog specifiekere manieren en zoja kan ik dat hier op het forum vinden?
 
Genoeg BB die huge zijn en toch tegenvallende krachtstats hebben. Dat komt omdat je specifiek kan trainen voor massa OF je kan specifiek trainen voor kracht. Deze poll gaat er dus over in welke mate jij kracht belangrijk vindt.

Ik vind kracht heel belangrijk in BB
 
Ik vind kracht minder belangrijk dan groeien , maar het is wel ook een groot onderdeel.
Want het geeft gewoon een enorme kick om steeds meer te kunnen tillen en ik voel me dan veel succesvoller:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven