Fitness Seller

Hoe belangrijk vind jij krachttoename?

Hoe belangrijk vind jij krachttoename?


  • Totaal stemmers
    586

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben je met een gespierd lijf zonder power to back it up, beide dus, met toch wel de weegschaal een beetje overhellend naar de kracht.
 
Allebei even belangrijk.
 
Bodybuilding is het vormen van m'n lijf, dus: groei. Vind het wel cool dat ik sterker ben dan de gemiddelde meid die ik ken, dus krachttoename is wel een leuke bijkomstigheid! :D
 
Kracht lijkt me een voorwaarde om ook massa te kunnen genereren.
Aangezien je massa krijgt door steeds zwaarder te gaan (progressive overload), moet je dus ook wel kracht winnen wil dit kunnen.
Kracht zie ik dus als een voorwaarde om ook in je massatrainingen voortgang te kunnen boeken. Het een kan niet zonder het ander!
 
Ik vind kracht en massa even belangrijk. Het moet een beetje in verhouding met elkaar zijn. Niet dat je een dikke beer van 100+ kilo bent die maar 10 kilo kan bankdrukken.
 
Kracht is voor mij niet zo belangrijk als groei.ben altijd vrij sterk geweest maar helaas ook ****ing dun natuurlijk is dat in me trainingsjaren flink verandert.
Alleen heb ik er nu wel de pest in dat ik veel kracht heb moeten inleveren i.v.m.cut.
 
Groei is veel belangrijker, krachttoename is alleen wel fijn, toch een beetje competitief wat dat betreft.
Zelfs als je met constante lage gewichten een mooier lichaam kunt krijgen, lijken me dat toch heel onbevredigende trainingen.
 
in eerste instantie is groei het belangrijkste.. als je groeit word je meestal ook sterker (indien dit spiermassa is)
 
Ik vind massa belangrijk omdat ik het mooi vind en kracht vind ik belangrijk omdat ik aan thaiboksen doen en als kleine opdonder graag eens een andere meid in de ring KO wil slaan/trappen
 
Massa.
Rest is niet nodig
 
Ik train naar kracht, en de nodige massa zal wel vanzelf volgen.
 
De massa volgt automatisch als je kracht traint, handig meegenomen.
 
Is helemaal niet belangrijk voor mij
 
Massa iets belangrijker omdat ik voor andere sporten kracht wel handig is maar ik vind massa wel het belangrijkst omdat je massa altijd ziet als je normaal over straat loopt en kracht bijna nooit
 
Vind kracht heel belangrijk want wat heb je aan je spiermassa als je geen kracht hebt.
En zie liever iemand correct trainen dan iemand die met zijn ganse lichaam zwiert om zijn biceps te trainen.
 
Mijn doel ligt eerder bij een mooi fysiek, dan bij het aantal kilo's. Maar het aantal kilo's toon wel aan of je progressie maakt.
 
Kracht heeft voor mij wel enig belang, maar veel minder dan het groeien.
 
Breder worden is voor mij een even groot doel als meer kracht verkrijgen!
Is wel heel mooi als je veel kracht hebt en breed bent :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven