AndroidHealthClinic

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
Hoe kunnen jullie je eigen moeder haten. Zij heeft je op de wereld gebracht, een beetje respect mag wel!

Iedereen moet respect verdienen, dat krijg je niet zo maar.
Wil niet weten wat er allemaal aan de hand is, maar probeer zo snel mogelijk op ze zelf te gaan wonen.

Wat! Haha dronken toen je deze topic maakte :D
0..Tuurlijk je hebt een keer een conflict maar haat ? No way!

ik kan wel vaag zeggen dat ze mij het leven tot een hel maakt en daar echt de kinderachtigste en belachelijkste dingen voor doet, constant de dreigingen en me zo snel mogelijk het huis uit wil al kan ik dat financieel nog niet aan
Je bent 20. Het wordt goddomme tijd dat je dat wel financieel aankan. Logisch dat ze je luie reet het huis uit wil hebben.

dus weiger ik dat en het enige wat ze dus nu doet is het leven zo hard mogelijk maken voor mij met alle middelen die ze tot haar beschikking heeft en zelfs leugens vandoen..
Let me get this straight: jij weigert HAAR huis te verlaten, en bent nu kwaad dat ze je met alle middelen toch kwijt wilt? Zullen we dan maar een zwerver op je kamer neerzetten? Je mag hem alleen niet wegpesten, hoor. Kijken hoe jij het vindt als er een parasiet aan je hangt.

ik hield vroeger ook van mijn moeder, ik ontken het niet. Maar dat was nog toen ik haar niet nodig had.

:roflol:

Iedereen die niet in een breuk lag na deze opmerking, die heeft nog nooit van narcisme gehoord. Mensen beschouwen als gebruiksvoorwerpen, etc.

Of je hebt een Oedipus-complex, en wil daarom de deur niet uit.

Je bent 20. Het wordt goddomme tijd dat je dat wel financieel aankan. Logisch dat ze je luie reet het huis uit wil hebben.

Let me get this straight: jij weigert HAAR huis te verlaten, en bent nu kwaad dat ze je met alle middelen toch kwijt wilt? Zullen we dan maar een zwerver op je kamer neerzetten? Je mag hem alleen niet wegpesten, hoor. Kijken hoe jij het vindt als er een parasiet aan je hangt.

Nogal cru gezien, lijkt mij dat in jouw ogen de moederliefde voor haar zoon totaal niet bestaat. Net alsof je zijn verblijf daar zakelijk bekijkt of zelfs vergelijkt als een zwerveropvang? Of is het overal zo eens volwassen de moeder haar kinderen het huis uit jaagt en wil? Ik ben er 25 en woon nog steeds thuis, hier juichen ze dat alleen maar toe.

Onzin. Het is de taak van een moeder om haar kind op te voeden naar zelfstandigheid. Dat iemand het niet is kan net zo goed aan de moeder zelf liggen. Alsof ouders geen verantwoordelijkheid zouden hebben naar hun kinderen toe en hen op 18-jarige leeftijd gewoon de deur uit kunnen trappen omdat het dan op die leeftijd plots enkel de schuld van de puber wordt. Beetje krom.

Iedereen moet respect verdienen, dat krijg je niet zo maar.
Wil niet weten wat er allemaal aan de hand is, maar probeer zo snel mogelijk op ze zelf te gaan wonen.

Indd, je krijgt respect als je het verdient, niet door een potje nken :D

Nogal cru gezien, lijkt mij dat in jouw ogen de moederliefde voor haar zoon totaal niet bestaat. Net alsof je zijn verblijf daar zakelijk bekijkt of zelfs vergelijkt als een zwerveropvang? Of is het overal zo eens volwassen de moeder haar kinderen het huis uit jaagt en wil? Ik ben er 25 en woon nog steeds thuis, hier juichen ze dat alleen maar toe.

Ieder zijn mening: ik vind dat een kind met 20 het huis uit moet zijn ipv doorparasiteren op de ouders.
Ook al betaal je kostgeld, zelfstandig functioneren is een stuk beter.

Wat topicstarter betreft:

Je hebt 2 soorten mensen:
de soort die over een situatie zeurt en er niks aan doet
de soort die iets aan zijn situatie doet en er niet over zeurt

Waar een wil is is een weg:
al neem je 3 kranten wijken en een zaterdag baan als vakkenvuller. Als je maar weg komt.

Iedereen met de argument dat je je moeder niet kan haten, want ze heeft je op de wereld gebracht en dat ze daarom respect verdient is een dombo.

Respect omdat ze geil was en wou nken en per ongeluk een kind kreeg :D komop zeg.

Respect omdat ze jou dumb-ass wou houden, gewoon haar hele lichaam naar de klote heeft laten gaan 9 maanden lang en jou dr nog naar een zware bevalling waarbij dr private-parts nog open zijn gereden, of erger opengesneden als een varken om het mooie wonder 'jij dus ???' te aanschouwen en op te kunnen voeden naar een voorbeeld van de mens.

Beetje jammer dat sommige dit niet kunnen begrijpen.

Ook al zijn er issues tusse mams en kind, get over it.. het is en blijft familie..
Iedereen maakt erge shit mee, geef et een plekje en get over it. pls

Wat ik persoonlijk over mijn mama's kwijt wil.. Ben sort of geadopteerd
biologische moeder kon niet voor me zorgen (long story) mijn adoptiemama is nu 71.. Beide heb ik godsgruwelijk veel respect voor hen. Heb wel dagelijks ruzie, maar dat hoort bij me leeftijd. Ben super trots op mijn familie hoe k*t gemeen of achterbaks ze ook zijn soms, familie is familie, daarbij hoort onvoorwaardelijke liefde met een hoop irritaties

De tijd van met 20 jaar uit huis is bijna wel voorbij. Of je moet op kamers gaan, maar dan woon ik liever thuis.

Hoeveel mensen zitten er tegenwoordig wel niet op school, als ze 20 zijn? Een hele hoop, dan kan je echt NOWAI een huis betalen, met geluk wel een kamer, maar dan zit je met 20m2, kan je net zogoed thuis wonen.

Ik heb een kroontje

Respect omdat ze jou dumb-ass wou houden, gewoon haar hele lichaam naar de klote heeft laten gaan 9 maanden lang en jou dr nog naar een zware bevalling waarbij dr private-parts nog open zijn gereden, of erger opengesneden als een varken om het mooie wonder 'jij dus ???' te aanschouwen en op te kunnen voeden naar een voorbeeld van de mens.

Beetje jammer dat sommige dit niet kunnen begrijpen.

Ook al zijn er issues tusse mams en kind, get over it.. het is en blijft familie..
Iedereen maakt erge shit mee, geef et een plekje en get over it. pls

Wat is dit voor onzin, dus je moet ook respect voor je moeder hebben als ze jou op de wereld heeft gezet, maar je verder nergens mee helpt???

Wat is dit voor onzin, dus je moet ook respect voor je moeder hebben als ze jou op de wereld heeft gezet, maar je verder nergens mee helpt???

tjah hangt ervanaf waarmee helpen eh..
als je 20 bent ben je een volwassenen die in staat moet zijn je eigen boontjes te doppen.. Waarmee moet ze je dan nog helpen?

tjah hangt ervanaf waarmee helpen eh..
als je 20 bent ben je een volwassenen die in staat moet zijn je eigen boontjes te doppen.. Waarmee moet ze je dan nog helpen?

Ik bedoel die jaren daarvoor, of moet je ineens respect hebben als je volwassen bent en alles zelf kunt:rolleyes:

Ik bedoel die jaren daarvoor, of moet je ineens respect hebben als je volwassen bent en alles zelf kunt:rolleyes:

Die jaren daarvoor is het logisch dat ze je helpt idd :) Maar dan toch heeft ze toch iets goeds gedaan in die opvoeding, als je toch uiteindelijk volwassen bent en alles zelf kunt toch? ;) zijn genoeg trieste figuren die tot hun 40e nog bij mammie wonen :|

Die jaren daarvoor is het logisch dat ze je helpt idd :) Maar dan toch heeft ze toch iets goeds gedaan in die opvoeding, als je toch uiteindelijk volwassen bent en alles zelf kunt toch? ;) zijn genoeg trieste figuren die tot hun 40e nog bij mammie wonen :|

Wil jij mijn zoons mammie zijn ?

foutje

Terug
Naar boven