XXL Nutrition

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
is herkenbaar.

doch de ene dag is de andere niet, af en toe zitten er echt klotedagen tussen en soms gebeurd wel eens iets dat de dag best aangenaam maakt.

maar als je echt alle dagen een job 100 % tegen je zin doet, dan zou ik toch serieus overwegen om naar iets anders uit te kijken.

heb vroeger ook vaak afgewisseld van werk en heb nu al enkele jaren iets dat ik min of meer wel graag doe.
ik verdien misschien wel ietsje minder dan vroeger maar ben stukken gelukkiger en daar draait toch alles om, niet ?
word

• Topic Starter Topic Starter
1, je moeder haten is voor pubers. Mijn moeder en ik zitten op het zelfde niveau qua veel dingen. Ze doet veel voor me en kookt heerlijk. Ik ben nooit boos op haar en zij niet op mij.

ik hield vroeger ook van mijn moeder, ik ontken het niet. Maar dat was nog toen ik haar niet nodig had. Ik heb nix aan haar, ik probeerde onlangs nog een normaal gesprek met haar te starten gewoon wat zeveren over de staking die er was op het werk maar ze moest het gesprek uiteraard weer verbrotten, ik ben zonder iets te zeggen gewoon weggelopen omdat ik wist dat het nix zou uithalen. Achja ze heeft nooit de moeite gedaan iemand van ons gezin op te voeden.. En ja die laatste uitspraak is helemaal waar. Sommige ouders denken dat het vanzelfs gaat..

250 euro per maand is behoorlijk veel, maar kostgeld betalen op zich is heel normaal hoor, moest ik ook toen ik nog thuis woonde.

ik hield vroeger ook van mijn moeder, ik ontken het niet. Maar dat was nog toen ik haar niet nodig had. Ik heb nix aan haar, ik probeerde onlangs nog een normaal gesprek met haar te starten gewoon wat zeveren over de staking die er was op het werk maar ze moest het gesprek uiteraard weer verbrotten, ik ben zonder iets te zeggen gewoon weggelopen omdat ik wist dat het nix zou uithalen. Achja ze heeft nooit de moeite gedaan iemand van ons gezin op te voeden.. En ja die laatste uitspraak is helemaal waar. Sommige ouders denken dat het vanzelfs gaat..

Vervelend Smurf (ik meen 't). Altijd jammer als je niet goed kunt opschieten met je ouders.

250 euro per maand is behoorlijk veel, maar kostgeld betalen op zich is heel normaal hoor, moest ik ook toen ik nog thuis woonde.

die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

Vervelend Smurf (ik meen 't). Altijd jammer als je niet goed kunt opschieten met je ouders.

tnx, ben altijd jaloers als ik mensen zie die goed met hun moeder kunnen op schieten. Heb zelfs eens iemand voor de webcam zien wenen omwille van haar lief en haar moeder kwam af om haar te troosten. Ik kreeg het echt moeilijk toen .. ook deels omdat ik zelf geen vriendin heb wrs:p

die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

echt.. ik zou mijn moeder hier ook echt om haten...

:rolleyes:

grow up kerel en ga het huis uit.

:rolleyes: stop gewoon met je gejank

Als je vroeger verkracht zou zijn, of zonder reden compleet in elkaar gebeukt zou zijn.. dan heb je wel een reden om die persoon te haten. Maar wat je hier aanhaalt.... ik heb ook niet echt het idee dat je weet wat haten uberhaupt inhoud. Dat is iemand de dood toewensen. Ik wil je wel eens zien als je moeder onder een bus terecht is gekomen. Dan krijg je spijt als haren op je hoofd dat je dit ooit over je moeder hebt gezegd.

ik krijg kost en inwoning :roflol: ik krijg juist nix, ik betaal er 250 euro/maand voor voor een klein kamertje en koop daarnaast nog mijn eten ook en every other single thing i want. En daarover gaat het trouwens niet, al was het mss leuk geweest dat ik net als jij gratis eten en inwoon zou hebben. En je wilt niet weten welke wereld ik moeten verzetten heb om dat te bereiken want eerst wou ze nog de helft van mijn loon om hier te mogen blijven, dan was het 500 euro/maand en nu dus maar 250. Al geef ik wel veel geld uit aan levensnoodzakelijke middelen zoals eten en onderhoudsproducten .

Ik woon niet meer thuis. Toen ik wel thuis woonde betaalde ik 10 jaar geleden ook 350 gulden voor een klein kamertje. En at ik meestal buitenshuis. In die tijd kon ik ook niet met mijn ma opschieten, maar dat is nog geen reden om te gaan haten.

Je kan trouwens makkelijk het huis uit als je dit uitgavenpatroon hebt. Je gaat er financieel alleen maar op vooruit zoals je het nus schetst of iets achteruit maar dan heb je geen gezeik meer. Maar het punt is dat je het huis helemaal niet uit wil. Anders was je allang weggeweest.

ga dan in godsnaam het huis uit. Sjezus.

word.

250 euro/ maand betalen + op voet van oorlog met iemand leven...

en dan wil jij er nog een paar jaartjes bij leven ?

kwel jezelf niet langer en zoek iets om zelfstandig te gaan wonen.

Ongelooflijk dit.. Je betaalt dus al praktisch alles zelf maar kiest er toch voor om bij haar te blijven te wonen. In haar huis. Waar zij met recht de regels bepaald.

Tijd om volwassen te worden.

Ik woon niet meer thuis. Toen ik wel thuis woonde betaalde ik 10 jaar geleden ook 350 gulden voor een klein kamertje. En at ik meestal buitenshuis. In die tijd kon ik ook niet met mijn ma opschieten, maar dat is nog geen reden om te gaan haten.

Je kan trouwens makkelijk het huis uit als je dit uitgavenpatroon hebt. Je gaat er financieel alleen maar op vooruit zoals je het nus schetst of iets achteruit maar dan heb je geen gezeik meer. Maar het punt is dat je het huis helemaal niet uit wil. Anders was je allang weggeweest.

waar de **** haal ik het geld om wasmachine, strijkijzer, blablabla te kopen? beetje besparen op kleren kopen zal niet veel helpen hoor.. maar je weet het vast allemaal beter want jij hebt echt DE levenservaring om te weten wat ik wil :)

waar de **** haal ik het geld om wasmachine, strijkijzer, blablabla te kopen? beetje besparen op kleren kopen zal niet veel helpen hoor.. maar je weet het vast allemaal beter want jij hebt echt DE levenservaring om te weten wat ik wil :)

Hij heeft gelijk hoor. Je moet gewoon proberen om een beetje te sparen... dingen zoals wasmachine en strijkijzer heb je echt niet meteen nodig. Spaar voor de belangrijkste dingen en zoek een woning.

Je HAAT je moeder toch zo? En je houdt het thuis ECHT niet meer uit? Dan moet je idd niet zeuren en iets voor jezelf gaan zoeken. Dan word je vast een stuk gelukkiger... en als je eenmaal het huis uit bent, wordt de band met je moeder misschien ook wel beter... was bij mij tenminste wel zo.

Hij heeft gelijk hoor. Je moet gewoon proberen om een beetje te sparen... dingen zoals wasmachine en strijkijzer heb je echt niet meteen nodig. Spaar voor de belangrijkste dingen en zoek een woning.

Je HAAT je moeder toch zo? En je houdt het thuis ECHT niet meer uit? Dan moet je idd niet zeuren en iets voor jezelf gaan zoeken. Dan word je vast een stuk gelukkiger... en als je eenmaal het huis uit bent, wordt de band met je moeder misschien ook wel beter... was bij mij tenminste wel zo.

wasmachine en strijkijzer zijn wel belangrijk hé!!! hoe moet ik anders mijn kleren wassen? :D

wasmachine en strijkijzer zijn wel belangrijk hé!!! hoe moet ik anders mijn kleren wassen? :D

dan ga je een paar weken niet stappen en heb je een wasmachine bij elkaar gespaard.. je wilt toch niet zeggen dat je maar 250 per maand verdient he?

Ik heb ook geen wasmachine! Ik ga naar de wasserette, of doe de was bij mijn vriend... 't is misschien niet ideaal... maar ach, ik vind het best. (Wasserette is niet duur.)

Ohja en ik strijk mijn kleren nooit. Nergens voor nodig.

Terug
Naar boven