MuscleMeat

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
Wil je moeder vast wel voor je doen als ik dit zo lees.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook geen wasmachine! Ik ga naar de wasserette, of doe de was bij mijn vriend... 't is misschien niet ideaal... maar ach, ik vind het best. (Wasserette is niet duur.)

Ohja en ik strijk mijn kleren nooit. Nergens voor nodig.

idd mijn nieuwe truis en nudie broek hoef ik ook niet te strijken :D

wasmachine en strijkijzer zijn wel belangrijk hé!!! hoe moet ik anders mijn kleren wassen? :D

Je bent toch maar alleen ... dus je was heb je ook snel even met de hand uitgewassen.
En je lakens en toestanden ga je toch even voor naar de wasserij.

Ga eens lekker op je eentje wonen, eens kijken hoe duur dat is ... dan ben je blij dat je
maar 250 euro aan je ouders moet betalen.

Je bent toch maar alleen ... dus je was heb je ook snel even met de hand uitgewassen.
En je lakens en toestanden ga je toch even voor naar de wasserij.

Ga eens lekker op je eentje wonen, eens kijken hoe duur dat is ... dan ben je blij dat je
maar 250 euro aan je ouders moet betalen.

op mijn eentje wonen wrs 800-900 euro/maand ofzo? en.. nu 600 ofzo

Als je gewoon op kamers gaat..

voor ong.300-450 euro heb je een kamer/studio. All in (dus incl. gas water en licht, internet, tv, etc). Dan hou je voldoende over om je zaken op orde te brengen.

Als je gewoon op kamers gaat..

voor ong.300-450 euro heb je een kamer/studio. All in (dus incl. gas water en licht, internet, tv, etc). Dan hou je voldoende over om je zaken op orde te brengen.

zo goedkoop is het hier niet in belgie

Ja, zoiets ga je geraken ... maar niet vergeten dat er ook nog een auto etc moet worden bijgeteld hé ...

Trouwens, een strijkijzer kost je een 50euro en een wasmachine heb je al voor 300 euro ofzo ;)

Als je niet zo heel veel verdiend, kan je je eventueel inschrijven bij een sociale huisvestiging,
dan kan je goedkoper gaan huren.

ik zie wel, tnx ga nu gaan werken

Ja, zoiets ga je geraken ... maar niet vergeten dat er ook nog een auto etc moet worden bijgeteld hé ...

Trouwens, een strijkijzer kost je een 50euro en een wasmachine heb je al voor 300 euro ofzo ;)

Als je niet zo heel veel verdiend, kan je je eventueel inschrijven bij een sociale huisvestiging,
dan kan je goedkoper gaan huren.

jarenlange wachtlijst ,vooral als alleenstaande man, daar moet je niet op hopen, alleen de echt hopeloze gevallen komen daarvoor meteen in aanmerking, en dan nog ;)

jarenlange wachtlijst ,vooral als alleenstaande man, daar moet je niet op hopen, alleen de echt hopeloze gevallen komen daarvoor meteen in aanmerking, en dan nog ;)

Bwah, in een ver verleden was ik daar nog geen jaar ingeschreven toen ze me al belde ...
Het hielp natuurlijk wel dat ik iemand via via daar kende :p

Kerel, als je nu 600 euro p.m. betaalt om thuis te wonen, kun je beter lekker op jezelf gaan. Ik vind het wel vrij normaal dat je moeder om kostgeld vraagt, kom op zeg, je werkt toch gewoon, kun je ook een beetje bijdragen aan de huur en dergelijke.

Vind het allemaal maar een beetje onzin wat je uitkraamt. Je moeder haten, omdat je wat spulletjes voor jezelf moet betalen en omdat je je bed moet opmaken. Dat is wat ik uit je reacties haal. Beetje puberaal, vind je zelf ook niet?

Bwah, in een ver verleden was ik daar nog geen jaar ingeschreven toen ze me al belde ...
Het hielp natuurlijk wel dat ik iemand via via daar kende :p

ja, dat zal wel veel geholpen hebben;)
ik heb nog 1 jaar als klusjesman gewerkt voor de sociale huisvestigingsmaatschapij hier in in ieper, en dit is dan nog een kleine stad en normaal geraak je maar zo snel aan een huis als je mohammed heet, je werkloos bent, je geen woord nederlands spreekt en je 10 kinderen meesleurt :rolleyes:

Als de situatie echt zo belabberd is, doe je er wat aan. Waar een wil is, is een weg. Ik hoor alleen maar excuses om door te kunnen zeiken.

Toen ik 't huis uitging zat ik een van de slechste wijken in Rotterdam, zonder wasmachine, t*ring nu ik er aan denk zelfs zonder warm water de eerste twee weken.

Als je zegt ja maar zo wil ik niet wonen, kan ik me voorstellen, maar zeik dan ook niet zo want zo slecht is je huidige situatie dan kennelijk niet.

Kerel, als je nu 600 euro p.m. betaalt om thuis te wonen, kun je beter lekker op jezelf gaan. Ik vind het wel vrij normaal dat je moeder om kostgeld vraagt, kom op zeg, je werkt toch gewoon, kun je ook een beetje bijdragen aan de huur en dergelijke.

Vind het allemaal maar een beetje onzin wat je uitkraamt. Je moeder haten, omdat je wat spulletjes voor jezelf moet betalen en omdat je je bed moet opmaken. Dat is wat ik uit je reacties haal. Beetje puberaal, vind je zelf ook niet?

omaaigood mensen kunnen jullie echt niet lezen?klaag ik omdat ik inwoon en eten moet betalen? das zo van ... hallo? ik kan niet lezen...

Waarom iemand respecteren omdat ze je louter en alleen gebaard heeft? Respect moet je verdienen als persoon en dit doe je als ouder door je kind met vallen en opstaan op te voeden tot een zelfstandig individu.
Iedereen heeft dus het recht om zijn ouders te haten zonder dat ie daarvoor scheef moet worden aangekeken. Hoe kan je trouwens oordelen over een ander zijn gevoelens als je niet in zijn schoenen staat?

Ik heb geen enkele reden om m'n moeder te haten -> 1

wazza

Laatst bewerkt:
geen haat, soms wel irritatie

vage topic trouwens ???

Terug
Naar boven