- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook geen wasmachine! Ik ga naar de wasserette, of doe de was bij mijn vriend... 't is misschien niet ideaal... maar ach, ik vind het best. (Wasserette is niet duur.)
Ohja en ik strijk mijn kleren nooit. Nergens voor nodig.

wasmachine en strijkijzer zijn wel belangrijk hé!!! hoe moet ik anders mijn kleren wassen?![]()
Je bent toch maar alleen ... dus je was heb je ook snel even met de hand uitgewassen.
En je lakens en toestanden ga je toch even voor naar de wasserij.
Ga eens lekker op je eentje wonen, eens kijken hoe duur dat is ... dan ben je blij dat je
maar 250 euro aan je ouders moet betalen.
op mijn eentje wonen wrs 800-900 euro/maand ofzo? en.. nu 600 ofzo
Als je gewoon op kamers gaat..
voor ong.300-450 euro heb je een kamer/studio. All in (dus incl. gas water en licht, internet, tv, etc). Dan hou je voldoende over om je zaken op orde te brengen.
op mijn eentje wonen wrs 800-900 euro/maand ofzo? en.. nu 600 ofzo

Ja, zoiets ga je geraken ... maar niet vergeten dat er ook nog een auto etc moet worden bijgeteld hé ...
Trouwens, een strijkijzer kost je een 50euro en een wasmachine heb je al voor 300 euro ofzo
Als je niet zo heel veel verdiend, kan je je eventueel inschrijven bij een sociale huisvestiging,
dan kan je goedkoper gaan huren.

jarenlange wachtlijst ,vooral als alleenstaande man, daar moet je niet op hopen, alleen de echt hopeloze gevallen komen daarvoor meteen in aanmerking, en dan nog![]()

Bwah, in een ver verleden was ik daar nog geen jaar ingeschreven toen ze me al belde ...
Het hielp natuurlijk wel dat ik iemand via via daar kende![]()

Kerel, als je nu 600 euro p.m. betaalt om thuis te wonen, kun je beter lekker op jezelf gaan. Ik vind het wel vrij normaal dat je moeder om kostgeld vraagt, kom op zeg, je werkt toch gewoon, kun je ook een beetje bijdragen aan de huur en dergelijke.
Vind het allemaal maar een beetje onzin wat je uitkraamt. Je moeder haten, omdat je wat spulletjes voor jezelf moet betalen en omdat je je bed moet opmaken. Dat is wat ik uit je reacties haal. Beetje puberaal, vind je zelf ook niet?
omaaigood mensen kunnen jullie echt niet lezen?klaag ik omdat ik inwoon en eten moet betalen? das zo van ... hallo? ik kan niet lezen...