Fitness Seller

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

Regels zijn er toch net om het ons allemaal zo comfortabel mogelijk te maken zodat het geen chaotische bende wordt? dan mag je mij eens vertellen wie er last zou kunnen hebben van een moslimvrouwtje met een klein hoofddoekje dat op een treadmill haar overtollige vetrolletjes probeert weg te branden, of piet die graag een pet draagt tijdens een zware squatsessie.

Dat het fit4free vrij staat om dan maar onredelijke regels te handhaven staat hen vrij, daarom vind ik dat ganse gezeik van een rechtzaak ook overdreven), maar als winstbejag hun enige criterium is, zouden ze er meer kunnen uithalen mochten ze wat verdraagzamer zijn tegen andere levensopvattingen.

Dat de regel zelf weinig essentie bevat ontken ik ook niet. Natuurlijk heeft niemand last van een vrouw die met een hoofddoek sport, of een man die traint met een petje, dat is volgens mij ook niet de reden achter die regel.
Ik denk dat het een regel is van vroegere tijden. Vroeger was het onbeleefd om binnen huis een hoofddeksel te dragen.

Met een cubaans visum gaan ze wel moeilijk doen hoor.
Cuba is zelfs afgestapt van de stempels om zo te voorkomen dat toeristen hun land mijden.
Ik ben in Israel geweest, en in Cuba en in daarna in de VS had van beide landen nog stempels in mijn pp staan en niks van gehoord.
Het enige wat ze misschien vragen is of je spullen uit cuba bij hebt.

Ik ben in Israel geweest, en in Cuba en in daarna in de VS had van beide landen nog stempels in mijn pp staan en niks van gehoord.
Het enige wat ze misschien vragen is of je spullen uit cuba bij hebt.

Oke, voor zover ik wist kon je de vs niet binnen met een cubaans visum, zo is mij uitgelegd in ieder geval.
Punt blijft natuurlijk dat het boycotten van een land niet enkel in niet-westerse regimes voorkomt, maar ook gewoon bij onze grote vriend de VS.

Regels zijn er toch net om het ons allemaal zo comfortabel mogelijk te maken zodat het geen chaotische bende wordt? dan mag je mij eens vertellen wie er last zou kunnen hebben van een moslimvrouwtje met een klein hoofddoekje dat op een treadmill haar overtollige vetrolletjes probeert weg te branden, of piet die graag een pet draagt tijdens een zware squatsessie.

Dat het fit4free vrij staat om dan maar onredelijke regels te handhaven staat hen vrij, daarom vind ik dat ganse gezeik van een rechtzaak ook overdreven), maar als winstbejag hun enige criterium is, zouden ze er meer kunnen uithalen mochten ze wat verdraagzamer zijn tegen andere levensopvattingen.

mee eens, het is idd een belachelijke k*tregel die voor niets of niemand goed is.
Maar als je die regel gaat verwijderen met als reden dat er een moslimvrouwtje klaagt, dan help je religie weer in de hand, wat stukken erger is dan een k*tregel in je gym hebben.

Stap eens een sportschool in een Islamitisch land binnen met een keppeltje op je hoofd, grote kans dat je ter plekke geliquideerd wordt.
Elke regel of opmerking die ook maar enigszins als disciminerend opgevat kan worden, wordt door een bepaald deel van de bevolking meteen aangekaart en bestempeld als racisme.
Het wordt tijd dat deze Islamitische mensen die zo redeneren eens bij zichzelf na gaan denken wat ze proberen te bereiken. Willen ze nou de regels die wij gebasseerd hebben op onze cultuur veranderen in de regels zoals die gelden in hun cultuur? In onze cultuur hebben vrouwen net zoveel rechten als mannen, en worden ze dus gelijk behandeld. Als een man met een petje die sportschool binnen stapt wordt hem verteld dat een hoofddeksel verboden is. Dus waarom zou een vrouw van een bepaalde cultuur dan wel een hoofddeksel mogen dragen? Dan maak je onderscheid, en dat is discriminatie.

Als je bij de buren gaat eten hou je je toch ook aan de regels. En staan de regels je niet aan? .. Dan ga je toch lekker naar huis waar jou regels gelden.
Hetzelfde geld voor allochtonen. Staat dit land met deze cultuur en regels je niet aan? Ga dan terug naar waar je vandaan komt waar de regels zo zijn als jij dat wil. Probleem opgelost.

1. dat het in andere landen anders aan toe gaat wilt niet zeggend at we dan maar hetzelfde maar gaan doen.
2. klopt ook niet wat je zegt, genoeg andere gelovigers in andere 'islamlanden' die gewoon hun shit mogen doen.
3. vergeet het 'grondwet' niet eens, da hoort ook bij 'jullie regels'. Maar dat verdedigen jullie niet zo hard :roflol: Komt jullie niet goed uit natuurlijk.

Mij dunkt dat vrijheid van godsdienst en tolerantie wat belangrijkere Nederlandse waarden zijn dat wat we hier op ons hoofd 'horen' te dragen.
Altijd jammer dat mensen die je het hardst hoort over de nederlandse cultuur en integratie, zo slecht op de hoogte zijn van wat die nu eigenlijk inhoudt.

Juist dat je hier het recht heb om het aan te vechten als je denkt dat het een achterlijke regel is, is toch prachtig!

Ja, alleen heeft het weinig zin om regels aan te vechten vanwege hun 'achterlijkheid'. Dan kan je nog wel even bezig blijven.

Zeg ook niet dat het zin heeft. Het is alleen niet zo dat je maar beter terug naar het land van herkomst kan gaan, omdat je het hier ergens niet mee eens bent. Of dat allochtonen minder recht hebben om het niet eens te zijn met een regel.

Als ze petjes verbieden is er niets aan de hand, maar als ze hoofddoeken verbieden is de wereld weer te klein. Hypocriet k*tland af en toe, altijd maar meten met twee maten. Het zelfde verhaal met de NEGERzoenen, als ik zou gaan klagen over blanke vla wordt ik alleen maar uitgelachen, maar een paar zwakzinnige idioten gaan klagen over een lekkernij wat al 30 jaar zo heet, en het moet ineens veranderd worden.[/QUOTE]

idd +1111111111111

discriminatie komt tegenwoordig wel heel snel om de hoek kijken
het lijkt wel een modegrill
jammer

Volgensmij moet er ook nog minstens 1111111111111 verteld worden:

DAT GEDOE OMTRENT NEGERZOENEN WAS EEN RECLAMESTUNT!

Ja, alleen heeft het weinig zin om regels aan te vechten vanwege hun 'achterlijkheid'. Dan kan je nog wel even bezig blijven.
weinig zin?
als we dit nooit deden, dan zouden we nu nog steeds verplicht in kostuum naar examens moeten gaan om maar een voorbeeld te geven:eyes:

Regels van de sportschool toch?

Buitenlanders moeten zich aanpassen naar onze regels, niet wij naar hun wensen, pauper land

Mensen die hier geboren zijn hebben evenveel rechten als iedereen, dus kunnen ze alles demanden wat ze willen yo

weinig zin?
als we dit nooit deden, dan zouden we nu nog steeds verplicht in kostuum naar examens moeten gaan om maar een voorbeeld te geven:eyes:

Iets met appels en peren?
Hoef ik jou niet te vertellen neem ik aan. Of wil je nog even verder trollen?

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Regels van de sportschool toch?

Buitenlanders moeten zich aanpassen naar onze regels, niet wij naar hun wensen, pauper land

Het zijn niet onze regels, pauper. Het zijn regels van een of ander gaar healthcenter, van mij hoeft niemand zich daar aan te conformeren, helemaal niet als ze zo belachelijk zijn als deze, autoch- of allochtoon.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven