XXL Nutrition

Hoofddoekdiscriminatie op sportschool

Zo een +1 das lang geleden voor mij....:p:D

---------- Toegevoegd om 01:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Je KON indd die gasten ooit in hun gezicht uitlachen, nu zijn deze gasten aan de macht. Xenofobe idioten als Geert Wilders en Filip de Winter trekken volle zalen met hun dubbele agenda's om de samenleving te splitsen, wat ze aardig lukt.

Een paar miljoen stemmers zijn het.
En dat is niks met de rest vergeleken.
Lachen kunnen ze je niet afpakken, zolang je blijft lachen zolang heb je ze te pakken.

En bij deze een nieuwe ('k*t') regel op het forum geen mutsen/petten of andere hoofddeksel meer in avatars. Dus alle kerstmutsen weg vanwege hygiënisch standpunt :D. Verder wordt ook persoonsherkenning bemoeilijkt wat nodig is bij conflicten en bans :D

Als je bij de buren gaat eten hou je je toch ook aan de regels. En staan de regels je niet aan? .. Dan ga je toch lekker naar huis waar jou regels gelden.
Hetzelfde geld voor allochtonen. Staat dit land met deze cultuur en regels je niet aan? Ga dan terug naar waar je vandaan komt waar de regels zo zijn als jij dat wil. Probleem opgelost.

Mooi gezegd en helemaal mee eens.

Topictitel had net zo goed kunnen heten "Moslima weet niet wat discriminatie is"

• Topic Starter Topic Starter
Ja of: moslima's klagen weer. Ohnee, dat is dubbelop.

Ps. Je handtekening.. Is het niet 'matters'?

Je pet afdoen binnenshuis is wat jullie betreft dus een belangrijkere regel dan de nederlandse grondwet waar dit nu aan getoetst gaat worden?

Raar...

Laatst bewerkt:
Zo kunnen ze tegenwoordig zwaaien naar een normale baan en is de enige carrière mogelijkheid die ze hebben kassa medewerkster bij de Albertheijn. .

Dit is volgens mij niet helemaal waar. Misschien wel in dorpen maar zeker niet meer in de grotere steden. Ik ken doktoren, apotheekmedewerksters, crècheleidsters, thuiszorgmedewerksters, allemaal werkend met hun hoofddoek.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Ik weet het zeker, dit klopt gewoon niet :P het is matters. Het zou matter zijn wanneer er zou staan: ...hanging out of the window that does matter

Ja, klopt.

Zo dan maar eens veranderen. :)

Ik ga ook een sportschool openen, en ik laat geen buitenlanders naar binnen

Regels zijn er toch net om het ons allemaal zo comfortabel mogelijk te maken zodat het geen chaotische bende wordt? dan mag je mij eens vertellen wie er last zou kunnen hebben van een moslimvrouwtje met een klein hoofddoekje dat op een treadmill haar overtollige vetrolletjes probeert weg te branden, of piet die graag een pet draagt tijdens een zware squatsessie.

Dat het fit4free vrij staat om dan maar onredelijke regels te handhaven staat hen vrij, daarom vind ik dat ganse gezeik van een rechtzaak ook overdreven), maar als winstbejag hun enige criterium is, zouden ze er meer kunnen uithalen mochten ze wat verdraagzamer zijn tegen andere levensopvattingen.

ik ga daar last van krijgen, want mevrouwtje neemt haar vriendinnen mee met toevallig ook een hoofddoek en gaan dan in een taal praten die ik niet kan verstaan.
Daarna komen er nog meer vriendinnen en willen ze straks hun eigen uurtjes in de gym voor zichzelf hebben. Daarna willen ze gebedsruimtes gaan eisen in de gym. Met eentje is er niks aan de hand, maar laat deze groep aub niet groter worden.
multi culti werkt niet!

Terug
Naar boven