MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
Meting van vandaag (4/12 > 9/12)
Gewicht: 63.7 > 64.3 (+0.6)
Taille: 63 > 64.25 (+1.25)
Heup: 83.5 > 84.25 (+0.75)
Kcals: 2400

Huidplooi %: 9.59 > 10.35 (+0.76)
Huidplooi mm: 20.95 > 21.10 (+0.15)

Meting vorige week was wat later maar ik hou gewoon vrijdag aan om te meten als dat lukt.

Beetje last van obstipatie dus gewicht is aan de hoge kant. Verder vind ik helemaal mooi :)

Nagenoeg perfect! Wat heb je nu geleerd? Niet meer zo druk maken en lange termijn kijken. En ik mag dat zeggen want ik ben/was ook zo

Nagenoeg perfect! Wat heb je nu geleerd? Niet meer zo druk maken en lange termijn kijken. En ik mag dat zeggen want ik ben/was ook zo

I totally agree! Thanks voor de motivatie. Ik ga lekker door op deze manier.

Blijkt toch maar weer dat het loggen fijn is voor mij. Wellicht was ik zelf teveel gaan rommelen door onzekerheid, maar met name ongeduldigheid, wat (als ik logisch nadenk, uhu) nergens voor nodig is.

Aankomende week ga ik di-do-za trainen omdat dat goed uitkomt. Heb ook een planning qua trainingsdagen voor deze maand gemaakt ivm de feestdagen. 3x per week moet gewoon door kunnen gaan zoals het er nu voor staat.

---

Heb trouwens wat nagedacht. Voorheen deed ik 2xpw glute bridges (1x higher volume en 1x higher weight) en 1x hyperextensions om glutes wat extra stimulans te geven. Ik denk dat het namelijk simpelweg lang duurt voordat daar wat meer spier gata zitten en dat wil ik wel graag.

En heb het idee om aan het einde van m'n vrijdagtraining extra glute bridges te doen met 3x8. Dan zit er een weekend tussen voor voldoende herstel voor de maandag. Ben benieuwd wat jullie erover denken? :)

En heb het idee om aan het einde van m'n vrijdagtraining extra glute bridges te doen met 3x8. Dan zit er een weekend tussen voor voldoende herstel voor de maandag. Ben benieuwd wat jullie erover denken?
Denk niet dat dat veel problemen gaat geven, zou het gewoon doen. Ik doe meestal high rep heavy kettlebell swings in plaats van goodmornings en dat gaat ook prima.

Er zijn zat goede (iso) oef voor glutes maar meeste mensen verplaatsen gewicht gewoon van a naar b en denken dat goede glutes daarmee wel komen.

Sowieso diep squat op plek 1.

IK denk dat dat geen probleem zolang je geen walking lunges gaat doen (ik heb echt vreselijke glute pijn nu :p)

Er zijn zat goede (iso) oef voor glutes maar meeste mensen verplaatsen gewicht gewoon van a naar b en denken dat goede glutes daarmee wel komen.

Met die squats , goeiemorgens, hypers en Reverse hypers in het schema moet het in principe geen probleem zijn om goeie glutes te kweken.

Denk niet dat dat veel problemen gaat geven, zou het gewoon doen. Ik doe meestal high rep heavy kettlebell swings in plaats van goodmornings en dat gaat ook prima.

Top! Zou het zonde vinden als het wel zo is, vandaar even de check zo op het forum.

Klopt! Squat was in de zomervakantie nog op/rond parallel en heb hem nu al dieper zitten, voelt gelijk ook stukke beter. Vind de glute bridges, hyperextension en walking lunges persoonlijk erg fijn.

IK denk dat dat geen probleem zolang je geen walking lunges gaat doen (ik heb echt vreselijke glute pijn nu :p)

Haha I know the feels... Ik heb dat als ik >2 weken geen walking lunges gedaan heb, spierpijn kan dan ook wel 5 dagen aanhouden. Maar ik doe die altijd nu met Sheiko op de woensdag, dus nu het constant is zit dat sowieso wel goed gelukkig.

Met die squats , goeiemorgens, hypers en Reverse hypers in het schema moet het in principe geen probleem zijn om goeie glutes te kweken.

Ik heb zelf het eea al aangepast aan accessoires oefeningen in Sheiko. Geen goeijemorgens maar hyperextensions en soms rdl's. Maar wil nèt een beetje meer, omdat het denk ik uberhaupt lang duurt voor er wat klei op die glutes komt te zitten.

Conclusie: ga ze er lekker inzetten, voelen goed en heb het idee dat ik glutes dan nog net wat extra kan stimuleren.

13/12/2016 - week 2, dag 1 (#30)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1x1 75 kg
1x1 75 kg
1x3 75 kg (ipv 1x1) (VPR)

BP paused
1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
Ging erg lekker.

Dumbell fly
5x10 6 kg

Pushup
4x10 bw

Squat
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 65 kg
Plek waar bb steunde begon erg te jeuken vanaf vorige set.
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg

RDL
3x8 45 kg

Trainingstijd: 105 min

Pittige training, maar erg lekker. Ben vooral erg blij met de squats!

---
Merk dat ik m'n thoracic bridges weer dagelijks moet doen. Vergeet ze gewoon te vaak waardoor het minder lekker bij m'n schouderbladen zit en tijdens trainen.

15/12/2016 - week 2, dag 2 (#30)
Deadlift up to knees

1x4 55 kg
1x4 65 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Gingen allemaal hard!

BP paused
1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x1 45 kg
1x2 45 kg (ipv 1x1)
1x3 40 kg
1x5 35 kg
1x7 30 kg

Dumbell fly
Overgeslagen voor de zekerheid: moet de bus op tijd halen voor school.

Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x5 90 kg (ipv 1x3) (VPR smile.gif - 404215 )
Helemaal gefrituurd haha.

Walking lunges
5x5 10 kg per been
Benen zaten helemaal vol hierna.

Ab rollouts (extra)
3x7 bw

Trainingstijd: 110 min

Je slaat een oefening over maar doet er ook 1 extra?

Vrouwen logica :D

Nice die VPR!!!:D

Filmpje van 5x90. Heb voor het eerst eens vanuit een andere hoek gefilmd. Het lijken nu wel sldl's omdat je m'n bovenbenen amper ziet bewegen, maar dat is uiteraard niet zo. Hebben jullie tips, tricks nav het filmpje? Altijd ruimte voor verbetering :)

Laatste rep was iets minder omdat ik hem licht shrugde (dacht ik), maar zie je op het filmpje amper terug.

Laat hem tot morgenochtend erop staan.

Dit is wel kut positie gefilmd hoor :p

Sldl vind ik wel meevallen. Onderrug ziet er goed uit.

Lijkt net alsof je je riem fucking hoog hebt zitten.

Dit is wel kut positie gefilmd hoor :p

Sldl vind ik wel meevallen. Onderrug ziet er goed uit.

Lijkt net alsof je je riem fucking hoog hebt zitten.

Ik dacht: misschien valt er meer op wat niet helemaal ok zit als ik het vanuit een andere hoek film :)

Thanks. Van die riem kan kloppen, mijn bekkenbotten komen tot nogal hoog en zijn breed. En anders drukt belt keihard op m'n sias (stukje bot in de buurt van waar supra-iliacaal huidplooi meet). Riem zit paar cm boven m'n navel vanuit het midden gezien.

HNNNNNNNNNNNNNNNNg goeie muziek

Terug
Naar boven