- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit blok zonder foamroller voor arch. Merk al zieke verbetering in m'n techniek; zowel arch als spanning behouden.
Langzaam een beetje afbouwen zodat het straks niet onwennig voelt als ik ga maxen

?Hahaha het Sheiko volume pakt iedereen uiteindelijk![]()
Qua spierpijn en pijntjes

Welke spierpijn en pijntjes haha
Draai hoger volume dan

Concept van Sheiko is wat meer volume en minder intensiteit dus begrijp niet echt dat je als je al aardig gewend bent en ver bent in je cycle nog spierpijn zou hebben haha
Accessoires zijn niet constant hetzelfde? Na een good morning heb ik een mega pomp in mijn hammiesConcept van Sheiko is wat meer volume en minder intensiteit dus begrijp niet echt dat je als je al aardig gewend bent en ver bent in je cycle nog spierpijn zou hebben haha
Maar geen spierpijnAccessoires zijn niet constant hetzelfde? Na een good morning heb ik een mega pomp in mijn hammies
Hahaha het Sheiko volume pakt iedereen uiteindelijk![]()

Ik heb de rol ook maar eens erbij gepakt gisteren om te proberen. Maar dat rekt de boel lekker op zeg fuuuu![]()

Dit. Niet na elke training maar toch regelmatig.Wat is dat toch met die spierpijnloze powerlifters. Ik heb na iedere training spierpijn.

Wat is dat toch met die spierpijnloze powerlifters. Ik heb na iedere training spierpijn.

Als ik een week niet heb getraind en ik doe bv weer walking lunges dan heb ik daarna een paar dagen flinke spierpijn! Mijn vrouw lacht me dan altijd uit.![]()

Jij bent nooit ziek geweest? Nooit een vakantie gehad waarbij andere dingen dan trainen prioriteit hadden?![]()

Ja dit jaar voor het eerst in jaren 1 week niet getraind.
Direct weer ecto![]()

Ik heb ook zelden erge spierpijn. Meestal alleen als ik alles omgooi, nieuwe oefeningen doe of mega veel volume na een blok met weinig volume. Duurt meestal een week voor het begint te wennen. Lichte spierpijn wel meestal dag na squats oa.