AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Hahaha het Sheiko volume pakt iedereen uiteindelijk:roflol:

Dit blok zonder foamroller voor arch. Merk al zieke verbetering in m'n techniek; zowel arch als spanning behouden.
Langzaam een beetje afbouwen zodat het straks niet onwennig voelt als ik ga maxen

Ik heb de rol ook maar eens erbij gepakt gisteren om te proberen. Maar dat rekt de boel lekker op zeg fuuuu:yes:

Concept van Sheiko is wat meer volume en minder intensiteit dus begrijp niet echt dat je als je al aardig gewend bent en ver bent in je cycle nog spierpijn zou hebben haha
Accessoires zijn niet constant hetzelfde? Na een good morning heb ik een mega pomp in mijn hammies

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.330
Hahaha het Sheiko volume pakt iedereen uiteindelijk:roflol:

Spierpijn is bij mij uitzonderlijk. Ik heb het als ik een week bv walking lunges skip, en het dus 2wk geleden is dat ik ze heb gedaan en ze weer doe.
En soms met (V)PR's. Deadlift from boxes had ik vorige week de werksets geskipt en nu op conventional en from boxes VPR's gezet. En maandelijkse toestand. Dan is het bij mij wel vragen om spierpijn ja :p

Ik heb de rol ook maar eens erbij gepakt gisteren om te proberen. Maar dat rekt de boel lekker op zeg fuuuu:yes:

Zeg dat wel ja :P

Eerste rep voelt ook standaard als een hevige foamrolsessie. Ook heel leuk als je spierpijn in je abs hebt die dan lekker worden uitgerekt...

Wat is dat toch met die spierpijnloze powerlifters. Ik heb na iedere training spierpijn.

• #2.334
Wat is dat toch met die spierpijnloze powerlifters. Ik heb na iedere training spierpijn.

Iedere training :eek!:
Maar geen idee, vind het niet vervelend in ieder geval. Vind spierpijn maar rot, genoeg mensen die dat anders ervaren.

Dit. Niet na elke training maar toch regelmatig.

Ik in bovenstaande situaties. Dus meer niet dan wel.
Als ik nu ineens weer flyes ga doen heb ik gegarandeerd 3 dagen spierpijn in de pecs bijvoorbeeld!

Als ik een week niet heb getraind en ik doe bv weer walking lunges dan heb ik daarna een paar dagen flinke spierpijn! Mijn vrouw lacht me dan altijd uit. :punch:

Dat heb ik dus ook altijd, gaan zitten is dan echt killing :emo:

Week niet trainen is voor zwakkelingen :trollface:

Ik heb ook zelden erge spierpijn. Meestal alleen als ik alles omgooi, nieuwe oefeningen doe of mega veel volume na een blok met weinig volume. Duurt meestal een week voor het begint te wennen. Lichte spierpijn wel meestal dag na squats oa.

• #2.340
Ik heb ook zelden erge spierpijn. Meestal alleen als ik alles omgooi, nieuwe oefeningen doe of mega veel volume na een blok met weinig volume. Duurt meestal een week voor het begint te wennen. Lichte spierpijn wel meestal dag na squats oa.

Je veranderingen brengen wel meestal spierpijn met zich mee.
Na squats standaard nooit spierpijn, lijkt me irritant :p

---

Beste wensen voor iedereen! En een hele leuke dag vandaag :klink:

Terug
Naar boven