Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook zelden erge spierpijn. Meestal alleen als ik alles omgooi, nieuwe oefeningen doe of mega veel volume na een blok met weinig volume. Duurt meestal een week voor het begint te wennen. Lichte spierpijn wel meestal dag na squats oa.
Je veranderingen brengen wel meestal spierpijn met zich mee.
Na squats standaard nooit spierpijn, lijkt me irritant
---
Beste wensen voor iedereen! En een hele leuke dag vandaag![]()
)
Allemaal een fijne dag en alvast de beste wensen! (En minder spierpijn voor mij in het nieuwe jaar)

De beste wensen!! Op naar een heleboel PRSen gainzzz
![]()

JIj ook de beste wensen! Op naar een sportief 2018 met veel PR's!![]()
gaat goedkomen. En jij hopelijk een jaar waarbij je goed voelt!De beste wensen, moge het weer een jaar worden waarin de nodige hoeveelheid pizza's worden genuttigd![]()
Vanavond eentje op en eergisteren ook nog een.

Das balen
Soms kan trainen juist wel helpen. Het geconcentreerd/gecontroleerd aanspannen van spieren kan soms ook verlichting geven.
Zelf heb ik dat ervaren met mijn nekhernia. Op het moment dat ik pijn heb en niets doe wordt het erger.... op het moment dat ik dan gecontroleerd wel mijn oefeningen doe wordt het minder. Maar ik weet niet of dta ook zo bij jou kan zijn. Maar misschien het proberen waard om wat mobiliteit vooraf te doen.

Pff balen van zulke werktijden. Alleen maar beter dat je hun erop aanspreekt want dit is niet normaaldenk dat ik niet eens zou zijn gegaan
![]()

Bedankt, die pizza's moeten vast goed gaan komenVanavond eentje op en eergisteren ook nog een.
Jij een goed jaar met veel hongaarse lekkernijen!
Als het net zo hard gaat als afgelopen 3-4 weken dan ben ik een gelukkige vrouw![]()

Aa goedzo goedzo! En bedankt ook, ik was gisteren ook al gelijk goed gestart met een flink bord pörkölt van draadjesvlees en nokedli van Lecso![]()
die nokedli ziet er goed uit trouwens, lekker smeuïg lijkt me.
Minder squats dan je moest doen?1x3 97.5 kg (ipv 1x2) (VPR)
1x2 97.5 kg
1x2 102.5 kg (ipv 1x1) (VPR)
1x2 102.5 kg (ipv 1x1)

Nog de beste wensen ik zag je naam tussen de deelnemers staan bij de Fox gym cup. Ik doe zelf namelijk ook mee succes alvast.