Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Jij ook en veel plezier!

Ik heb ook zelden erge spierpijn. Meestal alleen als ik alles omgooi, nieuwe oefeningen doe of mega veel volume na een blok met weinig volume. Duurt meestal een week voor het begint te wennen. Lichte spierpijn wel meestal dag na squats oa.

Je veranderingen brengen wel meestal spierpijn met zich mee.
Na squats standaard nooit spierpijn, lijkt me irritant :p

---

Beste wensen voor iedereen! En een hele leuke dag vandaag :klink:

Allemaal een fijne dag en alvast de beste wensen! (En minder spierpijn voor mij in het nieuwe jaar :p)

De beste wensen!! Op naar een heleboel PRS:Den gainzzz:flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
JIj ook de beste wensen! Op naar een sportief 2018 met veel PR's! :D

De beste wensen, moge het weer een jaar worden waarin de nodige hoeveelheid pizza's worden genuttigd:eating:

Mogen de Ripple goden je bijstaan dit jaar.

• #2.349
De beste wensen, moge het weer een jaar worden waarin de nodige hoeveelheid pizza's worden genuttigd:eating:

Bedankt, die pizza's moeten vast goed gaan komen :D Vanavond eentje op en eergisteren ook nog een.
Jij een goed jaar met veel hongaarse lekkernijen!

Mogen de Ripple goden je bijstaan dit jaar.

Als het net zo hard gaat als afgelopen 3-4 weken dan ben ik een gelukkige vrouw :emo:

• #2.350
25/12 > 2/1 (8 dagen ipv 7) - Bulk week 13
Gewicht: 71.4 > 71.7 kg (+0.3)
Taille: 72.0 > 72.0 (-)
Heupen: 89.25 > 89.5 (+0.25)
Kcals: 2900 (excl twee dagen untracked)

Met oudjaars- en nieuwjaarsdag geen eten en drinken getracked. Was echt even lekker en heb ervan genoten.
Schade in de meting lijkt vrijwel niks.

Vrijdag dacht ik om uiterlijk 03:00u op de fiets te zitten van werk naar huis, dat is 4:50 geworden en dus 5:20 thuis.
Als ik een keer uitga hou ik dat prima vol; maar als je hier op rekent en die ochtend al op tijd op was is dat killing :emo:
Moest de volgende ochtend weer om 12:00u beginnen, maar ben om 14:00 begonnen. Helemaal gesloopt... Wel even m'n leidinggevende aangesproken op de gang van zaken.

Bulk stop ik als ik stabiel rond de 72.2 zit. Gok dan dat ik, met vocht- en darminhoudafname, rond de 71.5 - 72 blijf zitten.
Mocht ik toch nog op 72 of daarboven blijven hangen bij het stoppen vd bulk cut ik dr een klein beetje af. In het voorjaar pas weer echt een beetje cutten, is nu niet nodig.

Edit: via Vetpercentage meten - berekenen vet berekend en die zegt 23,8%. Grappig, want ik zou mezelf op 22-24% gokken.

• #2.351
Geen idee of ik zo kan trainen. Stond gewoon in m'n slaapkamer en voelde ineens allemaal prikjes in m'n bovenrug en nu is het helemaal verkrampt met bewegingsbeperking. Zo random :treuren:

Das balen :(

Soms kan trainen juist wel helpen. Het geconcentreerd/gecontroleerd aanspannen van spieren kan soms ook verlichting geven.
Zelf heb ik dat ervaren met mijn nekhernia. Op het moment dat ik pijn heb en niets doe wordt het erger.... op het moment dat ik dan gecontroleerd wel mijn oefeningen doe wordt het minder. Maar ik weet niet of dta ook zo bij jou kan zijn. Maar misschien het proberen waard om wat mobiliteit vooraf te doen.

Pff balen van zulke werktijden. Alleen maar beter dat je hun erop aanspreekt want dit is niet normaal:roflol: denk dat ik niet eens zou zijn gegaan :emo:

• #2.354
Das balen :(

Soms kan trainen juist wel helpen. Het geconcentreerd/gecontroleerd aanspannen van spieren kan soms ook verlichting geven.
Zelf heb ik dat ervaren met mijn nekhernia. Op het moment dat ik pijn heb en niets doe wordt het erger.... op het moment dat ik dan gecontroleerd wel mijn oefeningen doe wordt het minder. Maar ik weet niet of dta ook zo bij jou kan zijn. Maar misschien het proberen waard om wat mobiliteit vooraf te doen.

Snap wat je bedoeld, bewegen verlicht inderdaad vaak. Ik merk een grotere scheutpijn als ik een beweging rustig doe tov snel op dit moment.
Ga even aankijken want voelt niet goed genoeg om te trainen want op de planning staat en doe liever even rustig aan. Wil volgende week gaan maxen :o

Pff balen van zulke werktijden. Alleen maar beter dat je hun erop aanspreekt want dit is niet normaal:roflol: denk dat ik niet eens zou zijn gegaan :emo:

Ja echt belachelijk. zat dr helemaal doorheen zaterdag :emo:
Moet minimaal 11 uur tussen twee opvolgende diensten zitten, met in uitzonderlijk geval 8 uur als het anders niet uitkomt (bv te weinig personeel).

Bedankt, die pizza's moeten vast goed gaan komen :D Vanavond eentje op en eergisteren ook nog een.
Jij een goed jaar met veel hongaarse lekkernijen!

Als het net zo hard gaat als afgelopen 3-4 weken dan ben ik een gelukkige vrouw :emo:

Aa goedzo goedzo! En bedankt ook, ik was gisteren ook al gelijk goed gestart met een flink bord pörkölt van draadjesvlees en nokedli van Lecso :D

• #2.356
Aa goedzo goedzo! En bedankt ook, ik was gisteren ook al gelijk goed gestart met een flink bord pörkölt van draadjesvlees en nokedli van Lecso :D

Heerlijk :D die nokedli ziet er goed uit trouwens, lekker smeuïg lijkt me.

---

Toch naar de sportschool gegaan met de gedachte dat ik zo weer naar huis kon als het niet zou gaan.
Ging verrassend goed (@marina1975). M'n hoofd naar achteren brengen lukt niet volledig en doet pijn maar de rest van de pijn is al goed wegegaan.
Ibu'tje heeft vast ook geholpen :)

2/1/2018 - week 4, dag 1 (#30)
Squat

1x5 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
1x3 92.5 kg
1x3 97.5 kg (ipv 1x2) (VPR)
1x2 97.5 kg
1x2 102.5 kg (ipv 1x1) (VPR)
1x2 102.5 kg (ipv 1x1)
Ik noteer trouwens VPR's als ik binnen een set een volume PR maak, bijna niet in totaal volume.

BP paused
1x5 32.5 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
Vanaf hier zonder foamrol.
1x3 52.5 kg
1x2 55 kg
Vanaf hier last van bovenrug...
1x2 55 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg geskipt

GCBP
5x8 37.5 kg

Squat
1x5 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x3 92.5 kg
1x3 92.5 kg (ipv 3x2)
Squatgains blijven boven verwachting goed gaan.

RDL
3x8 65 kg

GCPD
2x12 ? kg
1x10
Voor het eerst met twee losse handvaten gedaan, eigenlijk heel fijn want ik heb dan geen last van m'n polsen.
Voelde biceps en triceps wel meer dan gebied tussen schouderbladen, dus pak de volgende keer wel weer de rechte stang.

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 100 min

• #2.358
Minder squats dan je moest doen?

Nee veel meer juist :)

Eerste = setje van 3 reps gedaan ipv de voorgeschreven 2 reps
Tweede = setje van 2 reps gedaan zoals voorgeschreven
Derde = setje van 2 reps gedaan ipv de voorgeschreven 1 rep
Vierde = setje van 2 reps gedaan ipv de voorgeschreven 1 rep

Edit: en bij het tweede blok 2 sets met 3 reps gedaan ipv de voorgeschreven 3 sets met 2 reps

Nog de beste wensen ik zag je naam tussen de deelnemers staan bij de Fox gym cup. Ik doe zelf namelijk ook mee succes alvast.

• #2.360
Nog de beste wensen ik zag je naam tussen de deelnemers staan bij de Fox gym cup. Ik doe zelf namelijk ook mee succes alvast.

Bedankt en hetzelfde natuurlijk!

Leuk, is dat je eerste wedstrijd of dat niet? :)
Succes in ieder geval met de voorbereidingen voor de wedstrijd. Ik heb er enorm veel zin in!

Terug
Naar boven