- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het gaat duidelijk de goeie kant uit met je pols. Goed zo.Vanaf hier pas met wrist wraps. Fysio: rustig aan afbouwen naar alleen de echt zware gewicht met straps. Nu is dit ook zwaar maar gewoon alvast een beetje minderen.

Het gaat duidelijk de goeie kant uit met je pols. Goed zo.
Goeie training ook.
Keizer flys ken ik ook niet.

En zonder belt gedaan, meestal pak ik die pas vanaf 70% bij squats (90 kg).

Dat lijkt me gruwelijk zwaar. Welke % schrijft hij daarvoor voor?
Ja, dat lijkt me ook erg zwaar. 75% lijkt me dan ook wel voldoende voor een stevige set!75% staat er voor de werksets. Maar één zo'n mikmak is dus wel gelijk één hele set.
Vond het vooral heavy voor de bovenrug om alles voor zo'n lange tut goed onder controle te houden terwijl dr 100 kilo aan je hangt.
Ja, dat lijkt me ook erg zwaar. 75% lijkt me dan ook wel voldoende voor een stevige set!

Toen ik nog dacht dat het voor aantal reps stond. Was een leuke training met 4 reps op die manier voor 5 sets75% staat er voor de werksets. Maar één zo'n mikmak is dus wel gelijk één hele set.
Toen ik nog dacht dat het voor aantal reps stond. Was een leuke training met 4 reps op die manier voor 5 sets

Ik merk nu met de pil precies op wat jij hebt zonder de pil.. meer energie, hogere libido, zachtere huidWrist curl slow negatief gisteren (en maandag geloof ik) vergeten, whoeps. Heb ze net gedaan met 4 kg omdat ik met 3 kg niet genoeg spanning voelde. Stretches welke elke dag gedaan.
Ga morgen weer naar de fysio. Voel al veel verbetering in een week. Alleen nog lichte drukpijn in de spier, maar zeker 75% minder tov vorige week. En in rust vrijwel geen last meer.
Vanochtend weer eens gewogen en gemeten:
21/3/2018 - op onderhoud
Gewicht: 70.5 kg
Taille: 71.0 cm
Heup: 88.0 cm
Tussendoor twee dagen ayce (waarschijnlijk iets vet erbij) gehad en gestopt met de pil (iets vocht eraf). Tussen de 71.7 en 69.9 gezeten.
8/1/2018 - laatste dag bulk
Gewicht: 72.1 kg
Taille: 72.5 cm
Heup: 89.5 cm
Ben sinds het stoppen met de pil echt veranderd in positieve zin.
M'n fysiek is beter, in gedachte nemende dat ik op onderhoud eet. Zal wel door vochtverlies komen. Volgens m'n vriend voelt zelfs m'n huid zachter aan
Voel me wat vrolijker, omdat ik meer zin heb om dingen te doen. Niet in hele extreme mate maar wel merkbaar.
Libido is through the roof.
Minder eetlust (alleen maar handig want met bulk had zelfs ik altijd honger), eetlust is wel weer wat gestegen tov de twee weken na het stoppen.
Blijkbaar reageer ik super goed op zoely, maar microgynon daarentegen was een drama vroeger. Wellicht geen gek idee om (mocht je ooit weer een pil te gebruiken) te kijken naar zoely. Verschil zit hem in het type oestrogeen en progesteron (in de meeste pillen zijn beidde vormen synthetisch). Wellicht (maar dat is mijn hypothese) onderdrukt synthetisch oestrogeen de natuurlijke oestrogeen, maar kan het niet alle functies overnemen. Misschien interessant om daar onderzoek naar te doen

Wat is dat precies? #durftevragen