Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
Voor de training naar de fysio geweest, beide bij USC. De drukpijn die ik over had tov vorige week is nog maar ~10% en benchen gaat pijnvrij.
Pijngebied (lichte pijn dus) links was uitgebreid; weet van mezelf dat ik spierpijn krijg als ik spieren minder tot niet gebruik.
Bij m'n linkerkant zijn de spieren nog losgedrukt, aan die kant had ik nog het meeste last. Vandaar dat ik de wrist curls aan het begin even moedt doen.

Advies gekregen om nog zo'n 4 weken door te gaan met de wrist curls en de stretches erin te houden.

Daarnaast zag ze de vorige afspraak dat m'n schouder adductie (in de vorm van een fly) zwakker was dan verwacht bij mij. Ik zei dat ik nav de vorige sessies bij haar de flys geschrapt heb omdat dit problemen opleverde bij de schouderheffers.
Nu ga ik wel weer flys doen, maar dan of plat op de grond of op de keizer machine. Daarbij ga ik ook 1-2x per week side planks doen met de ene arm in de lucht.

Ik ben tevreden :)

22/3/2018 - week 3, dag 3 (prep cycle II)
Wrist curl slow negatief

3x10 4 kg per kant

Squat
1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x2 95 kg
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)

BP paused met chains
1x4 35 kg
1x4 42.5 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
Vanaf hier pas met wrist wraps. Fysio: rustig aan afbouwen naar alleen de echt zware gewicht met straps. Nu is dit ook zwaar maar gewoon alvast een beetje minderen.
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg

Squat
1x4 60 kg
1x4 72.5 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg
1x4 85 kg

Pendlay row
5x6 50 kg

Hyperextension
1x8 bw +10 kg (VPR)
3x8 bw +10 kg
Nog nooit zo'n goede glutes activatie en isolatie gehad hierbij, heerlijkkkk

Keizer flys (extra)
21 reps totaal

Ab rollouts
3x10 bw

Trainingstijd: lang

Keizer fly??

Vanaf hier pas met wrist wraps. Fysio: rustig aan afbouwen naar alleen de echt zware gewicht met straps. Nu is dit ook zwaar maar gewoon alvast een beetje minderen.
Het gaat duidelijk de goeie kant uit met je pols. Goed zo.
Goeie training ook. :)

Keizer flys ken ik ook niet.

Laatst bewerkt:
Toch weer opgehoogd met squats :)? Hoe voelden ze?

• #2.726

Whoeps moest KeiSer zijn. Is een machine gevuld met luchtdruk; zorgt voor een constante spanning en dus niet een peakpower boven. Je kan zelf de druk instellen en de hoogte van de cables aanpassen.
Apparaat ziet dr zo uit:
Keiser-Functional-Trainer-Cable-Machine-1012.jpg

Het gaat duidelijk de goeie kant uit met je pols. Goed zo.
Goeie training ook. :)

Keizer flys ken ik ook niet.

Ja ben echt happy dat het zo lekker gaat :)
Het is me denk ik nog nooit gebeurt dat alle 3 de lifts voor lange tijd constant goed gingen.

Zie hierboven!

Toch weer opgehoogd met squats :)? Hoe voelden ze?

Eerste blok wist ik dat een 97.5 kg het gevoel zou geven zoals een 95 kg zou moeten. Dus inderdaad weer lekker opgehoogd.
Het tweede blok ging erg stabiel en makkelijk :) En zonder belt gedaan, meestal pak ik die pas vanaf 70% bij squats (90 kg).

Edit: was al verteld dat ik wat last kon krijgen na het duwen van gisteren bij de fysio. Dr is ook een stukje bicep meegepakt links aan de kant vd elleboog.
Vandaag voel ik wel wat lichte pijn in m'n bicep die zich langzaam steeds aan het verplaatsen is. En arm in z'n geheel voelt een beetje moe aan.

• #2.727
24/3/2018 - week 3, dag 4 (prep cycle II)
Wrist curls slow negatief

3x10 4 kg per kant

Deadlift
1 + 1/2 (x2) 65 kg
1 + 1/2 (x2) 80 kg
1 (x2) + 1/2 (x2) 92.5 kg
Was gaan opzoeken of ik het wel goed deed en keek bij de verkeerde dag.
1 + 1/2 (x2) 100 kg
1 + 1/2 (x2) 100 kg
1 + 1/2 (x2) 100 kg
1 + 1/2 (x2) 100 kg
Lekker zwaar voor de bovenrug.

GCBP
1x3 40 kg (ipv 35 makkelijker laden)
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg (PR)
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg

Egyptian lateral raises
5x10 ? kg

Glute bridges
4x8 100 kg

Tricep pushdown
5x6 ? kg

Incline dumbell row (extra)
2x10 14 kg
Even demo'tje geven en zin in.

Trainingstijd: ?

Wat bedoel je met je dl?
Anderhalve rep?

Ik moet komende week 1 + 1/2 x2, alternated :roflol:

• #2.730
Wat bedoel je met je dl?
Anderhalve rep?

Zoals in dit filmpje gedaan wordt.
Het is een hele deadlift - naar beneden zakken tot op knieniveau - volledig omhoog - naar beneden zakken knieniveau - volledig omhoog - volledig omlaag.
Was eigenlijk heel lekker om te doen!

Ik moet komende week 1 + 1/2 x2, alternated :roflol:

Ze zijn pittig maar wel erg fijn eigenlijk!
Normaal gesproken drop ik als het ware de bar bij de negatieve beweging, nu moet je daar de spanning zo in orde hebben :o

---

Net onverwachts ayce sumo lunch gedaan drool:

Dat lijkt me gruwelijk zwaar. Welke % schrijft hij daarvoor voor?

• #2.732
Dat lijkt me gruwelijk zwaar. Welke % schrijft hij daarvoor voor?

75% staat er voor de werksets. Maar één zo'n mikmak is dus wel gelijk één hele set.
Vond het vooral heavy voor de bovenrug om alles voor zo'n lange tut goed onder controle te houden terwijl dr 100 kilo aan je hangt.

75% staat er voor de werksets. Maar één zo'n mikmak is dus wel gelijk één hele set.
Vond het vooral heavy voor de bovenrug om alles voor zo'n lange tut goed onder controle te houden terwijl dr 100 kilo aan je hangt.
Ja, dat lijkt me ook erg zwaar. 75% lijkt me dan ook wel voldoende voor een stevige set!

Hmm.. Die AYCEs doen hun werk zeg. :wl:

Wrist curl slow negatief gisteren (en maandag geloof ik) vergeten, whoeps. Heb ze net gedaan met 4 kg omdat ik met 3 kg niet genoeg spanning voelde. Stretches welke elke dag gedaan.
Ga morgen weer naar de fysio. Voel al veel verbetering in een week. Alleen nog lichte drukpijn in de spier, maar zeker 75% minder tov vorige week. En in rust vrijwel geen last meer.

Vanochtend weer eens gewogen en gemeten:
21/3/2018 - op onderhoud
Gewicht: 70.5 kg
Taille: 71.0 cm
Heup: 88.0 cm

Tussendoor twee dagen ayce (waarschijnlijk iets vet erbij) gehad en gestopt met de pil (iets vocht eraf). Tussen de 71.7 en 69.9 gezeten.

8/1/2018 - laatste dag bulk
Gewicht: 72.1 kg
Taille: 72.5 cm
Heup: 89.5 cm

Ben sinds het stoppen met de pil echt veranderd in positieve zin.
M'n fysiek is beter, in gedachte nemende dat ik op onderhoud eet. Zal wel door vochtverlies komen. Volgens m'n vriend voelt zelfs m'n huid zachter aan ???
Voel me wat vrolijker, omdat ik meer zin heb om dingen te doen. Niet in hele extreme mate maar wel merkbaar.
Libido is through the roof.
Minder eetlust (alleen maar handig want met bulk had zelfs ik altijd honger), eetlust is wel weer wat gestegen tov de twee weken na het stoppen.
Ik merk nu met de pil precies op wat jij hebt zonder de pil.. meer energie, hogere libido, zachtere huid:p Blijkbaar reageer ik super goed op zoely, maar microgynon daarentegen was een drama vroeger. Wellicht geen gek idee om (mocht je ooit weer een pil te gebruiken) te kijken naar zoely. Verschil zit hem in het type oestrogeen en progesteron (in de meeste pillen zijn beidde vormen synthetisch). Wellicht (maar dat is mijn hypothese) onderdrukt synthetisch oestrogeen de natuurlijke oestrogeen, maar kan het niet alle functies overnemen. Misschien interessant om daar onderzoek naar te doen:)

Qua gewicht kan ik nog weinig zeggen. Ik heb wel minder trek (dieet was erg makkelijk vol te houden), maar ik heb ook bewust geen stopweek gehouden.

Helaas merk ik niets van een grotere cupmaat waar sommige vrouwen juist over klagen:treuren:

Terug
Naar boven