MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.743
Ik merk nu met de pil precies op wat jij hebt zonder de pil.. meer energie, hogere libido, zachtere huid:p Blijkbaar reageer ik super goed op zoely, maar microgynon daarentegen was een drama vroeger. Wellicht geen gek idee om (mocht je ooit weer een pil te gebruiken) te kijken naar zoely. Verschil zit hem in het type oestrogeen en progesteron (in de meeste pillen zijn beidde vormen synthetisch). Wellicht (maar dat is mijn hypothese) onderdrukt synthetisch oestrogeen de natuurlijke oestrogeen, maar kan het niet alle functies overnemen. Misschien interessant om daar onderzoek naar te doen:)

Qua gewicht kan ik nog weinig zeggen. Ik heb wel minder trek (dieet was erg makkelijk vol te houden), maar ik heb ook bewust geen stopweek gehouden.

Helaas merk ik niets van een grotere cupmaat waar sommige vrouwen juist over klagen:treuren:

Haha wat gek zeg dat jij het precies omgekeerd hebt dan eigenlijk :p
Mijn huisarts zei dat het elke andere pil dezelfde negatieve effecten voor mij mee zal brengen. Maar wie weet kentie deze soort niet. Sla hem zeker even op mocht ik het in de toekomst willen!
Grotere cup kreeg ik zeker toen ik begon, maar dat was tijdens de puberteit dus vertekende wat. Ben al blij dat ze nu niet gekrompen zijn. In fact zien ze dr qua vorm beter uit nu zonder de pil vind ik :o

Minder trek is een fijn pluspunt voor in de cut! Kijk daardoor ook nief zo op tegen mijn cut die gaat komen.

Oh daar ben ik uiteraard wel bekend mee.. :eatmeat:

Gelukkig maar :D

Zoals in dit filmpje gedaan wordt.
Het is een hele deadlift - naar beneden zakken tot op knieniveau - volledig omhoog - naar beneden zakken knieniveau - volledig omhoog - volledig omlaag.
Was eigenlijk heel lekker om te doen!

Ze zijn pittig maar wel erg fijn eigenlijk!
Normaal gesproken drop ik als het ware de bar bij de negatieve beweging, nu moet je daar de spanning zo in orde hebben :o

---

Net onverwachts ayce sumo lunch gedaan drool:

Jezus, om lekker dood te gaan dus :P Waar dienen ze precies voor? Massa bouwen?

Eigenlijk doe je 1 rep dl en 1 rep rack pull alleen nu rust de stang nergens op.
Lijkt mij precies dezelfde functie te hebben als een rack/block pull.

Eigenlijk doe je 1 rep dl en 1 rep rack pull alleen nu rust de stang nergens op.
Lijkt mij precies dezelfde functie te hebben als een rack/block pull.

Buiten dezelfde functie als blockpulls dwingt deze versie je ook een correct bar path te hebben door de gecontroleerde negatieve fase.

• #2.748
Buiten dezelfde functie als blockpulls dwingt deze versie je ook een correct bar path te hebben door de gecontroleerde negatieve fase.

Grappig, hier was ik net achtergekomen omdat ik het nog even op ging zoeken. Was een post over op het Sheiko forum.
Vooral ook het dichtbij de schenen houden van de bar niet waar? Iets waar ik tevens zelf nog stevig op door blijf oefenen...

Mijn HA is helemaal niet bekend met de 4e generatie pillen. Het wordt waarschijnlijk alleen op verzoek van de patient besteld.

Ben benieuwd of je qua kracht of herstel ook het 1 en ander gaat merken.

• #2.750
Mijn HA is helemaal niet bekend met de 4e generatie pillen. Het wordt waarschijnlijk alleen op verzoek van de patient besteld.

Ben benieuwd of je qua kracht of herstel ook het 1 en ander gaat merken.

Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat! Vind m'n fysiek veranderd op een positieve manier, od ik zie het gewoon anders :P

Merk wel dus dat ik sneller over negatieve momenten heen kom. Dat is dat "zin hebben in dingen" wat ik omschreef. Negatieve gedachte (ik heb geen zin om ... te doen etc) zorgde er meestal voor dat die gedachte het hele evenement aanhield. Merk dat nu pas met het stoppen. Als ik nu denk "mehh geen zin" blijft dat niet hangen waardoor m'n ervaring relatief meteen positiever wordt. Dat merk ik oa op momenten dat ik weinig zin heb om te trainen, daardoor kan ik wel een soort van harder door mentaal tov eerst. Omdat de negativiteit niet blijft hangen tijdens het trainen.
Merk jij ook zoiets (met de pil, of zonder)?

26/3/2018 - week 4, dag 1 (prep cycle II)
Squat

1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)
Degen waarmee ik mee squatte vroeg voordat ik zei hoeveel erop moest "100?" bij werkset 4. De 97.5 ging rap volgens haar. Heb zelf het idee dat 100 geen gek idee is.

BP paused
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x4 55 kg
1x4 55 kg
1x4 55 kg
1x4 55 (ipv 5x3x55)
En warmingup voor 55 anders gedaan. Met 5 man aan her benchen namelijk :emo:

GCBP
5x5 42.5 kg

RDL
5x5 72.5 kg

Dumbell fly op grond
4x6 10 kg
Moet ze op de grond doen ipv op bankje van de fysio zodat m'n armen dan niet te ver naar achter kunnen en het stabieler is.
Weer terug naar flys en geen dumbell bench press meer voor chest.

Wrist curls slow negatief
3x10 4 kg per kant

Rear delt ropepull (extra)
1x15 ? kg
Voelde rear delts echt goed. Wil dit misschien wel als extra 1x per week doen, zeker als ik geen delt isolatiewerk die week heb.

Trainingstijd: 130 min

Laatst bewerkt:
Goeie vraag, heb daar nog niet zo over nagedacht:p Mijn angst was dat ik mij depri zou voelen (dat was namelijk wel mijn ervaring destijds), maar tot dusver ben ik vrij positief het grootste deel vd tijd. Ik merk wel dat ik feller ben (in positieve en negatieve zin).

Is het al weer tijd voor pizza? Met 1,5 uur trainingstijd kan dat wel toch?

Rear delt ropepull (extra)
1x15 ? kg
Voelde rear delts echt goed. Wil dit misschien wel als extra 1x per week doen, zeker als ik geen delt isolatiewerk die week heb.
Hoe ziet je opwarming eruit? Deze oefening zit standaard bij mijn warming up oa namelijk.

Ik doe Face Pulls altijd bij mijn schouderdag, waar ik ook OHP doe. Maar als warmup met bands voor de lifts. Geweldige oefening om wat los te maken.

• #2.755
Goeie vraag, heb daar nog niet zo over nagedacht:p Mijn angst was dat ik mij depri zou voelen (dat was namelijk wel mijn ervaring destijds), maar tot dusver ben ik vrij positief het grootste deel vd tijd. Ik merk wel dat ik feller ben (in positieve en negatieve zin).

Gelukkig dat je dan geen depressieve gevoelens hebt tot dusver, dat lijkt me erg naar om te hebben :(

Is het al weer tijd voor pizza? Met 1,5 uur trainingstijd kan dat wel toch?

Het is altijd tijd voor pizza!! Donderdag of zaterdag maar weer even pizza eten.

Hoe ziet je opwarming eruit? Deze oefening zit standaard bij mijn warming up oa namelijk.

Voor het upperbody-gedeelte: onderarmen dmv hand naar beneden duwen 3x, upward facing dog (sowieso op DL-dag) 2-3x, shoulder pole met elastiek 10x langzaam, hip rotatians, soms op de grond knielen en handen voor je uit strekken (ken de naam niet). Dan even armen loszwaaien (voor naar achter). Met squats altijd even onder de bar stretchen met name voor m'n linker delt.

En zie hieronder :)

Ik doe Face Pulls altijd bij mijn schouderdag, waar ik ook OHP doe. Maar als warmup met bands voor de lifts. Geweldige oefening om wat los te maken.

Met bands had ik gisteren dus ook even gedaan, weliswaar midden in m'n training. Die ga ik toevoegen aan m'n warmingup!

• #2.756
28/3/2018 - week 4, dag 2 (prep cycle II)
Deadlift paused 5-7 cm above knees

1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
1x2 105 kg
1x2 105 kg
1x2 105 kg
1x2 105 kg

Board BP paused
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 62.5 kg
1x2 62.5 kg
1x1 67.5 kg
1x1 67.5 kg
1x1 67.5 kg (VPR)
De eerste 60 kg set zonder wraps gedaan en voelde nergens raar of vervelend aan. Wil pas vanaf ~60 kg wraps gebruiken ivm het hoge gewicht.
Volgens mij dachten mensen dat ik aan het oefenen was voor een circusact. Had weer een grote belt om m'n romp vastgemaakt met daartussen bidon. Had een shirt aan waartussen bidon niet bleef zitten tijdens setup.

Deadlift up to knees
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
1x2 100 kg
1x2 100 kg
1x2 100 kg
1x2 100 kg

Seated row
1x6 ? kg
1x5 ? kg hoger gewicht (PR)
1x7 ? kg (VPR)
1x6 ? kg
1x7 ? kg
Opbouwen vanuit de 5x6 naar één pin zwaarder.

Tricep pushdown
5x6 ? kg

3x10 4 kg per kant

Ab rollouts (thuis)
4x8 bw

Trainingstijd: 140 min lekker kletsen

Merk wel continu muscle twitches nu ik gestopt ben met de pil, terwijl ik nog elke dag magnesium(citraat) supplementen gebruiken. Super irritant, maar zal naar verloop van tijd vast wel weggaan.
Heerlijk getraind!! Ondanks de vermoeidheid van m'n nieuwe parttime baan; vaak om 7:30 uur beginnen...

Wel om 7.30 beginnen?
WoW! :p
Hele normale tijd hoor studentje :D

• #2.758
Wel om 7.30 beginnen?
WoW! :p
Hele normale tijd hoor studentje :D

Normaal omdat het een standaard tijd is voor veel mensen ja. Niet voor mij en zeker niet mijn voorkeur :p
Tijdens afstuderen altijd van 9 tot 6. Bijbaantje bij café vaak tot 01:00 of 02:00 's nachts, dus dat is zeker even wennen.

• #2.760
30/3/2018 - week 4, dag 3 (prep cycle II)
BP paused

1x5 40 kg
1x4 45 kg
1x3 52.5 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg

Iemand helpen met eerste keer deadliften :)

Squat
1x5 60 kg
1x4 72.5 kg
1x3 85 kg
1x2 95 kg
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)
1x2 97.5 kg (ipv 95)

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

Cable fly
1x6 ? kg
Kut zeg.

Dumbell fly op grond
4x6 9 kg
Vorige keer 10 kg gebruikt maar voelde m'n linker bicep veelste veel meewerken, dus even lager begonnen. Voelde bicep nog steeds wel, maar niet zo vervelend en veel als vorige keer.

Hyperextension
1x8 bw +10 kg (VPR)
2x8 bw +10 kg
1x8 bw +15 kg (PR)
Nul zin in glute bridges.

3x10 4 kg per kant

Trainingstijd: 120 min

Vanochtend misselijk opgestaan wat gelukkig na 1,5 uur wegtrok. Wel last van wat brandende slokdarm tijdens trainen en voelde me overall minder sterk. Ging dus wat moeizamer vandaag.

Terug
Naar boven