- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
All You Can Eat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All You Can Eat

Oh daar ben ik uiteraard wel bekend mee..

Ik merk nu met de pil precies op wat jij hebt zonder de pil.. meer energie, hogere libido, zachtere huidBlijkbaar reageer ik super goed op zoely, maar microgynon daarentegen was een drama vroeger. Wellicht geen gek idee om (mocht je ooit weer een pil te gebruiken) te kijken naar zoely. Verschil zit hem in het type oestrogeen en progesteron (in de meeste pillen zijn beidde vormen synthetisch). Wellicht (maar dat is mijn hypothese) onderdrukt synthetisch oestrogeen de natuurlijke oestrogeen, maar kan het niet alle functies overnemen. Misschien interessant om daar onderzoek naar te doen
Qua gewicht kan ik nog weinig zeggen. Ik heb wel minder trek (dieet was erg makkelijk vol te houden), maar ik heb ook bewust geen stopweek gehouden.
Helaas merk ik niets van een grotere cupmaat waar sommige vrouwen juist over klagen![]()

Zoals in dit filmpje gedaan wordt.
Het is een hele deadlift - naar beneden zakken tot op knieniveau - volledig omhoog - naar beneden zakken knieniveau - volledig omhoog - volledig omlaag.
Was eigenlijk heel lekker om te doen!
Ze zijn pittig maar wel erg fijn eigenlijk!
Normaal gesproken drop ik als het ware de bar bij de negatieve beweging, nu moet je daar de spanning zo in orde hebben
---
Net onverwachts ayce sumo lunch gedaan![]()
Waar dienen ze precies voor? Massa bouwen?Jezus, om lekker dood te gaan dusWaar dienen ze precies voor? Massa bouwen?

Eigenlijk doe je 1 rep dl en 1 rep rack pull alleen nu rust de stang nergens op.
Lijkt mij precies dezelfde functie te hebben als een rack/block pull.
Buiten dezelfde functie als blockpulls dwingt deze versie je ook een correct bar path te hebben door de gecontroleerde negatieve fase.
Mijn HA is helemaal niet bekend met de 4e generatie pillen. Het wordt waarschijnlijk alleen op verzoek van de patient besteld.
Ben benieuwd of je qua kracht of herstel ook het 1 en ander gaat merken.

Hoe ziet je opwarming eruit? Deze oefening zit standaard bij mijn warming up oa namelijk.Rear delt ropepull (extra)
1x15 ? kg
Voelde rear delts echt goed. Wil dit misschien wel als extra 1x per week doen, zeker als ik geen delt isolatiewerk die week heb.
Goeie vraag, heb daar nog niet zo over nagedachtMijn angst was dat ik mij depri zou voelen (dat was namelijk wel mijn ervaring destijds), maar tot dusver ben ik vrij positief het grootste deel vd tijd. Ik merk wel dat ik feller ben (in positieve en negatieve zin).

Is het al weer tijd voor pizza? Met 1,5 uur trainingstijd kan dat wel toch?
Hoe ziet je opwarming eruit? Deze oefening zit standaard bij mijn warming up oa namelijk.

Ik doe Face Pulls altijd bij mijn schouderdag, waar ik ook OHP doe. Maar als warmup met bands voor de lifts. Geweldige oefening om wat los te maken.
Wel om 7.30 beginnen?
WoW!
Hele normale tijd hoor studentje![]()

Normaal omdat het een standaard tijd is voor veel mensen ja. Niet voor mij en zeker niet mijn voorkeur
Tijdens afstuderen altijd van 9 tot 6. Bijbaantje bij café vaak tot 01:00 of 02:00 's nachts, dus dat is zeker even wennen.