XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
24/1/2017 - week 3, dag 1 (#30)
Squat

1x5 45 kg
1x4 55 kg
1x4 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
Moet denk ik echt even naar een fysio voor m'n linker schouder...

BP paused
1x5 27.5 kg
1x4 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg (VPR)
1x6 42.5 kg (ipv 2x3)

Squat
1x6 45 kg
1x6 55 kg
1x6 60 kg
1x6 60 kg
1x6 60 kg
1x6 60 kg
Zweten als een gek hier.

RDL
3x8 50 kg

Dumbell fly ss bench squeeze
5x10 8 kg -- 3x15 sec
Nog veel meer zweten :o

Trainingstijd: vanaf 90 min

Gelukkig ben ik bijna helemaal beter, merkte ik wel positief aan de training.

Laatst bewerkt:
Voor de geïnteresseerden, hierbij twee voorbeelden van hoe een dag voeding eruit ziet. Zijn van afgelopen zondag en maandag.

Meeste weeg ik nog altijf af. Behalve als ik onderweg wat eten koop en als ik bij m'n vriend eet. Uiteraard staat vaak op een verpakking de info qua gewicht en macro's. Maar ik ga m'n aardappels niet nog even afwegen als ik bij hem ben.

Capture+_2017-01-24-00-40-14.png - 83660
Capture+_2017-01-24-00-41-15.png - 83661

Leuk om te zien! Zal ook een keer een screenshot maken.

Wat betreft die gewichtsschommelingen. Meestal is er wel een verklaring voor (meer zout, obstipatie, menstruatie). De uitschieters neem ik niet mee dus ik kan het redelijk goed inschatten.

Eet je nou pitabroodjes met (pinda)kaas voor het slapen gaan? :p Is dat echt lekker?

Leuk om te zien! Zal ook een keer een screenshot maken.

Wat betreft die gewichtsschommelingen. Meestal is er wel een verklaring voor (meer zout, obstipatie, menstruatie). De uitschieters neem ik niet mee dus ik kan het redelijk goed inschatten.

Ja, leuk! Vind het ook interessant om te zien wat anderen eten :)

Ah handig ja. Dan weet je ook wanneer je een meting weg kan laten inderdaad. No worries.

Eet je nou pitabroodjes met (pinda)kaas voor het slapen gaan? :p Is dat echt lekker?

Haha jup. Twee met kaas en een met pindakaas. Gisteren voor het eerst gegeten hoor.

Deed ze tussen de grill, want ik was te lui om te wachten voordat de oven voorverwarmd zou zijn. En die pindakaas was echt verassend lekker! Kaas kende ik uiteraard al tussen een pitabroodje.

je vriend is ook PL-er?

train je na je avond meal?

je vriend is ook PL-er?

train je na je avond meal?

Nope! Heel zeldden traint ie een keer mee maar verder niet hoor.

Nee eigenlijk 9 vd 10x overdag, tenzij het een keer niet zo uitkomt qua planning.
Zeker vanwege het nog best wel wat eten voor het slapen? Vind ik persoonlijk erg fijn, omdat ik dan lekker slaap en weinig hunker naar food.

Ik ben ook iemand die het liefst met een volle maag naar bed gaat... anders word ik wakker van de honger :o

weeg je echt 2 gram en 3 gram kaas af?

Ik ben ook iemand die het liefst met een volle maag naar bed gaat... anders word ik wakker van de honger :o

weeg je echt 2 gram en 3 gram kaas af?

Ja kan niet begrijpen dat anderen dat niet hebben, maar ieder zo z'n voorkeur natuurlijk :D

Haha nee! Wilde oud en jong door elkaar omdat ik niet kon kiezen dus heb dat gewoon zo ingevuld. Dat weeg ik niet af. Jam/ketchup/curry bijvoorbeeld ook niet, pindakaas en vleeswaren weer wel. Ui, tomaat en komkommer tel ik uberhaupt niet mee, vind ik verwaarloosbaar.

Haha jup. Twee met kaas en een met pindakaas. Gisteren voor het eerst gegeten hoor.

Deed ze tussen de grill, want ik was te lui om te wachten voordat de oven voorverwarmd zou zijn. En die pindakaas was echt verassend lekker! Kaas kende ik uiteraard al tussen een pitabroodje.

Ook maar eens proberen dan :)
Ik kan trouwens ook niet op lege maag slapen. Ik lig meestal nog even wakker en als dat te lang duurt dan heb ik weer honger en houdt dat me nog langer wachten. Daarom eet ik lekker nog het een en ander voor ik naar bed ga.

Ook maar eens proberen dan :)
Ik kan trouwens ook niet op lege maag slapen. Ik lig meestal nog even wakker en als dat te lang duurt dan heb ik weer honger en houdt dat me nog langer wachten. Daarom eet ik lekker nog het een en ander voor ik naar bed ga.

Tosti pindakaas banaan vind ik trouwens ook echt lekker!

Haha herkenbaar... Dat verstoort dan gelijk het hele begin van je nachtrust.

Lekker hoor die croissantjes :)
Alleen wat minder te spreken over die bruine bonen :( Houd je misschien wel iedereen weg bij het squatrack.

Ik ga ook liever met een volle maag naar bed. Als ik kcal moet schrappen dan altijd overdag.

Kaas met pindakaas, apart:p

Lekker hoor die croissantjes :)
Alleen wat minder te spreken over die bruine bonen :( Houd je misschien wel iedereen weg bij het squatrack.

:roflol:

Beetje bonen moet nog kunnen. En anders blijft iedereen maar lekker weg inderdaad. Zijn overigens pannenkoeken waar die bonen inzitten, lekker meer volume en extra chille macro's zonder smaakverlies/vervorming!

Ik ga ook liever met een volle maag naar bed. Als ik kcal moet schrappen dan altijd overdag.

Kaas met pindakaas, apart:p

Precies, dat doe ik ook! Savonds sowieso nog 400 kcals, liefste ~650.

Nee waren 2 broodjes kaas & 1 pindakaas, niet op een broodje gemengd :p

Meting van vandaag (19/1 > 26/1)
Gewicht: 66.3 > 66.1 (-0.2)
Taille: 66.25 > 66.5 (+0.25)
Heup: 85.5 > 86 (+0.5)
Kcals: 2500 > 2600 (sinds maandag)

Huidplooi %: 10.14 > 9.97 (-0.17)
Huidplooi mm: 22.40 > 21.95 (-0.45)

---

Voor vandaag staan zware deads op het programma, ben benieuwd naar hoe die gaan!
Hams zijn wel goed gemasseerd dus dat is al een goede start.

je gewicht gaat acteruit in de bulk?

Meer eten ectootje :D

Welke punten meet je met de hp meter? Lijkt niet veel vet bij te komen!

Welke punten meet je met de hp meter? Lijkt niet veel vet bij te komen!

Ik meet supra-ilacaal, bovenbeen, tricep en net naast navel. Allemaal aan de rechterkant. Naast navel tel ik niet mee in de %'s en mm's die hier genoteerd staan, msar hou ik dus wel in de gaten.

Vet komt bij mij altijs overal een beetje erbij of eraf, het is erg verspreid. Alleen supra blijft altijd erg dun :)

Huidplooi was op 11/11 (week na start bulk) 21.80mm, dus dat blijft gemiddeld gezien hetzelfde. I like :)

Sowieso als ik vocht er vanaf denk heb ik ook als ik in de spiegel kijk niet het idee zichtbaar vet gegained te hebben. Maarja, zoals ik zei, het is sowieso verspreid.

26/1/2017 - week 3, dag 2 (#30)
Deadlift

1x4 60 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x2 100 kg - 4s hold
1x2 100 kg - 4s hold
1x2 100 kg - 4s hold (VPR)
Ging vrij easy voor dit werkgewicht. Zelfs het holden bovenin.

BP paused
1x5 27.5 kg
1x4 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
1x2 42.5 kg
Gingen allemaal lekker, voelde goed.

Deadlift from boxes
1x5 75 kg
1x5 85 kg
1x5 85 kg
1x4 100 kg
1x3 100 kg (ipv 1x4)
1x4 100 kg (skip)
1x4 100 kg (skip)

Toen nog 1x2x100 conventioneel met 4s hold & 3 chinups.

Walking lunges
5x5 10 kg per been

Dumbell fly
4x10 8 kg (ipv 5x10)

Ab rollouts
3x8 bw

Trainingstijd: 135 min

---

Weet even niet wat ik met die DL from boxes aan moet. Ik vind ze kut en zwaar, veel zwaarder dan conventioneel. En in verhouding zet Sheiko zelfs meer volume op from boxes dan normale.
Aan de ene kant denk ik; als het zwaar is, des te meer reden dat je het moet doen omdat het dan wel een weakness zal zijn. Aan de andere kant lukt het me nu soms niet om het voorgeschreven volume te draaien omdat het gewoon ruk gaat, dus dat houdt op dat punt overload tegen.

Heeft iemand misschien een idee met wat ik het beste kan doen? Weet het zelf niet zo goed :(

Terug
Naar boven