AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Lekkere gewichten!

• Topic Starter Topic Starter
Drc gaat je volgende worden?

Doe in juni eerst aan een beginnerswedstrijd mee bij Strength Academy Amsterdam. Beginnerswedstrijd kan in principe maar 1x en heb zoiets van; heb ik dat ook maar mooi kunnen doen.

Denk dat SBD wel rond september zal plaatsvinden, die wil ik dan wel mee gaan doen. Heb genoeg ruimte tot dan om lekker vooruit te gaan.

Dankjewel :)

Zo kun je het idd ook doen :)

Goeie lifts!! Vond die 117.5 deadlift er gewoon vlotjes uitzien hoor, 120 had je gekund!
En nu op naar juni :)

Goeie lifts!! Vond die 117.5 deadlift er gewoon vlotjes uitzien hoor, 120 had je gekund!
En nu op naar juni :)

Dankjewel!
Denk het ook wel achteraf gezien. Maarja dat is makkelijk praten, gewoon doen de volgende keer hehe :)

Zeker, heb er nu al zin in. Ga jij (zoals ik) gewoon verder met Sheiko totaan dan?

Dankjewel!
Denk het ook wel achteraf gezien. Maarja dat is makkelijk praten, gewoon doen de volgende keer hehe :)

Zeker, heb er nu al zin in. Ga jij (zoals ik) gewoon verder met Sheiko totaan dan?

Dat is altijd zo ja! Snap best dat je wat conservatief bent hoor in je pogingen (vooral de eerste keer), zou precies hetzelfde gedaan hebben :)
Wel super leuk dat iedereen je aanmoedigt! Vond ik tijdens het NK ook al mooi, het gejuich voor iemand die staat te tillen tot aan de stilte voor opperste concentratie :)

Ik ook! Ik ga inderdaad gewoon verder met Sheiko. 20 maart heb ik mijn PR week (100%-105%). De week erna ga ik 12 weken verder met sheiko, dus weer 37, 31 en dan 32 helemaal door. Die laatste week loopt mooi over in het weekend van 17 juni.

Dat is altijd zo ja! Snap best dat je wat conservatief bent hoor in je pogingen (vooral de eerste keer), zou precies hetzelfde gedaan hebben :)
Wel super leuk dat iedereen je aanmoedigt! Vond ik tijdens het NK ook al mooi, het gejuich voor iemand die staat te tillen tot aan de stilte voor opperste concentratie :)

Ik ook! Ik ga inderdaad gewoon verder met Sheiko. 20 maart heb ik mijn PR week (100%-105%). De week erna ga ik 12 weken verder met sheiko, dus weer 37, 31 en dan 32 helemaal door. Die laatste week loopt mooi over in het weekend van 17 juni.

Precies, zenuwen speelde ook nog licht mee. Bij de deadlift niet meer, maar bij de squats zeker.
Dat vond ik ook echt geweldig. Ik zei al tegen mensen; had ik deze dag in m'n eentje in de gym gedaan, had misschien 1 of 2 lifts niet eens gehaald door gebrek aan support. Ook super mooi om te zien dat iedereen meeleeft tijdens zo'n lift inderdaad :)

Komt perfect uit dan! Nav die PR-week kan je dan ook geleidelijk aan nadenken over welke openers je wilt doen.

Dat klinkt als een topdag! Fantastische resultaten :D

Goed gedaan. Geen commando's gemist door de zenuwen?

Dankjewel! Als je die vd week door zou willen sturen zou ik daar erg blij mee zijn.
Wilde je op het einde bedanken voor het helpen en zeggen dat alles goed geregeld was, maar kon je niet meer vinden zo snel. Bij deze :)
Graag gedaan ! Heb je het filmpje gemaild btw

6/3/2017 - Vrije training
BP paused

1x5 30 kg
1x4 35 kg
1x4 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
Nu (edit) pinken (/edit) op de ringen ipv 2cm ernaast (smaller). Tip gaf @lloydatoni omdat je dan vaak meer borst gebruikt. En goed gelet op dat tucken / bracen verhaal. Voelde wel goed aan.

BOR
1x10 20 kg
1x5 35 kg
1x8 40 kg
1x7 40 kg
1x7 40 kg (VPR)

Seated dumbell press
3x8 10 kg per kant
Best zwaar maar nog goed uit te voeren.

Rope lat pushdown
3x8 15 kg
Prime oefening.

Hyperextensions
3x10 bw +5 kg
Goeie glute focus.

Afgelopen avond/nacht lekker met m'n vriend wezen trainen. Zoals ik zei doe ik dit weekje gewoon even wat random trainingen, omdat ik sommoge oefeningen eens wil proberen en voor de afwisseling vind ik dit wel leuk.

Geen benen gedaan. Half bewust, half niet. M'n vriend heeft een knieblessure en we deden hetzelfde, dus heb gewoon dit gedaan en had geen zin om zelf andere dingen te doen.

Laatst bewerkt:
En dan ga je geen armen trainen als je vrij bent? CurlZ for the girls.
Swole is the goal

En dan ga je geen armen trainen als je vrij bent? CurlZ for the girls.
Swole is the goal

Niet echt zin in grotere biceps :o
UB is naar mijn idee meer gedefinieerd dan LB dus ik ga niet voor de looks arms trainen.

Niet dat 1 training dat uit zo maken, maar vind curls ook niet super leuk om te doen.

• Like
Waarderingen: Pren
Goed gedaan!!!

Waren er gewichtsklasses dit keer? Ik zag iig wel meer meiden op de foto tov toen ik mee deed:) Dat vond ik toen erg jammer, er deden maar 2 andere meiden mee en die waren erg op zichzelf. De vaste foxmember marit heb ik wel nog gesproken vorig jaar (die deed dit keer wel mee zag ik), die was enorm vriendelijk net als maarten:)

Ik had dat btw ook met bench (maar dan in de onderrug). Ik dacht ook nog toen faakk daar gat mn dl, maar was gelukkig snel weg.

Mooi dat alles goed ging iig:)

Btw.. ik wist niet dat je maar 1 beginnersmeet mag mee doen! Niet dat ik nog 1 van plan was, maar ik wist dat niet:p

Ow trouwens, ik zag vandaag een tip van Jennifer Thompson (de beste vrouwelijke benchpresser:)). Als je je sleutelbeen meet (linkerpunt tm rechterpunt) en dat x 2 dan heb je de perfecte breedtemaat.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd overigens, maar ik ben best wel benieuwd.

Niet echt zin in grotere biceps :o
UB is naar mijn idee meer gedefinieerd dan LB dus ik ga niet voor de looks arms trainen.

Niet dat 1 training dat uit zo maken, maar vind curls ook niet super leuk om te doen.

als je straks 150 kilo kan DL-en zullen je armen ook groter zijn dan nu ;)

Terug
Naar boven