Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie lifts!! Vond die 117.5 deadlift er gewoon vlotjes uitzien hoor, 120 had je gekund!
En nu op naar juni![]()

Dankjewel!
Denk het ook wel achteraf gezien. Maarja dat is makkelijk praten, gewoon doen de volgende keer hehe
Zeker, heb er nu al zin in. Ga jij (zoals ik) gewoon verder met Sheiko totaan dan?
Dat is altijd zo ja! Snap best dat je wat conservatief bent hoor in je pogingen (vooral de eerste keer), zou precies hetzelfde gedaan hebben
Wel super leuk dat iedereen je aanmoedigt! Vond ik tijdens het NK ook al mooi, het gejuich voor iemand die staat te tillen tot aan de stilte voor opperste concentratie
Ik ook! Ik ga inderdaad gewoon verder met Sheiko. 20 maart heb ik mijn PR week (100%-105%). De week erna ga ik 12 weken verder met sheiko, dus weer 37, 31 en dan 32 helemaal door. Die laatste week loopt mooi over in het weekend van 17 juni.

Graag gedaan ! Heb je het filmpje gemaild btwDankjewel! Als je die vd week door zou willen sturen zou ik daar erg blij mee zijn.
Wilde je op het einde bedanken voor het helpen en zeggen dat alles goed geregeld was, maar kon je niet meer vinden zo snel. Bij deze![]()

Goed gedaan. Geen commando's gemist door de zenuwen?
En dan ga je geen armen trainen als je vrij bent? CurlZ for the girls.
Swole is the goal

Tip gaf @lloydatoni omdat je dan vaak meer borst gebruikt
@lloydatoni de Mark Bell van de lage landenSize is the price brah
Dat vond ik toen erg jammer, er deden maar 2 andere meiden mee en die waren erg op zichzelf. De vaste foxmember marit heb ik wel nog gesproken vorig jaar (die deed dit keer wel mee zag ik), die was enorm vriendelijk net als maarten

Niet echt zin in grotere biceps
UB is naar mijn idee meer gedefinieerd dan LB dus ik ga niet voor de looks arms trainen.
Niet dat 1 training dat uit zo maken, maar vind curls ook niet super leuk om te doen.

als je straks 150 kilo kan DL-en zullen je armen ook groter zijn dan nu![]()
Bovendien zijn curls idd erg saai