XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter

Verwacht dan ook een totaal van 950-1000 op de DRC van @lloydatoni

Goed gedaan!!!

Waren er gewichtsklasses dit keer? Ik zag iig wel meer meiden op de foto tov toen ik mee deed:) Dat vond ik toen erg jammer, er deden maar 2 andere meiden mee en die waren erg op zichzelf. De vaste foxmember marit heb ik wel nog gesproken vorig jaar (die deed dit keer wel mee zag ik), die was enorm vriendelijk net als maarten:)

Ik had dat btw ook met bench (maar dan in de onderrug). Ik dacht ook nog toen faakk daar gat mn dl, maar was gelukkig snel weg.

Mooi dat alles goed ging iig:)

Btw.. ik wist niet dat je maar 1 beginnersmeet mag mee doen! Niet dat ik nog 1 van plan was, maar ik wist dat niet:p

Thanks!!

Deden vrij veel meiden mee ja. Denk 40% meiden, rest jongens. Vond dat ook erg leuk. Waar ik train trainen amper mensen zoals ik doe, en als ik dat dan iemand zie doen is het een jongen. Marit en Maarten waren beiden erg vriendelijk ja, anderen ook hoor, maar ik ben slecht met namen :P

Dr waren geen gewichtklasses maar ranking was op basis van wilks. Als ik het goed begrepen heb om te voorkomen dat mensen voor hun eerste meet / wedstrijd al veel moeite willen gaan doen om in een klasse te komen; omdat het om het liften en de voorbereiding dááromheen gaat. Niet om het flink cutten om te winnen binnen een klasse.

Ik had preceis hetzelfde... Dan denk je echt; kut, die deadlift, hoe ga ik dat in hemelsnaam doen... :p

Nee meet maakt niet uit. Maar beginnerswedstrijden (die op de KNKF kalender ook aangegeven staan) mag je alleen doen als je nog geen wedstrijd als drc/sbd hebt meegedaan. Theoretisch zou je dan altijd alleen maar beginnerswedstrijden kunnen blijven doen, zolang je geen "echte" wedstrijd doet, maar dat is natuurlijk saai.

Ow trouwens, ik zag vandaag een tip van Jennifer Thompson (de beste vrouwelijke benchpresser:)). Als je je sleutelbeen meet (linkerpunt tm rechterpunt) en dat x 2 dan heb je de perfecte breedtemaat.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd overigens, maar ik ben best wel benieuwd.

Heb je daar een linkje van? :D

als je straks 150 kilo kan DL-en zullen je armen ook groter zijn dan nu ;)

Uiteraard. Maar dan is m'n DL 150 omdat ik m'n deadlift hoger wilde, niet omdat ik grotere armen wilde :P

Als ze er dan ook nog bij gaat curlen, worden ze nog groter :p Bovendien zijn curls idd erg saai :p

Dit haha. Hoef er niet een focus naast de compounds op te leggen. Zwak zijn ze niet en voor de aesthetics hoeft het al helemaal niet.

[Link niet meer beschikbaar]

haha yep, @Pleurklaat en ik hadden de theorie dat je direct vanuit de club op zaterdagnacht naar de meet was gegaan.

was ook gewoon aanwezig hoor.

Oh wauw. Never would've expected that.
Toch nice dat ik onofficieel uitgeroepen ben tot, in dat geval!

Ah niet opgevallen. Was dan ook veel bezig met m'n zenuwen in het begin :)

Oh wauw. Never would've expected that.
Toch nice dat ik onofficieel uitgeroepen ben tot, in dat geval!

Ah niet opgevallen. Was dan ook veel bezig met m'n zenuwen in het begin :)

Jaa tis een hele eer hoor

Snap ik.

Plus je kent me niet dus had het knap gevonden als je me herkend had.

Goeie bench

Ik zit in de trein dus kan niet checken welke het is. Ik dacht deze. Ze heeft 4 mini series over benchen. Zou ook de eerste (101) kunnen zijn.

Ik was er niet in ieder geval, dat is de enige zekerheid die we nog hebben.

Ik zit in de trein dus kan niet checken welke het is. Ik dacht deze. Ze heeft 4 mini series over benchen. Zou ook de eerste (101) kunnen zijn.

biacromial width is inderdaad wel een goed punt om te beginnen maar zoals ze zelf al zegt is het niet per se de uiteindelijk sterkste positie, dat is van nog veel meer factoren afhankelijk. Heb zelf het idee dat een groot deel van de sterke bankbonks vrouwen gewoon max toegestane grip width pakt wat in combinatie met de flinke arch die ze vaak hebben tot flinke rom verkleining kan leiden. Maar ook dat is niet meer dan een algemeenheid natuurlijk. Schoudermobiliteit en sterke/zwakke spieren spelen hier ook een rol in.

Mij lijkt 'flare those lats and really keep them tight' nogal een verwarrende cue trouwens :roflol:

Terug
Naar boven