- Waardering
- 7.887
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Lekker roeien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker roeien
Goed gedaan!!!
Waren er gewichtsklasses dit keer? Ik zag iig wel meer meiden op de foto tov toen ik mee deedDat vond ik toen erg jammer, er deden maar 2 andere meiden mee en die waren erg op zichzelf. De vaste foxmember marit heb ik wel nog gesproken vorig jaar (die deed dit keer wel mee zag ik), die was enorm vriendelijk net als maarten
Ik had dat btw ook met bench (maar dan in de onderrug). Ik dacht ook nog toen faakk daar gat mn dl, maar was gelukkig snel weg.
Mooi dat alles goed ging iig
Btw.. ik wist niet dat je maar 1 beginnersmeet mag mee doen! Niet dat ik nog 1 van plan was, maar ik wist dat niet![]()

Ow trouwens, ik zag vandaag een tip van Jennifer Thompson (de beste vrouwelijke benchpresser). Als je je sleutelbeen meet (linkerpunt tm rechterpunt) en dat x 2 dan heb je de perfecte breedtemaat.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd overigens, maar ik ben best wel benieuwd.

als je straks 150 kilo kan DL-en zullen je armen ook groter zijn dan nu![]()

Als ze er dan ook nog bij gaat curlen, worden ze nog groterBovendien zijn curls idd erg saai
![]()
Jazeker! Dit laat me dit alleen maar vaker willen. Was zeker een goede eerste ervaring met wedstrijden draaien.
Lol wut?![]()

Yes, grijs met zwart & zwart zakje
Jij was er ook? Of via instagram gekeken?
haha yep, @Pleurklaat en ik hadden de theorie dat je direct vanuit de club op zaterdagnacht naar de meet was gegaan.
was ook gewoon aanwezig hoor.

Oh wauw. Never would've expected that.
Toch nice dat ik onofficieel uitgeroepen ben tot, in dat geval!
Ah niet opgevallen. Was dan ook veel bezig met m'n zenuwen in het begin![]()
Jaa tis een hele eer hoor
Snap ik.
Plus je kent me niet dus had het knap gevonden als je me herkend had.

Welke wedstrijd is er dat weekend dan? DRC cup is 10/11 juniDie laatste week loopt mooi over in het weekend van 17 juni.
Welke wedstrijd is er dat weekend dan? DRC cup is 10/11 juni
haha yep, @Pleurklaat en ik hadden de theorie dat je direct vanuit de club op zaterdagnacht naar de meet was gegaan.
was ook gewoon aanwezig hoor.

WAS IK ER OOK?!ik ben niet breed, misschien heb je langs me heen gekeken.![]()

Ik zit in de trein dus kan niet checken welke het is. Ik dacht deze. Ze heeft 4 mini series over benchen. Zou ook de eerste (101) kunnen zijn.

Jij bent onze rots in de branding.Ik was er niet in ieder geval, dat is de enige zekerheid die we nog hebben.